• MENSEN.
    ik begin wéér een nieuwe serie.
    maar deze is anders.

    De moeder van Bill&Tom wil samen met Gordon verhuizen, omdat er te veel fans van TH Bill&Tom komen opzoeken. Daarom beslissen Simone&Gordon om in Engeland te gaan wonen. Het hartje van London. dicht bij een kasteel. Een groot, oud kasteel. Na een tijdje komen Bill&Tom erachter dat er een meisje (het hoofdrolmeisje) in het kasteel verborgen wordt gehouden. Bill ziet haar elke keer bij het raam zitten. Hij zou haar zo graag een keer spreken. Zullen ze haar ooit bereiken?

    Rollen:
    -Hoofdrolmeisje dat later Bills vriendin wordt LOLLIPOPx
    -Toms vriendin TomSexx
    -Vader hoofdrolmeisje
    -Moeder hoofdrolmeisje
    -Beste vriendin Bill&Tom LOTTExNICK, TikTakBOEM
    -Zusje Bill&Tom MILLIONAIRx3

    Wat ik wil weten:
    -Naam
    -Leeftijd (kan door mij verandert worden)
    -Plaatje (url)
    -Waarom wil je de rol?
    -Tekstje

    Ik kies niet de eerste, ik kies de beste.
    Viel Glück!


    rules don't stop me

    -Naam : Roxy ^^

    -Leeftijd: 14 ( Omdat het het Zusjee Is)

    -Plaatje (url) :

    t plaatje van me Profiel ..M'n pasfoto


    En anders ;

    http://media.photobucket.com/image/scene%20girls/pinkkandy/scene%20girls/12.jpg?o=1846

    -Waarom wil je de rol? :

    Leek me wel leuk :P
    En ja je hebt er ook een in mynee maar ja zegt nie veel denk k

    -Tekstje


    Hii Kiendjess

    Ik ben hier z'n 14 jaar geleden belandt op de aarde, En kreeg de Naam Roxy.Ik woon nu In Duitsland Samen met myn ouders en 2 Broers.Myn 2 broers zijn speciaal voor me.En nu zul je vast denken waarom speciaal,Nou dat zla k je uitlegge.Ze Spelen In De band Tokio Hotel Genaamt Bill en Tom.En ze zyn er bijna altyd voor me behalve bij een tour .Maar verder Doe ik graag Drume,skate,Buite hange met vriende, En de nagellak van bill Jatte x].Nou dit ben ik Dus ^^.De rest kom je nog wel te weten ;)

    Bubaai x33

    Ikke wil Bills vriendin omdat jij in de mijne ook hebt (A)


    -Naam Annelies

    -Leeftijd (kan door mij verandert worden) 17

    -Plaatje (url) http://media.photobucket.com/image/scene%20girls/ladydog2006/scene%20girls/scene-7.jpg?o=91

    -Waarom wil je de rol?
    Omdat jij in mijn Q's ook rollen hebt en omdatik die gewoon il :P

    -Tekstje

    Haaii kiendjes^^



    Mijn naam is zoals je hierboven wel al gezien had Annelies en al 17 jaar lang leef ik op deze coole planeet. Nou, vel leven doe ik niet echt want ik zit boven, vast in een kamer. Ik woon in het hartje van Londen al moet ik zeggen, in een soort van groot bos. Jaah, dit lijkt op een sprookje niet? Vind k ook maar voor mij is het een sprookje waar ik mijn sprookjesprins nogaltijd moet tegenkomen. Zoals je hier op deze foto ziet dat was toen ik heel even buiten mocht heb ik blond haar jaah dat is natuurlijk, niet gekleurd want daar heb ik de middlen niet voo weetje. Ik mag nooit gaan shoppen, dat doen ze in mijn plaats. Wie 'ze' zijn? Weet ik zelf ook niet. Maar ach, ik moet gaan want ze komen!

    Bye<3

    Niet meer/


    rules don't stop me

    Toms vriendin PLZZ =)

    Naam annoeska

    -Leeftijd (kan door mij verandert worden) 17

    -Plaatje (url)
    http://media.photobucket.com/group/image/jenn%20curbstomp/8IMMBWURNC/031.jpg?o=2

    -Waarom wil je de rol? OMDAT u serie koewl is !

