• Vrijdag hebben we een schoolfeest waar Paul Turner komt optreden, eigenlijk ben ik niet echt van de optredens met celebs en concerten maar die gast is geniaal. Ontken het niet. Heel leuk dus, al weet ik dat ik een hekel aan hem ga krijgen omdat hij pas om elf uur komt opdagen en dan maar een half uur optreed. Dat gebeurt altijd.
    En zondag hebben ze een soort van meeting voor kinderen onder de 16 die bi/lesbi/homo zijn. (In Bergen op Zoom) En eigenlijk mag ik dus niet komen maar ik zei dat ik een hekel heb aan het menselijke ras. En daardoor ben ik niet hetero als lesbisch... Dus nu mag ik komen. Happy me.

    En, hoe is jullie week? Of hoe gaat het eruit zien? C:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Slecht.
    Het gaat nog steeds kut in mijn vriendinnengroep en het wordt alleen maar erger.
    En ik heb nog twee proefwerken; maatschappijleer en Latijn.

    Ik ben maar naar de supermarkt gegaan om een extra dosis chocola te kopen. Kan ik ook weer verder :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Druk. Zaterdagmorgen een beetje leren en in de namiddag de hele tijd boodschappen doen en koken voor mijn vriend. En dan in de avond zijn verjaardag vieren :3 En de zondag nog wat werken voor school en dan naar Gent weer vertrekken. Mijn weekends zijn altijd veel te kort


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bond schreef:
    Slecht.
    Het gaat nog steeds kut in mijn vriendinnengroep en het wordt alleen maar erger.
    En ik heb nog twee proefwerken; maatschappijleer en Latijn.

    Ik ben maar naar de supermarkt gegaan om een extra dosis chocola te kopen. Kan ik ook weer verder :W


    Awh, dat is idd best kut. ;o
    Tip: ga van Quizlet af en ga leren.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Negligible schreef:
    Druk. Zaterdagmorgen een beetje leren en in de namiddag de hele tijd boodschappen doen en koken voor mijn vriend. En dan in de avond zijn verjaardag vieren :3 En de zondag nog wat werken voor school en dan naar Gent weer vertrekken. Mijn weekends zijn altijd veel te kort


    Moet ik doordenken?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Awh, dat is idd best kut. ;o
    Tip: ga van Quizlet af en ga leren.

    Ging ik al :Y) En ik blijf van mijn mobiel af (A)


    Deep inside, I've never felt alive