• Ik zit in het examenjaar en wil (denk ik) bloem en design doen.
    Nou vroeg ik me af wat jullie doen. :) Ik zat eerst te twijfelen tussen stewardess, dier opleiding, en dit. Zijn jullie er al uit??

    xoxo(K)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    SPH


    I was an angel living in the garden of evil

    Yayde schreef:
    Ik ga volgend jaar SPH doen. (:


    Westwick schreef:
    SPH

    Dat is ongeveer hetzelfde als wat ik nu doe (: Alleen is dat van mij een bredere opleiding, waar ik volgend jaar een uitstroomprofiel kan kiezen uit onder andere SPH

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 21:06 ]


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)
    Dat is ongeveer hetzelfde als wat ik nu doe (: Alleen is dat van mij een bredere opleiding, waar ik volgend jaar een uitstroomprofiel kan kiezen uit onder andere SPH


    Waar doe je dat?

    OT: Ik doe hetzelfde als Constatine, maar ik wil volgend jaar MWD gaan doen (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik doe nu Gymnasium.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Yoda schreef:
    Criminologie.

    Serieus? Waar? Wacht kan ik jou anders straks eventjes pb'en? Ik heb daar namelijk interesse voor alleen ik weet er nog steeds niet veel van....


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik moet nog 3 jaar op de middelbare school doorbrengen voor ik daar over na moet denken.
    Ik denk dat ik richting de verzorging wil, iets met kinderen of gehandicapten.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Op het moment werk ik alleen, maar wil in september beginnen aan MBO Metaalbewerker. En dan daarna verder leren voor Smid. Kan ik eindelijk zwaarden enzo maken. :'D


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Aife schreef:
    (...)
    Serieus? Waar? Wacht kan ik jou anders straks eventjes pb'en? Ik heb daar namelijk interesse voor alleen ik weet er nog steeds niet veel van....


    Yup, in Leiden. Je mag me wel pb'en hoor ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Yup, in Leiden. Je mag me wel pb'en hoor ^^


    Dat doe ik later wel. Ik ben nu een beetje gaar van huiswerk ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    HBO Kunst en Techniek. Grafische opleiding.


    No growth of the heart is ever a waste

    MBO, opleiding SAW.
    Met het profiel Persoonlijk Begeleider Specifieke Doelgroepen. Kortom ouderenzorg enzo. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Momenteel zit ik nog op het VWO maar ik wil graag het toerisme in. Ik zit er overna te denken om Tourism studeren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    HAVO ^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Voiceless schreef:
    MBO, opleiding SAW.
    Met het profiel Persoonlijk Begeleider Specifieke Doelgroepen. Kortom ouderenzorg enzo. (:

    Dit. Alleen doe ik de richting pw, dus kinderopvang (cat)


    -

    VWO 5, maar ik neig naar Rechtsgeleerdheid.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."