• Verhaallijn:

    In de wereld van nu speelt drugs een grote rol. Zowel in de grote als kleine steden wordt er flink gehandelt. Verschillende personen, groepen of loners, zitten achter deze smokkelingen. Ze liegen, bedriegen en manipuleren hun omgeving zodat niemand iets achter ze zoekt. Het slikken van bolletjes, vervoeren van souvenirs gevuld met heroïne of cocaïne is niet meer als normaal voor ze. Per vliegtuig, auto of boot zorgen ze ervoor dat hun 'producten' bij hun klanten terecht komen. Jongens, meisjes, oudere en jongere werken mee aan deze ondernemingen en krijgen er ook nog eens goed voor betaalt. Klinkt goed toch? Of niet.

    Regels:

    1. Je mag nu nog maar 1 rol invullen.
    2. Schrijf per post minstens 3 a 4 regels.
    3. Relaties mogen maar blijf wel bij het onderwerp.
    4. 16+ teksten plaatsen is toegestaan.
    5. Blijf gelieven we on topic. Als je off topic praat schrijf je tekst dan tussen zulke haakjes: () [] of {}.
    6. Reserveren mag maar vul je rol dan wel zo snelmogelijk in.
    7. Ruzie mag maar overdrijf alsjeblieft niet.

    Voor een rol:
    Smokkelaar of Dealer:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk (foto en beschrijving):
    Innerlijk:
    Extra:
    Dealt it(voor dealers):
    Smokkeld in (Voorsmokkelaard):


    Jongens:

    - Jimmy Seth Andrews/Seth Grant als schuilnaam. - Smokkelaar xYoung
    - Proprius
    - Sweetest
    - Nathanïel 'Nathan' Adams / Schuilnaam Tom Higgs Sweetest
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Meisjes:

    - Jade Sky Brigh - Dealer HurtedHeart
    - Latasha Revera, Echte naam: Lara Murray, - Smokkelaar Midna
    - April Summer Daniëls - Dealer IHeartMusicc
    - LovingStyles
    - JaiRy
    -
    -
    -
    -
    -


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 21:24 ]

    Smokkelaar of Dealer: Dealer
    Naam: Jade Sky Bright
    Leeftijd: 18
    Geslacht: vrouw
    Uiterlijk:


    Ze heeft zwarte sluike haren tot haar onder haar schouders. Het glans erg mooi zodat het een zilveren/gouden gloed krijgt en het is pluisloos. Haar ogen zijn mooi en vol haar wimpers zijn mooi zwart en lang en haar ogen zijn groenig bruin. Ze is licht getint, omdat ze een appartement onder het dak heeft. Ze heeft de bovenste en dus ook het dak tot haar beschikkeing. Ze iz vrij vaak in de zon waardoor ze ook een kleurtje heeft. Ze is niet super lang door een groeistornis en is nu maar 1.72 geworden inplaats van 1.80. Ze was er echter blij om van die groeistornis ze vind zichzelf nu al achterlijk lang. Ze is dun en licht gebouwd, maar onderschat et niet. Ze heeft gen vet en is een bonk botten en spieren. Ze traint ook in haar appartement of in een fitnesshuis. Jade heeft hagelwitte tanden en mooie roze rode lippen. Ze is vrij trots op haar lichaam eigenlijk.
    Innerlijk: Ze is eigelijk een vriendelijk meisje als je haar goed kent, maar door het wereldje waar ze in beland is zal ze je niet snel vertrouwen. Ze is mentaal en fysiek erg sterk, maar kom niet aan haar geliefdes. Ze heeft een hond Jalecdie alles voor haar betekend. Het is een herdershond die ze altijd bij haar heeft naast haar zijde. Als je Jale in je greep hebt heb je dat ook bij haar. Als ze echt om je gaat geven zou Jade nooit loslaten dan vertrouwd ze je en is ze erg Trouw aan de vriendschap. Ze zou nooit iemand veraden en kan erg bits overkomen. Als je bevriend met Jade wilt worden moet je geduldig haar muur afbreken. Ben je onaardig dan maakt ze van jou leven een levende hel. Ze is de laatste tijd nogal schuchtig waardoor ze altijd een Phyton bij haar draagt en een scherp geslepen zakmes
    Extra: Ze kan haarzelf of de drugs goed verdedigen. Toen ze 16 was en nog op het "juiste" pad was was ze kampioene kickbokser ze deed ook een Freefight en karate. In karate had ze een zwarte band. Ze is niet snel bang en heeft ook vaan een emotieloos gezicht. Ze is een van de weinige dealer die zelf niet onder invloed van de drugs staat.
    Dealt in: Cocaïne, Heroïne, XTC, Wiet, Paddo's, Speed, DXM, Slaap en kalmeerpillen, GHB, Khetamine en herbals. Allemaal soorten van Hard drugs! Maar ook Party Drugs

