• Ik heb er niet erg lang over gedaan, ik denk een halfuurtje. Ik heb het enkel met één potlood getekend, die ik gekocht heb bij de HEMA.
    Hebben jullie tips wat ik beter kan doen?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Dat oog.. echt wow ;o


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind het prachtig getekend =)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Die lippen zijn mooi! Die bolling heb je goed uit laten komen (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het beiden erg mooi getekend!

    De lippen zijn wel wat dik, was je doel Angelina natekenen? ;D Grapje eh, niet slecht bedoeld (; Het is heel mooi.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Whoa, die zijn goed gelukt!
    Het oog is alleen een beetje te ovaal en de schaduwen zijn niet helemaal ~smooth~ (niet als in niet goed uitgeveegd, maar een beetje raar geplaatst)
    Dat is het enige wat ik als tip kan geven ._.
    Mij zou het niet zo lukken!


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    BAP schreef:
    Whoa, die zijn goed gelukt!
    Het oog is alleen een beetje te ovaal en de schaduwen zijn niet helemaal ~smooth~ (niet als in niet goed uitgeveegd, maar een beetje raar geplaatst)
    Dat is het enige wat ik als tip kan geven ._.
    Mij zou het niet zo lukken!
    Je kan me misschien uitleggen hoe het moet? (flower)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    De iris van het oog klopt niet echt, maar verder vind ik het echt prachtige tekeningen. :3

    Ik vind het echt mooi!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Fitzherbert schreef:
    De iris van het oog klopt niet echt, maar verder vind ik het echt prachtige tekeningen. :3
    De iris moet groter he? Het probleem is dat het dan door het witte heen gaat, en dan het 'raam-effect' kleiner wordt..


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Doet me bijzonder veel denken aan het oog uit een tutorial op YouTube ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    *kijkt* Oog! Mond! Wauw! *verlaat het topic weer*


    Happy Birthday my Potter!

    Snor schreef:
    (...) De iris moet groter he? Het probleem is dat het dan door het witte heen gaat, en dan het 'raam-effect' kleiner wordt..


    Ja, en het onderste stukje van de iris moet niet tegen het onderste ooglid 'geplakt' zijn, als je snapt wat ik bedoel, en hij moet ook iets ronder. Zoiets bedoel ik:

    Colorblind schreef:
    Doet me bijzonder veel denken aan het oog uit een tutorial op YouTube ;)
    Hhaa, dat is grappig. Nee, ik heb inspiratie opgedaan uit meerdere filmpjes van YouTube. Toen heb ik wat geleerd, en vervolgens ben ik zonder de filmpjes aan de slag gegaan. Maar het zou goed kunnen dat ik die onbewust het mooiste vond, dus die techniek gebruikte? (cool)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    O.O


    Shoganai i ne~

    Hm, is possible. Ik denk dat het een beter idee is als je de grens tussen de arcadeboog en het ooglid minder zichtbaar maakt en met een doezelaar horizontale/diagonale korte bewegingen maakt tussenbeide. Je kunt een bolling creëren door in de hoeken van de oogleden ietsje donkerder te maken en dat uitvegen over het lid in een lichtgrijze tint die naarmate hij het midden nadert lichter wordt, snap je? Dan krijg je de illusie dat het oog wat je getekend hebt, rond is. En dan, wat al vaker gezegd is; de iris ligt op 2/3 van de oogbol, iets wit tussen de waterlijn en de iris is een must. Verder zou je het ooglid iets minder groot kunnen maken om een "opgezwollen" uiterlijk te voorkomen. En wat schaduw rond de iris richting de oogbol maakt het ronder, iets minder stijf. En de wenkbrauwen zou je verder kunnen definiëren.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!