• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Gabumon: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - Chaim: Matthew Oliver Parker ~ Pijn en bliksem veroorzaken
    - Cybele: Mylana McRow ~ Water
    -
    - Drugsforsale: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    -
    - Cybele: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - Drugsforsale: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    -
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    -
    - Chaim: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Chaim: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster



    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 22:25 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Alvast is mijn topics dumpen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [mijn topics+mag ik een samenvatting van topic 11/12?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [mijn topics ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nagaari

    'Ik wil de cornflakes!' Hij grijpt letterlijk meteen het pak uit me handen. Ik kijk eerst nogal verontwaardigd maar dan lichtelijk arrogant. 'Meneertje denkt WAT?' Ik doe alsof ik boos ben maar kan me lach nogal moeilijk inhouden. 'Ten eerste, HET IS OCHTEND DUS IK BEN BOZER EN GEVAARLIJK EN EEN DINO. Ten tweede. CORNFLAKES ZIJN MIJN DING...' Ik denk even na.. En weet het goede woord. 'MIJN GEWOON MIJN! LIEVELINGS! ONTBIJT! KAK! SINDS ME KUT IS HERBOREN!' Hopelijk schrikt hij daarvan, ik pak een mok, melk en giet alles erin. Ik loop naar Zendé pak snel de pak uit zijn handen, geef hem een kus op zijn wang en doe wat cornflakes in de mok. Genietend ga ik op het aanrecht zitten met de mok in me handen. 'Dankje lief, of wil je nog een kusje? MAAR NU EEN CONRLFAKE-KUSJE?'

    Storm

    Ik luister naar haar. 'Lucky had ik de eerste dag gezongen..' Ik bedacht me opeens even dat, dat was met Des. Ik zie alles weer voor me een glimlach lichtelijk. 'Ach het zal wel, weet jij geen duettjes?' Ik kijk nepsielig naar Nadia.


    [ Le last post. <3' ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Als ik oude foto's kijk glimlach ik als ik Stephanie zie op één van de foto's. Ze was mijn maatje sinds de kleuter klas en samen gingen we ook op kickboksen. Ik kijk op de achterkant van de foto July 2003 Championship kickboksen Destiny 1st trophy. Ik grinnik even, en krijg dan opeens de drang om te gaan trainen. En dat is ook wat ik ga doen. Weer beginnen met trainen. Ik pak snel uit mijn lade mijn kickboks broekje en een random topje en trek die snel aan waarna ik naar de keuken ren om een appel te pakken. Vanuit mijn ooghoek zie ik Zendé en Nagaari staan. Ik stop, pak een appel en wil wat tegen hem zeggen maar bedenk me dan dat het misschien beter is als ik even niks zeg. Ik loop op blote voeten naar de gymzaal en zie de boksbal staan. Eerst warm ik even op, touwtje springen etc. En dan doe ik mijn handschoenen aan en oefen mijn combinatie stoten en trappen.


    My Last Post ! Btw, Dews, je vergeet dat Des de kamer binnen kwam XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dominique

    Gapend kom ik de keuken binnen, ik kijki op en zie Mylana in de koelkast graaien, 'Goedemorgen,' zei ik en ging ook bij de koelkast staan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    'Lucky had ik de eerste dag gezongen..' zei hij. Ik keek hem vragend aan toen ik bij hem een klein glimlachje zag. Ik wou vragen wat er was, maar ergens wou ik het niet weten. 'Ach het zal wel, weet jij geen duettjes?' vroeg hij en hij keek nep zielig deze kant op. Ik lachte zachtjes en schudde daarna lichtjes mijn hoofd. 'Ik weet het echt niet, maar we kunnen ook gewoon een liedje en die samen zingen?' vroeg ik en ik klopte tegelijk naast me. 'Kom bij me zitten,' voegde ik er nog zachtjes aan toe.

    [ff douche ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mylana

    ik schrok licht toen ik plots iemand de keuken in hoorde komen en keek even op om te zien wie het was. 'Ook goedemorgen voor jou,' reageerde ik toen Do bij de koelkats kwam staan.'Wat wil je hebben?' vroeg ik hem terwijl ik van een plak kaas snoepte.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ Nagaari & Zendé zijn ook in keuken. && Ampooootje, You know, Le Nagaari is Le Blind... DOOOH!! Jk. ze is gewoon dom en heeft grote liefde voor eten like marshmellows and cornflakes.. Ieuwlg ze begint te veel op mij te lijken.. Ik ben slecht in rpg TT' Btw, we zijn in keuken ubaka :P ]

    Storm

    Ik schoof dichter naar haar toe, zo dichtbij dat ik haar haar kon likken. Okay rare beschrijving maar het is zo. 'Welke wil jij me hoofd is like POEF! Leegte.' Ik keek zielig naar de grond maar glimlach als een domme kleuter dan weer breed naar Nadia.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Dominique

    'Sap,' glimlach ik dan.

    [ sorry ben beetje pissed dus wordt misschien hele slechte stukken. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ik schrijf morgen wel iets, ben nu beetje druk]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mylana

    'Alsjeblieft,' reageerde ik en gaf hem een pak sap. 'of wil je hem ook nog ingeschonken hebben?' plaagde ik en veegde een losse pluk haar aan de kant.

    [ It's ok.. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nadia

    Storm schoof dichtbij. Hij zat nu wel heel dicht bij. Ik lachte zachtjes en schoof een klein stukje op zij. 'Anders kan ik niet spelen,' zei ik zachtjes. 'Welke wil jij me hoofd is like POEF! Leegte,' zei hij en hij keek zielig naar de grond, daarna keek hij mij weer aan met een glimlach die me liet lachen. Ik dacht eventjes na, er speelde aldoor hetzelfde liedje af. Ik speelde een stukje. 'Stay with me, baby stay with me.
    Tonight, don't leave me alone,' zong ik zachtjes. Ik keek hem aarzelend aan. Vond hij dit liedje wel oké?

    [Kiss me slowly dus XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dominique

    'Klinkt goed,' grijns ik dan maar pak dan later toch ook zelf een glas.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    -

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 22:02 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.