• De laatste tijd heb ik altijd honger en eet nogal veel, ik heb soms echt last van vreetbuien dat het niet meer normaal is en de weegschaal voelt dat een klein beetje, het is niet dat ik erg verdik, maar toch er mag toch weer wat af en dat lukt met gewoon niet. Het karakter dat ik vroeger had en toen ik bijna niet at, is nu precies verdwenen. Ik sport ook wel, ik probeer dagelijks een kwartiertje te lopen, train mijn buikspieren, rijd paard en speel hockey, ga met de fiets naar school. Maar ik wil hier vanaf ik wil die paar kilotjes die er echt af mogen, terug kwijt (ik spreek echt over gewicht, want ik heb bijna geen vet aan mijn lichaam), maar ik weet niet hoe ik ze kwijt kan raken en hoe ik mijn vreetbuien kan laten stoppen en er voor kan zorgen dat ik terug nee kan zeggen? HELP ME!!

    Gezonde tussendoortjes nemen, drie keer per dag regelmatig en gezond eten. Gezond eten is het halve werk. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Uh, als je bijna geen vet aan je lichaam hebt, is het volgens mij nogal lastig om die 'paar kilootjes' er af te krijgen. Gewoon lekker blijven bewegen en je niet te druk maken om je gewicht lijkt mij de beste oplossing. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Het kan trouwens zijn dat die kilootjes geen vet, maar spieren zijn. Als ik zo lees wat jij allemaal doet is dat zelfs heel goed mogelijk.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Avenger schreef:
    Het kan trouwens zijn dat die kilootjes geen vet, maar spieren zijn. Als ik zo lees wat jij allemaal doet is dat zelfs heel goed mogelijk.
    Dat kan wel, maar voordien voor mijn vreetbuien deed ik alles (behalve de buikspieren) ook al en woog ik 3-4 kg minder?

    Alloveryou schreef:
    (...) Dat kan wel, maar voordien voor mijn vreetbuien deed ik alles (behalve de buikspieren) ook al en woog ik 3-4 kg minder?

    Ik weet niet hoe oud je ongeveer bent, maar het is ook heel goed mogelijk dat je lichaam in de puberteit komt en daardoor onderhuids vet begin te kweken en shit c: Er zijn heel veel redenen die tot gewichtstoename kunnen leiden en volgens mij ben jij niet 'dikker' aan het worden, hoor.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Misschien zijn die extra kilotjes wel gewoon spieren... Het maakt voor mij niet zo veel uit wat de weegschaal zegt, als ik mijn lijf maar mooi vind, dus als jij, zonder op de weegschaal te kijken je lijf mooi vind dan is het gewoon goed zo. en als je van die vreetbuien af wilt zijn gezonde tussendoortjes idd goed en ook steeds kleine beetjes eten, tenminste dat helpt bij mij heel goed. gewoon een klein beetje eten tot je hongergevoel weg is en dan het volgende uur weer, zo krijg je gewoon alles binnen (als het goed is) ik hoop dat dit je een beetje geholpen heeft c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Avenger schreef:
    (...)
    Ik weet niet hoe oud je ongeveer bent, maar het is ook heel goed mogelijk dat je lichaam in de puberteit komt en daardoor onderhuids vet begin te kweken en shit c: Er zijn heel veel redenen die tot gewichtstoename kunnen leiden en volgens mij ben jij niet 'dikker' aan het worden, hoor.
    Kan wel wat je zegt, ik ben zeventien.

    Als je niet dik bent dan is het bijna onmogelijk om af te vallen. Het kan best dat het spieren zijn, zeker als je zo veel traint. Spieren wegen meer dat vet, dus het is logisch dat je zwaarder bent.

    Zolang je niet te dik bent, hoef j ook niet af te vallen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mercurial schreef:
    Uh, als je bijna geen vet aan je lichaam hebt, is het volgens mij nogal lastig om die 'paar kilootjes' er af te krijgen. Gewoon lekker blijven bewegen en je niet te druk maken om je gewicht lijkt mij de beste oplossing. :Y)

    + je moet je niet laten leiden door de weegschaal maar door hoe je eruit ziet. Vorig jaar was ik een paar kilo lichter dan dat ik nu ben, maar qua figuur zie ik er nu veel beter uit.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 12:31 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Achilles schreef:
    Gezonde tussendoortjes nemen, drie keer per dag regelmatig en gezond eten. Gezond eten is het halve werk. (:


    En anders jezelf slaan? Nah, I'm just kidding.. Or not?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Gewoon regelmatig eten en gezonde tussendoortjes nemen. Dat is het enige wat ik je kan aanraden.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    xPayne schreef:
    Gewoon regelmatig eten en gezonde tussendoortjes nemen. Dat is het enige wat ik je kan aanraden.
    Mijn buikspier trainingen ga ik denk ik laten valen want ik heb het gevoel dat mijn buik er veel meer opgeblazen uit ziet maar mijn beenspieren worden ook redelijk dik, hoe kan ik dit vermijden? Want ik blijf wel lopen?

    Vervang je ongezonde shiz door fruit :3


    26 - 02 - '16

    Merryweather schreef:
    Vervang je ongezonde shiz door fruit :3
    Dat is het probleem ik eet niet ongezond xD

    Alloveryou schreef:
    (...)Dat is het probleem ik eet niet ongezond xD


    Dan moet je dat veranderen :3


    26 - 02 - '16