• Twaalf jongeren worden naar een kostschool net buiten Parijs gestuurd. Alle twaalf omdat ze anders zijn dan andere jongeren. Deze jongeren zijn namelijk enorm getalenteerd in iets. Deze talenten variëren enorm van elkaar. De jongeren wonen één jaar lang op de kostschool waar ze gewoon alle lessen volgen maar ook plezier met elkaar maken. Ze worden op school enorm gemotiveerd om hun talenten verder te ontdekten en te versterken. Maar niet iedereen zit dit idee zitten. Maken ze nieuwe vrienden of nieuwe vijanden?


    Rollen

    Meisjes
    1. Nicole Soraia Aurea - Kunstschaatsen - Loving Styles
    2. Lynn Arwen Winslow - Moderne Dans JaiRy
    3. Meghan Suella Posey - zingen en gitaar - Material
    4. Odessa Kalos Gaea Theodoridou - Talenkennis - Nadal
    5. Ariël Megan Riveros - Piano - Lacrima
    6.Alexis Destiny Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    7. Jessica McStanley - Dansen, zingen, talen - Roosevelt


    Jongens
    1. Tobias John Yong - Ballet - Saigon
    2. Andrew Scott Murry - acrobatische gymnastiek - Lacrima
    3. Jeffrey James Smith - Schilderen en tekenen - ForeverZaynx
    4. Liam Benjamin Tau Björkman - Handbal - Nadal
    5. Cameron Taylor Brown - Tennis - LovingStyles
    6. Nathan Connor - Piano (zingen?) - Merryweather
    7. Tyler Jay Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    8. Livius Virgilio Rosina - Gitaar en kan ook aardig zingen - Crane


    RPG Regels
    - 16+ stukje mogen.
    - Geen drieregel post, graag meer.
    - Graag netjes geschreven met leestekens en hoofdletters.
    - Maximaal 2 personages.
    - Wees creatief!


    Schoolregels
    - 'Relaties' zijn uiterst verboden.
    - Roken is niet toegestaan.
    - Huisdieren zijn niet toegestaan.
    - Men moet gewoon alle lessen volgen, bij spijbelen volgt een passende straf.
    - Men luistert altijd naar de leidinggevende zonder uitzonderingen.


    Rooster:

    Ma
    9.00 - 11.00 Muziek
    11.00 - 11.45 Wiskunde
    12.00 - 14.00 Dans
    14.00 - 15.00 Vreemde talen
    Di
    9.00 - 10.00 Frans
    10.00 - 11.00 Schaatsen
    11.00 - 12.00 Zang
    12.15 - 13.00 Wiskunde
    Wo
    9.00 - 11.00 Zang
    11.00 - 12.00 Gymnastiek
    12.15 - 14.30 Vreemde talen
    14.30 - 16.00 Dans
    Do
    9.00 - 12.00 Tennis
    12.00 - 13.00 Frans
    14.00 - 16.00 Handbal

    Vrij
    9.00 - 10.00 Muziek
    10.00 - 11.00 Tennis
    11.00 - 12.00 Schaatsen

    Za - vrij
    Zo - vrij


    Het begin: Iedereen komt op school aan. Niemand kent elkaar. Ze gaan naar hun slaapzalen en verkennen de school. De meiden en jongens slapen apart.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Tyler

    'Tuurlijk' grinnikte ik, ik begon te rappen.

    'alright, bottles on me
    long as I’m a drink it
    never drop the ball, fuck y’all thinking
    making sure the young money ship is never sinking
    bout to set it off in this bitch Jada Pinkett
    I shouldn’t have drove, tell me how I’m getting home
    you too fine to be laying down in bed alone
    I can teach you how to speak my language Rosetta stone
    I swear this life is like the sweetest thing I’ve ever known
    got to go thriller Mike Jackson on these n-ggas
    all I need is a fucking red jackets with some zippers

    super good shidow a packet of the swishas
    I did it over night, it couldn’t happen any quicker
    y’all know them, but fuck it me either
    but point the biggest skeptic out I’ll make them a believer
    it wouldn’t be the first time I’ve done it throwing hundreds
    when I should be throwing ones bitch I run it' rapte ik, en stopte dan.

    'Hoor je?' grinnikte ik.


    El Diablo.

    Cameron
    Tyler begint te rappen. 'Hoor je?' grinnikt hij als hij klaar is. Eerlijk gezegd kan het nog wel wat verbeteren. 'Klinkt wel goed,' zeg ik uiteindelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Odessa

    "Kunstschaatsen," zegt ze met een klein lachje. Ik hoor iemand op de deur kloppen maar reageer niet echt. Nicole wel en ze loopt weg. Moe laat ik mezelf op bed vallen. Veel mensen zullen met de auto of zelfs met het vliegtuig zijn gegaan maar ik niet. Ik houd van avontuur dus koos ik om te liften. Dat heb ik alleen de eerste grensovergang gadaan daarna werd het allemaal wat minder en pakte ik de trein. Niet echt comfortabel. Zeker 72 uur in de trein is absoluut geen aanrader. Zachtjes grinnik ik in mezelf.

    Liam

    Er doet een meisje voor me open.
    "Hé," glimlacht ze.
    "Hi," zeg ik terug. "Liam. En jij bent?"
    Het liefste maak ik hiet zoveel mogelijk contacten omdat ik ze thuis niet zo heb. Met mijn vrije hand veeg ik even door mijn haar terwijl ik in mijn andere nog steeds de handbal vast heb.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alexis

    Zachtjes rap ik een beetje mee met het liedje 'over' en leg dan mijn kleren in de kast. Daarna plof ik op bed, en begin met mijn Iphone te spelen.


    El Diablo.

    Nicole
    'Hi, Liam. En jij bent?' zegt de jongen die dus Liam heet. Mijn blik gaat even naar de handbal die hij vast heeft maar ik kijk daarna weer naar zijn gezicht. 'Nicole,' antwoord ik. 'Dus jij bent hier voor handbal?' vervolg ik waarna ik naar de handbal wijs die hij vast heeft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    "Dus jij bent hiet voor handbal?" vraagt Nikcol terwijl ze naar mijn bal wijst.
    Ik knik lachend.
    "Inderdaad. Ik leef voor de handbal," grinnik ik terwijl ik de bal naar haar toe kaat. "En jij?

    [Ik ga even douchen. Ben zo weer terug. ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nicole
    Liam knikt lachend. 'Inderdaad. Ik leef voor de handbal,' grinnikt hij terwijl hij de bal naar me gooit. Gelukkig maak ik geen blunder en vang ik de bal gewoon. 'En jij?' vraagt hij. 'Okee, niet lachen,' waarschuw ik hem. 'Ik ben hier voor kunstschaatsen,' zeg ik dan waarna ik de bal terug gooi.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Connor
    Ik pakte op een langzaam tempo mijn koffer uit terwijl ik het gesprek van de jongens een beetje meeluisterde. Ik zette mijn schoenen netjes naast een van de bedden en pakte mijn mobiel. Ik zette het geluid zacht en ging angry birds spelen.


    26 - 02 - '16

    Liam

    "'Okee, niet lachen," waarschuwt ze me. "Ik ben hier voor kustschaatsen," zegt ze terwijl ze de bal terug gooit.
    "Kunstschaatsen," herhaal ik terwijl ik met mijn hoofd knik. "Interessant."
    Er verschijnt een kleine grijns op mijn gezicht terwijl ik wat met de bal dribbel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nicole
    'Kunstschaatsen,' herhaalt hij, 'Interessant'. Ik glimlach even als ik zie dat hij een kleine grijns op zijn gezicht krijgt terwikjl hij met de bal dribbelt. 'Als je het niks vindt mag je het gewoon zeggen hoor,' zeg ik, 'dat ben ik wel gewend van jongens,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Nonchalant leun ik tegen de muur.
    "Als je het niks vindt mag je het gewoon zeggen hoor. Dat ben ik wel gewend van jongens," zegt ze.
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ik zeg niet dat ik het niets vind," lach ik. "Het klinkt wel gaaf."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Odessa

    Ik besluit niet in de slaapzaal te blijven hangen. Even zeg ik Nicole en de jongen bij de deur gedag en ik glip er langs. Als ik de hoek om ben doe ik mijn hoofddoek af en schud ik met mijn chocolade bruine haren. Lachend loop ik rondjes door de school zonder mensen tegen te komen. Heerlijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nicole
    Hij schudt zijn hoofd. 'Ik zeg niet dat ik het niets vind,' lacht, 'het klinkt wel gaaf'. Ik glimlach naar hem, 'mooi zo. Ehm mag ik vragen waar je vandaan komt? Want volgens mij komt zo'n beetje iedereen ergens anders vandaan,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Nicole glimlacht.
    "Mooi zo. Eh, mag ik vragen waar je vandaan komt? Want volgens mij komt zo'n beetje iedereen ergens anders vandaan," vraagt ze.
    "Tuurlijk," lach ik. "Ik kom uit Zweden maar mijn moeder is Zuid Afrikaans. Je kan het waarschijnlijk wel aan mijn verschikkelijke accent horen," lach ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nicole
    'Tuurlijk,' lach hij, 'Ik kom uit Zweden maar mijn moeder is Zuid Afrikaans. Je kan het waarschijnlijk wel aan mijn verschikkelijke accent horen'. Ik lach eventjes, 'dat valt wel mee hoor, vooral vergeleken met het accent van mijn moeder. Verschrikkelijk is dat,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered