• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 18:06 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [*valt met hoofd op toetsenbord*
    Ik ben zwaar depressief...
    *boink boink*
    Haat aan school... :P
    *Slaat agenda*]
    [Sorry moest effe]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Jammer dat ik daar nooit last van heb, Facepalm. Ik ben alleen altijd moe..)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Darryl

    Ik probeerde me te ontspannen. Maar het is niet makkelijk.
    Ik probeer de pijn te vergeten en te denken aan iets anders.
    Het bonkende gevoel word al iets minder.
    Het werkt een beetje. Mompelt mijn gedachten.
    Ik weet niet waarom maar ik zocht met mijn hand die van Felice.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    'Het werkt een beetje' klonk er, en ik haalde opgelucht adem. Ik merkte dat Darryl met zijn hand naar de mijne zocht, en ik was even lichtelijk verward. Niet dat ik het erg vond, maar toch..
    Glimlachend pakte ik zijn hand vast, en kneep er zachtjes in als teken dat het wel goed komt.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:16 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ga slapen denk ik :c, moet er weer vroeg uit *sigh*]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    Ik voelde dat Felice even in mijn hand kneep.
    Het gaf me eerlijk gezegd een kalm gevoel.
    Ik ademde een aantal keer diep in en uit.
    "I-Ik weet niet wat het ineens was. Maar ik hoorde ineens van alles door elkaar." Zeg ik zacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    ''I-ik weet niet wat het ineens was. Maar ik hoorde ineens van alles door elkaar'' zei hij zachtjes. ''Ik weet het ook niet, misschien hoort het bij het Mentalisme?'' zei ik schouderophalend, en bood hem het glas water aan.

    [Goooodnight y'all! ik post morgenochtend nog wel even wat ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ik moet ook gaan bye bye]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [:(:(:(:(]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darryl

    Ik haalde ook mijn schouders op.
    Ik kwam moeilijk overeind en pakte het glas water aan.
    Ik nam er een paar gulzige slokken van, alsof ik een maand niet had gedronken.
    "Maar als dat zo is. Ben ik er snel klaar mee." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    ''Maar als dat zo is. Ben ik er snel klaar mee'' zei hij, nadat hij een paar grote slokken van het water had genomen. Ik grinnikte even. ''Je bent hier om je gave onder controle te krijgen'' begon ik. ''Dat lukt vast ook bij jou. Het kan best handig zijn'' glimlachte ik toen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    "Je bent hier om je gave onder controle te krijgen. Dat lukt vast ook bij jou. Het kan best handig zijn." Glimlacht Felice.
    Ik zuchtte.
    "Leuk... Koppijn krijgen..." Mompel ik en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    ''Leuk.. Koppijn krijgen..'' mompelde hij, en ik lachte even. ''Ik heb nu toch ook geen pijn?'' zei ik tegen hem, en merkte dat ik nogsteeds zijn hand vasthad. Snel liet ik hem los. ''Sorry'' mompelde ik, en keek even de kamer rond.

    [Ik ga zo fietsen, maar om 8 uur ofzo kom ik weer op mijn mobiel ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ben off na dit berichtje. Op school, áls er computers in het OLC vrij zijn, kom ik nog een berichtje plaatsen. Maar dat is pas over één uurtje :S]

    Darryl

    "Ik heb nu toch ook geen pijn?" Ik knikte.
    "Nee, maar dan is gedachten lezen ook nog eens je gaven hè."
    Ik merk dat ze mijn hand vluchtig los laat.
    "Sorry." Hoor ik haar mompelen.
    Ik schud mijn hoofd. "Waarvoor?" Ik kijk haar vragend aan.
    Als het om die hand ging? Ik vond het niet erg.

    [Als je deze zin lees, merk je je niet dat ik net
    twee X "je" achter elkaar zette.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    'Als het om die hand ging? Ik vond het niet erg. klonk er, en ik keek hem verbaasd aan. "Niet?" Vroeg ik zacht, en keek hem even aan. Ik was verward. Wat wou hij nou? Ik zuchtte onhoorbaar.

    [Nehhh dan moet ik me een uurtje vervelen ;c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''