• //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 19:03 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    nightwish vind ik een goede band

    ik ben gewoon abnormaal nu-metal addicted.

    maar voor de rest hou ik ook nog van gewoon metal en idustrial, symphonic enzo^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    nightwish, cradle of filth[izdattrouwensowkmetal, ja tohg? xD] bullet for my valentine, HIM <3[jaja dat is love-metal mensen], ennem metallica, en nog veel en veel meer. ohja marilyn manson owk. en ehm owk evanescence mar dat is volgens mij idd geen metal [sommige liedjes dan] en nog heel veel meer die ik niet meer op ga noemen ofzoo x]


    Don't trust mirrors !! o.0

    Ik hou van alle soorten Metal, ik zet mijn lijstje ff op alfabetische volgorde; The Agonist, Arch Enemy, As I Lay Dying, Avenged Sevenfold, Black Tide, Bring Me The Horizon, Bullet For My valentine, Children Of Bodom, Dream Theater, Nightwish, Slipknot, Trivium, Underoath.
    Nou, dat is mijn metallijst, het valt me nu pas op dat er best veel metalcore tussen zit O-O.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    METAL!!!!
    Graspop. HELLYEZZ!
    Slipknot, disturbed, children of bodom, lamb of god, ill nino, system of a down, caliban etc etc etc x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Hard metaal, dude!
    Ik luister vooral naar symfonische metal (Nightwish [/toch liefst met Tarja, maar Annette is ook awsome], Epica, Delain, Apocalyptica etc.
    Death metal/screamo enzo, nee niet echt. Alleen Sonic Syndicate vind ik great.
    En Metallica is en blijft de béste metalband ever.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Best typ of music ever created (duivel)
    Favo bands? *zoekt z'n 23gig aan metal af* (A)
    Alestorm, Elvenking, Iced Earth, Firewind, Rhapsody of Fire en nog veel meer..


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Varg vikirnes is vrijgekomen !!!!! :D!!!!!! NIEUW BURZUM MATERIAAL!!!! :D :D :D

    burzum is black metal

    ik houd van CoB (Chuildren Of Bodom) en Bullet For My Valentine.

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 19:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Suicide Silcence
    The black Dahlia murderrrr

    (6)(6)(6)

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 19:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Cherished schreef:
    Suicide Silcence
    The black Dahlia murderrrr

    (6)(6)(6)


    das geen metal maar deathcore... simpelweg screamo met metal riffs en drums...

    ze zijn idd wel heel goed :D

    ik luister soms Lordi maargoed ik vind het wel lekker voor af en toe maar niet altijd xD luister ook heel veel gewone rock


    I believe i can <3

    Nee. Papa roach vind ik wel leuk maar volgens mij is dat geen metal.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Classic Rock/Metal ftw :P
    Metallica, AC/DC, Hendrix, Gary Moore enzo
    Daarnaast nog veel andere zooi zoals SlipKnot, KoRn, Disturbed, Trivium, Lamb Of God, Mastodon, Ayreon... En eigenlijk nog wel iets meer xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.