• in het hotel waar ik nu ben maar ik heb een paar dagen geleden mijn haar rood gekleurd dus nu hangen de hotel-handdoeken helemaal vol rode verf en het zijn witte handdoeken dus nu vraag ik me af of het er nog wel uitgeraakt --'
    Dus hebben jullie een idee of een hotel schadevergoeding kan vragen voor zoiets? Of hebben jullie zelf al eens schadevergoeding moeten betalen in een hotel? (en voor wat wad dat dan?) ;s


    effort never betrays you

    Hahaha oei :O Ik heb echt geen idee xD Maar niet zo slim om andersmans handdoeken te gebruiken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is niet zo handig ;x


    26 - 02 - '16

    Nou, bij sommige hotels betaal je borg voor lakens, dekens, handdoeken enz. die zou je dan niet terugkrijgen in ieder geval.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Geen idee. Kun je de lavabo of bad niet vol lauw water laten lopen en die handdoeken daarin gooien zodat het er misschien uit kan weken?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Normaal gezien krijg je verf uit de handdoeken.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Normaal gezien krijg je verf uit de handdoeken.


    Tell me about it, stud.

    Amused schreef:
    Normaal gezien krijg je verf uit de handdoeken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Amused schreef:
    Normaal gezien krijg je verf uit de handdoeken.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."