• Een baantje (nerd).
    Het is m'n eerste baantje dus ben best wel blij, haha. (:
    Zeker omdat ik het helemaal zelf geregeld heb. Ik werk nu bij het Veenpark. Dat is een park over de veengebieden in de 19e eeuw. Het is best wel leuk en ik ga er zelf ook elk jaar naar toe en nu werk ik daar. (:

    Wat was jullie eerste baantje?


    Not all those who wander are lost.

    Oh gaaf, gefeliciteerd :'D
    Mijn eerste baantje was bij een kledingwinkel, 't Elfje, maar mijn contract is niet verlengd vanwege de crisis (no_chears)
    Oh en ik doe ook krantenwijk nu, was ik even vergeten xd

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 10:15 ]


    Alis volat propriis.

    Ik ben gisteren aangenomen bij de Fixet - bouwmarkt, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ah, dat is echt vet. Gefeliciteerd! (:
    Ik werk bij een café-restaurant, al best lang eigenlijk
    .


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik doe alleen maar krantjes, want als 14-jarige kun je niet veel meer doen als dat (cat)

    Ik zou ergens op zo'n veld kunnen gaan werken, maar daar zitten al die Polen al..

    Post rondbrengen voor een kinderdagverblijf in het dorp waar ik woon. (krul) Momenteel werk ik sinds een maand bij een snackbar.


    -

    krantenwijk ik ga hierna bij de bieb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn eerste baantje was vakkenvuller. En toen ik oud genoeg was werd ik caissière. Daarna heb ik bij de Free Record Shop gewerkt als verkoopmedewerkster en nu werk ik in de bediening in een pannenkoekenrestaurant, omdat mijn contract bij de FRS niet verlengd werd.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Mijn eerste baantje was bij de Marskramer (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn eerste baan was oppassen, denk ik. En mijn eerste echte baan was bij een pizzeria (maar dat was geen succes).
    Nu werk ik in een ijssalon, en dat is echt superleuk! :'D

    een kranten wijk. en ik vond het verschikkelijk xD

    vanaf toen heb ik besloten dat ik alleen nog maar dingen ga doen die ik zelf ook leuk vind

    en nu werk in in vakanties op een camping in de ardennen :D :D :D
    (ik woon zelf in nederland, dus ik ben er best wel blij mee)


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    Leeeuk! Ik doe nu folders, maar ik ben uitgenodigd op gesprek bij een supermarkt die binnenkort bij ons in t dorp opent, Dirk van den Broek en ik ben zeeeenuwachtig. Maar iig, ik hoop dat ik wordt aangenomen (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik werkte hier en daar gewoon wat, zoals oppassen of klusjes doen ofzo. En ik deed zomerwerk.
    Ik werk nu bij een webshop van babykleding.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kassa bij Hoogvliet. Maar heb gesolliciteerd bij een hotel.


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Leuk! Mijn eerste baantje was bij een dierenpension. Maar omdat het 40 minuten fietsen en maar twee uur werken was, heb ik ontslag genomen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 15:32 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nooit gehad. (no_chears)


    26 - 02 - '16