• Dorian Gray is een film die ik gister heb gezien en ik vond 'm best wel goed. Ik vind dat de acteur Ben Barnes die Dorian Gray speelt erg sterk acteert en het verhaal op zich vind ik spannend en goed in elkaar gezet.



    Zijn er hier misschien nog meer mensen die de film hebben gezien en mijn mening delen of juist niet?

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 13:43 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Het boek is echt heel erg goed _O_


    SLOAN.

    Ik deel je mening over de film, de acteur en toch vind ik het boek beter (A)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ken het boek en de film niet maar het ziet er wel leuk uit (:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik vond de film redelijk slecht en Ben Barnes totaal geen Dorian Gray. Oftewel, ik vind het geen succes.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vond het een beetje een vage film, maar ik heb desondanks toch met plezier naar Ben Barnes gekeken. :Y)

    Ik ben nog steeds bezig met het boek lol, maar de film heb ik nog niet gezien.


    As travars

    Ik ken het boek en de film niet :')


    26 - 02 - '16

    ik heb het boek in het engels gelezen en de film gezien, allebei zijn ze awesome, Oscar Wilde was gewoon geniaal en Ben Barnes is gewoon een super goede acteur en ook nog eens leuk om naar te kijken!!
    Dus ik ben het helemaal met je eens ;D


    "Hear no evil, speak no evil, and you'll never be invited to a party."

    Ik heb een deel van de film gezien en toen moest 'ie helaas terug naar de videotheek.
    Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het boek...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vind de film ook enorm goed. Van Ben was ik al langer fan maar ik vind dat hij dat erg goed acteerd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik vond die film echt doodeng, bah.
    Daarom wil ik ook absoluut niet het boek lezen. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Verschrikkelijke film, heb hem halverwege afgezet omdat het zo slecht was... kijk uit naar het boek dat ik morgen krijg, daar zit tenminste het echte verhaal in.