    -Tekstje

    Hiiii poepies

    ik ben annoeska en 17 jaar,

    jaaah fuck nog 1jaar schoolplichtig en ben er dan vanaf ik luistr gwn 24/24 naar muziek, jaah zonder dat hebk geen leven losers, mijn vrienden zijn mijn alles zonder hun kan ik gewoon niet ik kan altijd terecht bij hun.

    ik doe aan streetdance en skaten.

    streetdance doe ik al van mijn 6de en skaten ook van mijn 6de ik moet zeggen dat ik die 2 dingen toch wel goed kan *stoef stoef*

    ik ben shopverslaafd, ga iedere zaterdag toch wel weer andere dingen kopen, : is verslaafd aan skinnys, lollypops, hello kitty, cupcakes,... and a lot more (ofs), jaah ik heb Scene/emo style maar kan me geen bom sgelen wat jullie denken, so byee byee


    Gilles (ll)

    YAY thxx voor de Roll < 33333

    Beste vriendin Bill en Tom

    Naam; Kim

    Leeftijd; 18

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes en uitgaan

    Dislikes; school

    Plaatje;http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Tekstje;
    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 18 jaartjes oud.Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim


    Wrrom de rol:

    Mensen, lees plzz ff waar de quiz over gaat.
    Het hoofdrolmeisje komt NIET buiten, heeft geen broers en zussen. Geen vriendinnen en kan dus ook niet gaan shoppen x)


    rules don't stop me

    Zo goed?

    vriendin is niet de hoofdrol
    dus diekan wel shoppen of niet?


    Gilles (ll)

    Mag ik weten of ik de rol heb want ik moet weg!

    Bf T&B

    -Naam
    Renee
    -Leeftijd (kan door mij verandert worden)
    16
    -Plaatje (url)
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=80178
    -Waarom wil je de rol?
    Omdat deze serie me kei gaaf lijkt en jij cool bent enal!<3
    -Tekstje

    Heey poepz!<3 Ik ben Renee en leef al 16 jaartjes op deze wereld! Ik ben vaak nogal een hyper actief kind en mijn ouders owrden soms best wel gek van me. En nee ik heb geen ADHD XD. Ik heb heel veel jongens aan mijn kont hangen omdat ik de Best Friend van Bill en Tom ben. Maar niet alleen jongens. Ook meisjes. Maar die fake-vrienden haal je er zo tussen uit. Verder hou ik van lekker gek doen met Bill vooral omdat hij vaak net zo veel energie heeft als mij. Ik vind het altijd een feest zodra ze weer terug zijn van tour en als ik bij ze ben! Verder ben ik erg lief, spontaan, grappig & raar. Ik hou ook van zingen. Maar nu moet ik gaan me gsm gaat!<3 Bubaay!<33


    I do not hook up.

    Dankje lief^^

    DOEI IEDEREEN(H)

    toms vriedin

    Naam pamela

    -Leeftijd (kan door mij verandert worden)
    17
    -Plaatje (url) http://img261.imageshack.us/my.php?image=24828541498281994f29ou1.jpg

    -Waarom wil je de rol? om dat tom supper geil vind en ik vind gewoon heel leuk

    -Tekstje hej ik ben pamela ik ben 17 jaar en ben verslaaft aan tokio hotel en dan vooral tom geilen ik woon bij mijn ouders en ik hou oook heel erg van shopen en naar de bios gaan en lekker op het straand liggen en ik speel ook gitaar en schrijf eigen liedtjes over hoe ik me voel mijn karatr is dat ik heel lief ben kan bitch zijn en ik ben aft oe stout en ik ben supper eigen wijs ik ga weer


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    ROL: BESTEVRIENDIN TOM EN BILL
    -Naam - LOTTE
    -Leeftijd - 17
    -Plaatje (url)
    http://myemohairstyles.com/images/emo%20girl%20highlights.jpg
    -Waarom wil je de rol?
    Dit word dan mijn eerste rol op quizlet^^ +I LOVE TOM!
    -Tekstje-
    Haaaii !
    Ik heet dus Lotte, Ik ben 17 jaartjes oud! Ik ben best een vrolijk meisje dat houdt van een beetje bitchy zijn, ik hou ook van bed mijn toommiee slapen nouja het word dan geen slapen:$ als je snapt wat ik bedoel we zijn gewoon vrienden hoor maar soms hebben we er gewoon zin in. Ik hou ook heel veel van MeToYou! En verder als je wil weten moet je maar vragen

    xxLotte!


    BabyCakes.x3.

    toms vriedin

    Naam pamela

    -Leeftijd (kan door mij verandert worden)
    17
    -Plaatje (url) http://img261.imageshack.us/my.php?image=24828541498281994f29ou1.jpg

    -Waarom wil je de rol? om dat tom supper geil vind en ik vind gewoon heel leuk

    -Tekstje hej ik ben pamela ik ben 17 jaar en ben verslaaft aan tokio hotel en dan vooral tom geilen ik woon bij mijn ouders en ik hou oook heel erg van shopen en naar de bios gaan en lekker op het straand liggen en ik speel ook gitaar en schrijf eigen liedtjes over hoe ik me voel mijn karatr is dat ik heel lief ben kan bitch zijn en ik ben aft oe stout en ik ben supper eigen wijs ik ga weer



    anders wil ik wel bf van tom en bill zijn(A)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483