• Niet meer nodig (Gestopt)

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 15:58 ]

    Cagress schreef:
    (...)

    Héél erg subtiel, maar ik wilde het gewoon even duidelijk maken zonder dat ik onaardig hoef te worden. Maar Miss. Knowitall hier gelooft me niet.


    Tja, ze wist wel gelijk wat je bedoelde. Dus ze kent je verhaal wel..
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    quin98 schreef:
    (...)
    Nee want ik heb er hele andere ideeën bij dus zou ik niks hoeven te vragen maar weet je wat ik schap het verhaal wel best ik heb geen zin in al dit fucking gezeik


    Well, good luck. Ik heb niks onaardigs tegen je gezegd ofzo en ook nóóit dat je dit verhaal moest schrappen, eigen beslissing dus hier hoef je mij niet mee op te zadelen, okay? Ik heb alleen eventjes duidelijk gemaakt dat ik eigenlijk er niet zo van gediend was, hoewel jij nu ook hebt duidelijk gemaakt dat je er een andere kant mee op wil.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Feminine schreef:
    (...)

    Tja, ze wist wel gelijk wat je bedoelde. Dus ze kent je verhaal wel..
    -XOXO


    Ze heeft het ook gelezen... Daarom vond ik het nog erger, want dan kon het sws geen toeval zijn.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Cagress schreef:
    (...)

    Ze heeft het ook gelezen... Daarom vond ik het nog erger, want dan kon het sws geen toeval zijn.


    Haha Rayke, bitchfight ;p
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Cagress schreef:
    (...)

    Well, good luck. Ik heb niks onaardigs tegen je gezegd ofzo en ook nóóit dat je dit verhaal moest schrappen, eigen beslissing dus hier hoef je mij niet mee op te zadelen, okay? Ik heb alleen eventjes duidelijk gemaakt dat ik eigenlijk er niet zo van gediend was, hoewel jij nu ook hebt duidelijk gemaakt dat je er een andere kant mee op wil.

    Nee je hebt het ook nooit gezegt maar ik stop et wel want ik heb geen zin om een verhaal te gaan schrijven terwijl mensen zeggen dat ik alles gestolen heb ofzo (nee heb je niet gezegt) Maar daar heb ik gwn geen zin in

    Feminine schreef:
    (...)

    Haha Rayke, bitchfight ;p
    -XOXO


    Nee, ik vind het gewoon niet zo leuk. Dit verhaalidee is één van mijn beste -niet opschepperig, ik ben gewoon blij met dit idee en het is officieel niet eens van mij, maar van Kiana- en ik vind het gewoon jammer als er verhalen komen die (gedeeltelijk) de zelfde verhaallijnen bevatten.
    -probeert rustig te blijven-


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    quin98 schreef:
    (...)
    Nee je hebt het ook nooit gezegt maar ik stop et wel want ik heb geen zin om een verhaal te gaan schrijven terwijl mensen zeggen dat ik alles gestolen heb ofzo (nee heb je niet gezegt) Maar daar heb ik gwn geen zin in


    Ik wil je anders best helpen met een andere verhaallijn. Ik heb er nog superveel liggen waar ik níks mee ga doen, dus als je dat wil heb je toestemming.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Cagress schreef:
    (...)

    Ik wil je anders best helpen met een andere verhaallijn. Ik heb er nog superveel liggen waar ik níks mee ga doen, dus als je dat wil heb je toestemming.


    Nee is niet nodig ik heb nog meer ideeën dus die ga ik wel doen

    quin98 schreef:
    (...)

    Nee is niet nodig ik heb nog meer ideeën dus die ga ik wel doen


    Well, good luck. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Cagress schreef:
    (...)

    Well, good luck. (:

    thanks