• Hey.

    Zoals gemerkt is de 1D hype toegeslagen. Dat ze de Story-top 5 overnemen, oké. Die is allang overgenomen voor fanfics.
    Maar de quizzen? Ik keek daar altijd voor leuke quizzen. Nu staan er alleen maar tussen van 7 minutes in heaven en nog meer over 1D. Zelden staat er nog een leuke tussen die niet over 1D of zo gaat.
    Dit is trouwens ook een zeiktopic over alle 1D story's met veel abo's, dus ga los, zou ik zeggen.

    Wat vinden jullie?

    negeer


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hier word ik dus scheitziek van.
    Ja, 1D is een hype maar het werkt echt niet om met zijn alle duizenden topics aan te maken. Serieus, let er niet op en dan gaat de hype weer over.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind eigenlijk de topics rondom die hype erger dan de stories en quizzen erover, om eerlijk te zijn.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Maak dan een quiz die zo leuk is dat ie daar in komt. Met quizzen wil dat best nog wel. En bovendien, daarvoor waren het vaak quizzen die zo dom waren dat zelfs 1D nog beter is.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dumbledore schreef:
    Ik vind eigenlijk de topics rondom die hype erger dan de stories en quizzen erover, om eerlijk te zijn.

    Dit, en ik vind ze leuk, maar aan de ene kant zijn het er wel veel. MAAR! Er zijn genoeg andere dingen om te lezen, zoek gewoon op de woorden die jij leuk vind en wie weet?


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Dumbledore schreef:
    Ik vind eigenlijk de topics rondom die hype erger dan de stories en quizzen erover, om eerlijk te zijn.


    Dit ja.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cloelia schreef:
    Maak dan een quiz die zo leuk is dat ie daar in komt. Met quizzen wil dat best nog wel. En bovendien, daarvoor waren het vaak quizzen die zo dom waren dat zelfs 1D nog beter is.

    Als ik en quiz maak die ik geweldig vind, word die 1x gemaakt of zo. Is me vaker gebeurd. :')

    Daarom maak ik (bijna) geen quizzen meer. (cat)


    26 - 02 - '16

    Loop je een beetje achter?het is namelijk al lang bekent dat het een irritante hype is(cat).


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    vroeger was het tokio hotel , dan justin bieber , en nu 1D , zo gaat dat nu eenmaal met die hypes , het word allemaal wat overdreven ...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    waait wel over
    Tokio Hotel en Justin Bieber zie je tegenwoordig ook vrij weinig

    Top Quizzen Vandaag
    Welke jongen van One Direction past het meest bij jou? +47
    bij wie pas je het best van de one direction jongens? +31
    Met wie van One Direction ga jij op een date? +22
    My crush and me || part 2 || One Direction +17
    Youre one direction friend #2|One direction +17

    Oh, lord.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 22:49 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik haat die hype écht.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Rooba schreef:
    Top Quizzen Vandaag
    Welke jongen van One Direction past het meest bij jou? +47
    bij wie pas je het best van de one direction jongens? +31
    Met wie van One Direction ga jij op een date? +22
    My crush and me || part 2 || One Direction +17
    Youre one direction friend #2|One direction +17


    Oh, lord.



    26 - 02 - '16

    Rooba schreef:
    Top Quizzen Vandaag
    Welke jongen van One Direction past het meest bij jou? +47
    bij wie pas je het best van de one direction jongens? +31
    Met wie van One Direction ga jij op een date? +22
    My crush and me || part 2 || One Direction +17
    Youre one direction friend #2|One direction +17

    Oh, lord.


    I won't let you come close enough to hurt me.