• Het is het jaar 3012 een milenium na onze tijd. De wereld is vredig en het is er schoon. Alles en iedereen wordt gewaardeerd. Een wetenschapper van die tijd vind een machine uit waar je in kan die je eigen wereld creeërd. 15 jongeren. 7 jongen en 8 meisjes van rond de 17 jaar worden uitgenodigd om als eerste in het apparaat te gaan. Ze gingen in het apperaat zitten, maar hij liep vast. De jongeren werden echt in het apperaat gedaan en kwamen in een wereld waar iedere gedachte werkelijkheid werd. Een meisje kon na 2 dagen ontsnappen. Dit waren haar woorden.

    Het is daar verschrikkelijk. Iedere kleine gedachte komt daar tot leven en we waren allemaal verspreid. Ik vond een zwakke plek en kon eruit, maar die andere mensen. Ik kan er gewoon niet over praten. vertelde ze nadat ze met een verstikte stem afhaakte. De jongeren zaten daar vast. Hoe zouden ze er ooit uit kunnen komen?


    Meisjes: (7.)
    Jade Sky Bright -> HurtedHeart
    Elizábeth "Liz" Taylor Billington -> Griphook
    Cassie Raven Benson -> LovingStyles
    Faithlyn Diamond Light -> IHeartMusicc
    Yasmin Noëlle Hastings -> LovingStyles
    Josephine 'Josje' Michella Coronado -> xYoung
    Isabella North -> Sweetest
    Vol!!

    Jongens: (7.)
    Jayden Jason Bright -> HurtedHeart
    Samuel Alexander White -> IHeartMusicc
    Oliver Falco Winstons -> Dracy
    Iral -> Diapal
    Logan Bercker -> Spyclon
    Avan North -> Sweetest
    -

    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (16 tot 19)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter:
    Extra:

    Regels:
    - We spreken ABN gebruiken hoofdletters en aanhalingstekens
    - Tijdens het RPGen spreek je OOC met haakjes ()[]{}
    - geen One liners. Minimaal 5 regels. Het liefst meer. Gaat dit moeilijk wij helpen je wel.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je mag 2 rollen per persoon.
    - Naamveranderingen graag melden.
    - En alleen ik open de Topics. Ik zeg als ik even weg ben en stuur me een pbtje voor als ik het niet merk. Ik wil graag overzicht houden


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:53 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anders beginnen we nu anders. Dan kan iemand er nog bij springen als diegene wilt :) en je mag maar 2 rollen dus dat gaat niet echt. Ik maak de Topic aan. :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    JA! ;D


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ojaa naaja is goedd xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Yay. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=128510 topic


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Uhm, die link doet het niet bij mij?


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    bij mij ook neit o-o


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=128510
    Voor degenen bij wie het ook niet lukt.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 20:39 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    HurtedHeart schreef:
    Ja maar 1 ontsnapt er en boven meisjes stond 6 dus vandaar xD, maar nu hebben we dus nog 1 jongen nodig. Of Lovingstyles maakt geen meisje meer aan :S


    ik had al wel helemaal een meisje in me hoofd enzo dus eigenlijk maak ik die rol nog liever wel aan


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol: Meisje
    Naam: Yasmin Noëlle Hastings
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:



    Yasmin is rond de 1.70m. Ze heeft prachtig gekruld licht blond haar en haar ogen zijn ijsblauw. Haar figuur is een beetje aan de tengere kant.
    Karakter: Yasmin is een lief meisje dat niet snel iemand kwaad doet. Ze is als je haar nog maar net hebt ontmoet nogal verlegen en ze durft meestal ook niet zomaar op iemand af te stappen. Ze is erg behulpzaam en denkt goed na voordat ze iets doet. Doordat ze vaak verraden is, en dan vooral door jongens, is ze nogal onzeker en duurt het lang voor dat ze mensen vertrouwt.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 12:59 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered