• Zoals velen van jullie, ben ik ook op zoek naar stories. Als je story aan het lijstje hieronder voldoet, laat dan vooral een reactie achter! (:

    Wel:
    - Fantasy & Science Fiction [onbekende personen]
    - Avontuur [onbekende personen]
    - Thriller [onbekende personen]
    - Historisch [onbekende personen]
    - Merlin
    - Harry Potter [niet allemaal, ligt aan de story]
    - The Hunger Games
    - The Lord Of The Rings
    - Gone
    - Percy Jackson

    Niet:
    - One Direction
    - Justin Bieber
    - Draco Malfoy
    - Tokio Hotel
    - Voetbal
    - Drarry
    - Twilight

    Staat je onderwerp niet tussen 'wel' en niet tussen 'niet'? Just give it a try! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    "... You think it's over, but it has just begun."


    Eerst leef je, dan ga je dood. Er is niets om bang voor te zijn.
    Toch?


    Chanice woont in het vredige Blackbird Village: Een klein, ouderwets dorpje waar iedereen elkaar kent en het avontuur ver te zoeken is. De komst van twee merkwaardige jongens is haar dan ook niet ontgaan.
    Wanneer Chanice de twee leert kennen, komt ze er al gauw achter dat er in deze wereld meer geheimzinnige gebeurtenissen afspelen dan ze had gedacht. Haar simpele leven in Blackbird Village verandert in een leven waarvoor ze elke dag moet vechten om het te houden. Volg haar in een reis met lastige beslissingen en mysterieuze raadsels.

    Beter houd je je stil. Laat niemand weten dat je terug bent. 'Leven' is zwaarder dan je ooit hebt kunnen vrezen. Open je ogen, sluit je gedachtes. Ze zien alles.




    ~ Voor het eerst online maart 2011
    ~ Herschreven januari 2012
    ~ Onbekende personen
    ~ Bevat plaatjes uit anime's, maar heeft geen
    betrekking tot hen



    i put the fun in funeral

    Ik zou zeggen neem een kijkje op mijn profiel;)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer



    The city of history.
    Annabeth kan zich niks meer herinneren van haar jeugd. Als ze op een regenachtige dag, een boekje op zolder vind, wekt dit haar nieuwsgierigheid. Zo staat er in het boek dat haar ouders, niet haar echte ouders zijn, en dat haar echte vader er wel een heel bijzondere baan op na hield. Niet wetend of het boek echt is, of slechts een werk van fictie besluit Annabeth naar 'Raven fall' te vertrekken, een dorpje zo klein dat het niet eens op de kaart te vinden is, en bewoont word door de vreemste mensen. Langzaam komen herinneringen van vroeger weer terug, en leert ze zichzelf kennen, maar dan begint het avontuur pas echt.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    @Kowalewicz Ik heb een abo genomen, je story is awesome! ^^
    @DracoWeasly Ik heb een bladwijzer gezet bij één van je stories, ik zal hem spoedig bijlezen ^^
    @vocalizer Ook een bladwijzer ;d.

    More? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    haha, allemaal dingen die ik niet schrijf..TT

    naja...


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Nobody? :c


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    http://www.quizlet.nl/stories/76580/mijn-nieuwe-wereld--glee/

    Lora is een mooi meisje, blond haar, blauwe ogen, en bíjna hoofdaanvoerster van de Cheerios. Altijd stond ze achter Quin, Britney en Santana, maar nu wil ze zelf stralen, kosten wat het kost. Maar er breekt een nieuwe tijd aan wanneer een Ierse student op school verscchijnt...


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    Kijk anders maar bij mijn profiel ^^ Er staan daar ook een aantal HP-shots...


    Deep inside, I've never felt alive



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?

    My Life in Hell


    * Onbekende personen
    * Romantiek/historisch


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Staat niet tussen wel en niet tussen niet:



    Dancing Is All I've Left

    When I was a little girl,
    I used to dance in front of the mirror.
    Closing my eyes,
    Imaging the crowd going crazy,
    Dancing like my life depends on it.

    Nowadays I can’t afford dance classes,
    But I’ll never give up dancing.
    Going to the club,
    Practising dance moves,
    Because dancing is all I’ve left


    Bij het meisje aangekomen, zie ik dat ze er niet goed aan toe is. Een schotwond in haar zij. Ik strek me naar haar toe, met de intentie om te kijken waar de kogel zit, maar ik krijg de kans niet. Ik hoor opnieuw dat er geschoten word, dit keer op mij.


