• Plots schoot een ideetje me te binnen en het leek me leuk om het uit te schrijven.

    De 16-jarige Sara krijgt verschrikkelijk nieuws op haar verjaardag: ze heeft longkanker. Ze ondergaat verschillende chemo's maar niks blijkt te helpen. Wanneer ze na 11 maanden een hartaanval krijgt wordt ze met kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis. Ze ligt op sterven en het enige wat ze nog wil is haar favoriete schrijfster Lila Reina ontmoeten. Haar ouders proberen het te regelen maar niks helpt. Wat ze wel kunnen regelen is een geschreven tekstje door de schrijfster: I know the road is long we still hold on. We carry on, we still stay strong.Today is long but tomorrow will come. Wonder boven wonder helpt het ook nog echt. Sara wordt beter, maar wat als dit erfelijk is en haar kinderen later het ook waarschijnlijk zullen krijgen? Sara richt een compagne op om kanker te bestrijden en ze komt verschillende mensen met hun eigen gebeurtenissen tegen. Ieder vertelt zijn verhaal, maar wat gebeurt er met de sterke Sara als ze plots weer vreselijk ziek word?

    Maar ik heb een paar vraagjes.

    Origineel
    Do/Don't
    Titel
    Melden

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 22:12 ]

    Origineel Niet zo, er zijn veel verhalen rond (ongeneeslijke) ziektes enzo.
    Do/Don't Do. Waarom niet proberen? Wie weet wat voor een geweldig verhaal eruit voortvloeit!
    Titel Dit vind ik de taak van de schrijfster zelf. (:
    Melden Neen, sorry. Geen tijd.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 22:18 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Origineel: Ookal zijn er best veel verhalen rond ongeneeslijke ziektes, ik vind deze wel origineel bedacht!
    Do/Don't: Het klinkt leuk, dus ik zou het doen.
    Titel: Het spijt me, maar ik ben het beste met titels als ik precies weet wat er gaat gebeuren, daarom dat ik meestal alleen titels voor mijn eigen verhalen verzin ;]
    Melden: Graag wel melden, maar ik neem waarschijnlijk een bladwijzer, omdat ik nogal veel stories volg ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Origineel gaat wel
    Do/Don't DO
    Titel geen idee
    Melden nee srry lijkt me nietecht zo mijn type storie


    You can't not look cool with a crossbow.

    Origineel geen idee, ik heb zoiets nog nooit gelezen dus jaa!
    Do/Don't do! als jij het leuk vind om te schrijven moet je het doen! jemoet het niet doen voor abo's of kudo's(:
    Titel writing sickness, hahahaha ik ben hier zo slecht in bij andere!
    Melden umm nee het spijt me zeer maar mijn hele inboxs ontploft!
    xxx (flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.