• Okay, ik heb dus mn blonde haar ongeveer een maand geleden zwart geverfd..
    En nu gaat het uitgroeien, en heb ik een dillema,
    Want, ik weet niet wat k nu moet gaan doen:
    *weer zwart verven..

    óf.

    Het ontkleuren/blond verven *maar k heb gehoord dat t dan groen of rood wordt*

    óf

    uit laten groeien, maar dat vind ik eigenlijk vét lelijk.

    Hebben jullie tips?


    i need you like a heart needs a beat.

    Op nieuw verven.. of spoelong gebruiken ><

    Gewóón weer zwart verfen dat je om my gaat lyken 2ling zusje (A)
    Want ik heb ook donkerbruin/zwart haar (A)
    xD MWHUAHAHAHAA(6)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rose, ja dat lijkt me eigenlijk ook wel de beste optie, :)
    Want die anderen, ik wil écht niet dat k dalijk groen haar heb ofzo..xD


    i need you like a heart needs a beat.

    ik heb ook vette uitgroei>.<

    als je het weer blond wil kan je het beste naar de kapper gaan en je haar daar laten verven dan wordt het ook niet rood of groen ofzoo

    maar kim, kijk ik weet niet wat jouw geverde kleur is en wat jou eigen kleur is.
    Wnat ik hheb super licht hhaar van mezelf, en echt zwart haar..xD Dus 't is zegmaar, echt heel groot verschil..


    i need you like a heart needs a beat.

    als je het weer blond wil kan je het beste naar de kapper gaan en je haar daar laten verven dan wordt het ook niet rood of groen ofzoo



    Daar heb ik dan net weer geen geld voor x]


    i need you like a heart needs a beat.

    Tuurlyk is dat het beste idee =D
    ZWART STAAT IEDEREEN BETER xD
    Vooral als je daarmee meer op my gaat lyken x]
    EN VOORAL ALS JE MYN 2LINGZUSJAA BENT (H)(K) xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Tuurlyk is dat het beste idee =D
    ZWART STAAT IEDEREEN BETER xD
    Vooral als je daarmee meer op my gaat lyken x]
    EN VOORAL ALS JE MYN 2LINGZUSJAA BENT (H)(K) xD



    Whaha Rose de eeuwige optimist <33
    but je hebt wel gelijk denk ikk! =D


    i need you like a heart needs a beat.

    in plaats van verf een zwarte spoeling gebruiken [dan heb je geen uitgroei maar word t gwn iets lichter.. dan krijg je dus uiteindelijk ong je eigen kleur terug als je t niet bijhoud, of je houd t bij met die zwarte spoeling en t blijft zwart]
    doe ik ook, t is opzich niet lelijk ofzeu als t eruit gaat, je krijg gwn steeds een iets lichtere tint ;]

    in plaats van verf een zwarte spoeling gebruiken [dan heb je geen uitgroei maar word t gwn iets lichter.. dan krijg je dus uiteindelijk ong je eigen kleur terug als je t niet bijhoud, of je houd t bij met die zwarte spoeling en t blijft zwart]
    doe ik ook, t is opzich niet lelijk ofzeu als t eruit gaat, je krijg gwn steeds een iets lichtere tint ;]


    Maar kijk, die spoeling vervaagtwel, maar dan vervaagt de verf die nu in mn haar zit toch niet??


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)

    Maar kijk, die spoeling vervaagtwel, maar dan vervaagt de verf die nu in mn haar zit toch niet??


    nou.. kijk.. t is zegmaar, verf gaat er na een tijdje ookwel uit, alleen als je t nu weer gaat verven krijg je dus weer uitgroei enz..
    maaaaaaaar. als je t nu verder doet met spoeling [ook goedkoper. ^^] dan vervaagt de verf dus uiteindelijk wel, en die spoeling vervaagt ook. dus als je t dan zat bent t zwarte moet je t gwn laten vervagen. ^^

    maar kim, kijk ik weet niet wat jouw geverde kleur is en wat jou eigen kleur is.
    Wnat ik hheb super licht hhaar van mezelf, en echt zwart haar..xD Dus 't is zegmaar, echt heel groot verschil..


    mijn egt haar kleur is donkerblond en ik nu egt blond met daaronder (licht)bruin. Je ziet bij mij de uitgroei dus ook. Misschien kun je het opnieuw kleuren

    (...)

    nou.. kijk.. t is zegmaar, verf gaat er na een tijdje ookwel uit, alleen als je t nu weer gaat verven krijg je dus weer uitgroei enz..
    maaaaaaaar. als je t nu verder doet met spoeling [ook goedkoper. ^^] dan vervaagt de verf dus uiteindelijk wel, en die spoeling vervaagt ook. dus als je t dan zat bent t zwarte moet je t gwn laten vervagen. ^^


    ahaaa! nu snap ik t :)


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)

    mijn egt haar kleur is donkerblond en ik nu egt blond met daaronder (licht)bruin. Je ziet bij mij de uitgroei dus ook. Misschien kun je het opnieuw kleuren


    Okaay ja ik snap het =)


    i need you like a heart needs a beat.