    Soundtrack: Going Out Tonight

    *Neem een abo
    *Ik post ong. 4 deeltjes per week van 300-400 woorden
    *Geschreven in het Nederlands, af en toe een Engels woord tussendoor

    Dancing Is All I've Left


    Het is een verhaal met streetdance, onbekende personen, drama, actie en romantiek


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Watch me burn

    Dit is het eerste deel van mijn vampieren reeks.
    Lees deel twee hier: Danger is beauty.
    Lees deel drie hier: You said forever.






    ~
    On the first page of our story
    The future seemed so bright
    Then this thing turned out so evil
    I don't know why I'm still surprised
    Even angels have their wicked schemes
    And you take that to new extremes
    But you'll always be my hero
    Even though you've lost your mind

    Een verhaal vol met liefde, haat en vampiers.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 22:37 ]


    DATTEBAYO!

    Ik heb wel eentje van Harry Potter. Eentje met George en eentje met Charlie. Misschien dat je die leuk vind(H)


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Weet je nog dat ik zei dat mijn Hunger Games verhaal op pauze stond?
    Well we're starting up again.



    Mogen de kansen ímmer in je voordeel zijn.
    Want zelfs buiten de arena ben je niet veilig.


          Saph Amero was als dertienjarig jongetje een tribuut in de Honger Spelen. Het was de negentiende editie, het jaar waarin hij als winnar terug naar district vier mocht. Maar de spelen waren meedogenloos en hard geweest. Het sterke, snelle jongetje groeide op tot een paranoïde mentor, een man die overal gevaar in zag.
          Dit verhaal volgt Saph tijdens de 27ste Honger Spelen. Hij is opnieuw mentor van District vier. Hier ontmoet hij Fayan, een Capitoolse stylist, waarbij hij direct zijn keel probeert door te snijden.
          Als Fayan dan toch de enige persoon die te vertrouwen is blijkt te zijn, begint Saph aan het plan waar hij jaren aan gewerkt heeft. Om de Hongerspelen tot een einde te brengen.


    - Soundtrack
    - Bevat homoseksualiteit
    - Hongerspelen Fanfictie
    - Originele karakters
    - Naar een idee van Gothel en Fayan


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.


    De Groene Mantel

    Fantasy, Historisch, Onbekende Personen
    (Kortverhaal, bijna afgerond)

    In een gezellig, Middeleeuws dorpje, verdwijnt Rudolf, een sterke kerel. Al snel is er een verdachte gevonden. Maar wat als er nog meer mensen verdwijnen? En wat als blijkt dat er boven natuurlijke krachten me gemoeid zijn?





    De Pieterplunderaars

    Historisch, Avontuur, Onbekende Personen
    (Kortverhaal, start vrijdag)

    In het land Anogtonia hebben mensen het erg zwaar. Drie jaar geleden was alles nog normaal maar sinds de graaf en zijn zoon vermoord zijn is er veel veranderd. Er is niemand die twijfelt aan de daders van deze gruwelijke misdaad: de Pieterplunderaars. Helaas is nog steeds niemand er in geslaagd hen te vatten. Ze terroriseren de streek. De leiding over het land is nu in handen van de tweede zoon van de oude graaf, maar Koenraad is daar nog te jong voor...
    Anna woont in Anogtonia, haar ouders en verloofde zijn gestorven, ze staat er nu alleen voor om voor haar broertje Bert van zes te zorgen. Maar Bert loopt weg als Anna hem verteld over de dood van hun vader. Anna gaat hem zoeken, een gevaarlijke tocht voor een meisje alleen, in het bos van Pieter en zijn bende...





    ... en nog een paar die niet in je lijstje staan, kijk maar of het iets is:
    De andere vuurmeester:
    Avatar (die serie van Nickelodeon, niet die blauwe mensjes) - Fantasy
    Winx - Monster Bloom:
    Winx club - Fantasy

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 14:53 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Difference


                      “You know I can't trust you.”




    *Beetje fantasy (onrealistisch), onbekende personen, romantiek.
    *Het verhaal is nog maar pas begonnen, dus er zijn nog niet veel hoofdstukjes.
    *Klik hier voor het verhaal.
    *Enjoy!


    LEGGO!