    [De rest komt later :)]

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 16:52 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ze is de enige dealer die zelf niet onder invloed van de drugs staat.


    Dit kun je niet zeggen omdat er bij de volgende rollen misschien nog andere dealers komen die niet verslaafd zijn. Maar bedankt voor je rol alvast ;3

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 20:19 ]

    Vanavond vul ik mijn eigen rol in en een vriendin van mij ook nog (:

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 15:50 ]

    Wow.. klinkt gaaf. Ik zie wel of ik mee doe; Zit ook nog in andere roleplay's.

    Ik doe mee. Vanavond vul ik mijn rol in. (:


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ik wil wel een meisjes dealer invullen. dus ik reserveer ;d

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 13:00 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik wil een meisje reserveren ;D Weet alleen niet wat ze word..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik wil een mannelijke smokkelaar reserveren. ;D

    Ik vul de reserveringen zo in :)

    Smokkelaar of Dealer: Smokkelaar.
    Naam: Zijn echte naam is Jimmy Seth Andrews, maar hij gebruikt altijd Seth Grant als schuilnaam.
    Leeftijd: Negentien.
    Geslacht: Man.
    Uiterlijk:



    Jimmy lijkt veel ouder dan hij is. Dat komt voor een deel door zijn gedrag, maar ook door zijn baardgroei. Hij heeft donkerbruin haar, dat altijd anders zit. Dat komt doordat hij weinig tijd aan zijn haar besteed. Zijn ogen zijn grijs/bruin en hebben een sluwe blik. Op zijn mond staat altijd een geniepige grijns. Jimmy's gezicht is alles behalve vriendelijk en open. In zijn gezicht zitten verschillende krassen en littekens van vechtpartijen. Zijn kleding stijl is redelijk normaal, om zo weinig mogelijk op te vallen tussen andere mensen. Hij heeft een gespierd lichaam en is vrij sterk.
    Innerlijk: Jimmy zal nooit zijn ware gevoelens laten merken. Voor de buiten wereld is hij een sluwe, slimme en stoere jongen en dat houdt hij liever ook zo. Hij vertrouwd mensen niet snel en als het lijkt alsof hij je vertrouwd kan hij je nog steeds wantrouwen. Alles voor zijn eigen veiligheid, toch is hij wel iemand die lef heeft en behoorlijk dapper is. Hij durft bijna alles, zolang hij blijft leven. Jimmy heeft een slechte zelfbeheersing en kan kwaad worden om het minste of geringste. Dan kan je beter bij hem uit de buurt blijven, dat komt ook doordat hij snel op zijn tenen is getrapt. Verder is hij koppig en zal nooit naar iemand luisteren.
    Extra: Jimmy doet aan verschillende vechtsporten en weet zich redelijk goed te verdedigen. Hij gebruikt zelf ook drugs, maar niet veel. Hij wil wel bij kennis blijven als hij bezig is met zijn 'werk'.
    Smokkeld in: Verschillende hard drugs en party drugs.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 15:12 ]

    Smokkelaar of Dealer: Smokkelaar
    Naam: Latasha Revera, maar dat is een schuilnaam. Haar echte naam is: Lara Murray, maar zo beetje niemand weet dat.
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Meisje
    Uiterlijk:

