• Ik ben nu bezig met 'The Appendices' van Lord of the Rings (Extended Version) The Fellowship of the Ring. En dat is lang! O.o
    Zó veel info, maar superinteressant.

    Heeft iemand alle Appendices gekeken? Want ik heb echt respect voor die mensen ;]
    En graag niet aankomen met reacties: 'Ik heb nooit LOTR gezien', of 'Ik interesseer me niet in LOTR', alsjeblieft dankjewel (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb 1 gezien, vind het echt super leuk! maar, heb er geen tijd voor. :'(


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Heb de Appendices voor 1 helemaal gezien en voor 2 alleen van de eerste dvd. Is echt ontzettend leuk om te zien hoe die mensen alles hebben gemaakt en wat ze hebben meegemaakt. Alleen nog geen tijd gehad om de rest af te kijken helaas..

    Niet gezien, maar lijkt me wel interessant om eens te doen! :]


    Til hug og blod.

    Wat is Appendices? :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Wat is Appendices? :x

    Ik weet niet of je de Extended Version kent? Dat zijn eigenlijk bonusdvd's met extra info over de film enz..


    Deep inside, I've never felt alive

    Tule schreef:
    (...)
    Ik weet niet of je de Extended Version kent? Dat zijn eigenlijk bonusdvd's met extra info over de film enz..


    Ik heb alleen de extended version thuis. :W
    Oh wacht, bedoel je de extra dvd's? Oh, ja, die zijn echt supercool!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    oh, de extended editions zijn geweldig. :)
    Maar ik heb ze zelf niet, dus ik kan ze niet zomaar kijken. Maar als ik ze kan lenen van iemand, wil ik die appendices graag kijken. Hoe lang duurt het eigenlijk om ze te kijken?


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Ik heb alleen het boek gelezen en de films gezien..

    Shame on me


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mylox schreef:
    oh, de extended editions zijn geweldig. :)
    Maar ik heb ze zelf niet, dus ik kan ze niet zomaar kijken. Maar als ik ze kan lenen van iemand, wil ik die appendices graag kijken. Hoe lang duurt het eigenlijk om ze te kijken?


    Volgens IMDB ben je ongeveer 24 uur kwijt om alle extra's op de dvd's te bekijken.

    I love LOTR, maar helaas heb ik de extended versions niet ):


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nu ga ik wel aankomen met een reactie van: Ik heb LOTR nog nooit gezien :Y)
    Maar die wil ik nog heel graag gaan zien, dat wel. Ik heb er alleen nooit tijd voor :#


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    hellgirl1417 schreef:
    (...)

    Volgens IMDB ben je ongeveer 24 uur kwijt om alle extra's op de dvd's te bekijken.

    Bij de eerste film, de eerste DVD (er zijn twee DVD's met extra's) hadden ze het over 2,5 uur beeldmateriaal en 3,5 uur aan plaatjes kijken O.o
    Dan ben ik benieuwd wat er bij andere films wel allemaal niet te zien is ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    ben begonnen met kijken. Was echt heel leuk, maar het kost inderdaad veel tijd.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Aah Lord of the Rings, geweldige filmreeks!:Y)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Mijn vriendje heeft die films (jaja, extended editions) wel al honderd keer gezien en alle boeken wel al ontzettend vaak herlezen.

    Hij is echt een LOTR freak. :Y)


    Let the Night embrace you