• Wat is je favo boek. Die van mij van de serie 'Aardkinderen'. Als je het wil lezen moet je er wel van houden want het eerste stuk is een beetje saai. De hoofdpersoon uit het boek heet Ayla en in deel 2 ontmoet zij Jondolar. (Daar krijgt ze een kindje mee!) Vandaar mijn naam AylaJodolar.

    Stephen king is ook heel goed.

    Hunger Games - Suzanne Collins sowieso.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    nerveus schreef:
    Harry Potter (A)

    AylaJondolar schreef:
    Stephen king is ook heel goed.

    Ik vind persoonlijk de films beter dan de boeken.. In de boeken vind ik het vaak te lang duren voordat het spannend wordt xd


    Believe in yourself.

    The Hunger Games van Suzanne Collins, Pride and Prejudice van Jane Austen en de Guillotine van Simone van der Vlught.


    Take risks and conquer your fears.

    Ja, vaak duurt het echt te lang. Ik heb de films nog niet gezien

    Pericles schreef:
    de Guillotine van Simone van der Vlught.

    Die vind ik ook goed. Heb ik een stuk van gelezen voor Nederlands.

    Aardkinderen ken ik wel ja, maar het laatste deel is me veel te duur om te gaan kopen, heb de andere delen allemaal voor €5 kunnen kopen. Vandaar. :')

    't Zijn wel goede boeken en ik lees ze graag, dus ach.. Die en The Hunger Games. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Heel veel, maar op dit moment

    Duizend schitterende zonnen


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Elysion schreef:
    Op dit moment The Hunger Games trilogie. :3


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Evermore en Matched

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 21:44 ]

    Elysion schreef:
    Op dit moment The Hunger Games trilogie. :3


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik lees van haar altijd 'De stam van de Holeberen'. Dat is ook zo iets maar dan is 'De stam' volwassener.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Never Let Me Go van Kazuo Ishiguro, dat is echt een mooi boek!!


    As travars

    Goulding schreef:
    Evermore en Matched


    Die en Academicus Vampyrusm The Chemical Garden trilogy en De Honger Spelen Ofcourse!

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 22:01 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.