    Ze is 1.70 en heeft bruin krullend haar. Haar ogen zijn mysterieus donker. Ze heeft een prachtig lichaam en een gezicht dat iets vertrouwds uitstraalt.
    Innerlijk: Ze is betrouwbaar, maar ze zal nooit haar echte naam vertellen. Doet ze dat wel, dan betekent die persoon veel voor haar. Anders zou ze het nooit doen. Ze heeft veel lef en doet veel om haar klus te klaren.
    Extra: Ze kan prachtig zingen. Heb je haar nodig maar kan je haar niet vinden? Of ben je vergeten hoe ze eruit ziet? Zing een liedje, ze zingt mee. Maak niet uit hoe druk het is, ze zingt.
    Zelf slikt ze kalmeringspillen en slaappillen. Ze heeft ze nodig, de kalmeringspillen om door haar klus heen te komen, anders word ze zo nerveus en zenuwachtig als maar kan en mislukt de klus.

    Smokkeld in: Dat is verschillend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Smokkelaar of Dealer: Dealer
    Naam: April Summer Daniëls
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk (foto en beschrijving): Ze is 1.73 lang, heeft lang bruin haar dat golft. Ze heeft een bruine huidskleur en ook bruine ogen.


    Innerlijk + Verleden: April was vroeger het perfecte meisjes, deed alles wat iedereen wou, had een gouden hartje en een gouden stem. Ze woonde alleen met haar moeder en ze was altijd zorgzaam, behulpzaam en gewoon het voorbeeld hoe een meisje moest zijn. Hield altijd van roze etc. Maar toen haar moeder overleed op 12 jarige leeftijd veranderde ze helemaal. Ze moest naar pleeggezinnen, opvang tehuizen, weeshuizen. April veranderde langzamerhand in een onhandelbaar kind. Iedere keer werd het een ander weeshuis, ander pleeggezin of opvang tehuis. Op een gegeven moment toen ze 16 werd kapte ze en eiste ze dat ze nu op haar eigen benen kon staan, de mensen van het huis gaven haar het geld en lieten haar los. Op een gegeven moment begon ze ook aan de drugs, maar stopte al gauw omdat ze geen geld meer had dus begon ze maar te dealen. Ze is een meisje die niet op haar mondje is getrapt, ze is brutaal, eigenwijs en koppig. Ze is iemand die weet wie ze wel en wie ze niet kan vertrouwen, daarom heeft ze ook nog geen vaste relaties gehad. Jongens kan ze snel om haar vinger heen winden en dat vind ze ook echt niet erg. Ze houdt van uitgaan, alcohol en soms wat drugs is niet erg, alleen is ze niet verslaafd.
    Extra: Toen April klein was kon ze geweldig mooi zingen, ze deed het altijd voor haar moeder maar sinds die is overleden zingt ze alleen nog wanneer ze alleen is. Niemand weet het omdat ze bijna niemand vertrouwd. Iedereen beschouwt haar als een vriend, maar zelf beschouwt ze maar een enkeling als vriend en dat is zij zelf. Vertrouwen moeten mensen winnen en krijg je echt niet zomaar.
    Ze heeft een tatoeage op haar pols, hope het is horizontaal aan de binnenkant van haar pols. Ze heeft het laten zetten toen ze 16 was en ze net zelf op haar benen stond.


    Dealt in(voor dealers): XTC, Cocaïne, LSD, GHB, Heroïne, Paddo's, Ketamine, enkele slaappillen en Speed

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 12:19 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mag ik een meisje reserveren? Ik vul de rol zo meteen of vanavond in


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil ook een meisje, in geval van jongens nood maak ik evt ook nog wel een jongen aan ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JaiRy schreef:
    Ik wil ook een meisje, in geval van jongens nood maak ik evt ook nog wel een jongen aan ^^


    LovingStyles zei op 15 maart 2012 - 16:22:

    Mag ik een meisje reserveren? Ik vul de rol zo meteen of vanavond in


    Jullie staan erbij (: