• Hoii, Hoii
    Vandaag weer!!! Ik ben voorde zoveelste keer uitgescholden!! Vanwee ToHo,, Nee dit keer niet voor, Emo,, Gothic,, of wat dan ook, Maar voor K* Hoer ?! Hoezo?! 0.o Hoezo ben ik een K* Hoer omdat ik ToHo fan ben, Hoeoz ben Ik dan een Slet, of weet ik het wat. Allen omdat ik daar Tokio Hotel luister! Oke, ik ben gewent dat ik naageroepen wrd al Emo, of weet ik het wat, Maar als K* Hoer ?! 0.o
    Was op school, moest bij me locker wezen, maar was tijdens de lessen, (Ja lang verhaal hoezo ik daar toen was) Zitten, er een paar meisjes, roepen ze K* Hoer,, K* Tokio Hotel!! Hoezoo ?!! Wat heb ik hun gedaan, dat ik dat opeens ben ?! Ben ik omdat ik naar Tokio hotel luister opeens, minder waardig?! mag ik daarom maar worden uitgescholden!?!?!?
    Sorry, ik bene r echt boos om!!!!
    Dus dit moest er even uit [A]


    Dunno ><

    Je hebt gelijk slaat nergens op en is ook dom
    maarja het gebeurt en sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo slim
    Schelden is een teken van een te kleine woordenschat


    Why don't you break my heart

    trek je er niets van aan!! ik weet dat cliché is en dat iedereen dat wel zal zeggen, maar het helpt echt! Als je niet laat merken dat je het niet leuk vind, stoppen ze vanzelf en zoeken ze een ander slachtoffer.
    en anders zal ik wel eens komen, en dan zijn ze er met 2 blauwe ogen niet vanaf ;) :p
    xx


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    trek je er niets van aan!! ik weet dat cliché is en dat iedereen dat wel zal zeggen, maar het helpt echt! Als je niet laat merken dat je het niet leuk vind, stoppen ze vanzelf en zoeken ze een ander slachtoffer.
    en anders zal ik wel eens komen, en dan zijn ze er met 2 blauwe ogen niet vanaf ;) :p
    xx

    IS goed, hou ik je aan :P
    Maar ik negeer het, al zolang ik daar op sgool czit, en dat is van begin vorlig jaar 0.o eerst was het Allen Emo,, dit dat. En nu lopen er F*cking veel ToHo Wannebe's bij mij op sgool en wie pakken ze nog steeds,, Mij?!!? terwel ik er al 2 jaar probeer te negeren


    Dunno ><