• zo juist, we hebben visiete en nja de hond moest eruit.. doe ik normaal nooit in het donker maar mijn vader zat zo lekker dus ik wilde het wel eventjes doen.

    maargoed... wij wonen dus schuin tegenover een kerkhof en het uitlaat veld is dus daar... die loopt helemaal om het kerkhof heen.
    alleen lijkt het net alsof je gewoon over het kerkhof loopt want je kan zo naar binnen kijken, er staat mijn een klein gamel hekje voor.

    en het was super stil en je zag allemaal lichtjes en bij elk geluidje gingen mijn haren overeind staan ik was echt zooo bang maargoed die honden moesten schijten xD

    echt ik was echt bang... en opeens kwam er een windvlaag (terijl er de hele dag geen wind stond) en toen was ik er helemaal klaar mee en rende ik zo snel mijn benen het toelieten naar huis. en ik doe dus nu nooit meer in het donker de hond uitlaten:Y)

    iemand ook zoiets gehad.. ook wel eens opeens erg horror achtig bang geweest.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    na saw, die nacht, ik heb een oude tv op mijn kamer (tegen over mijn bed) met daarboven een masker. Ik hoorde enge geluiden en dacht dat die jigsaw kwam. Yup, ik heb de hele nacht met de lamp aan geslapen. :x


    Remember when...

    Nooit gehad, houden zo.


    You Can Copy My Whole Life But Never My Soul.

    vroeger wel eens. wij hadden zo'n gordijn met konijntjes er op. ik vond ze in het donker eng en kon echt niet slapen. ik had ook een hele tijd dat ik dacht dat er wolven achter het poppenhuis zatten of achter een kast. ik was toen echt gewoon heel bang. daarna mocht ik gewoon wat nachtjes bij me oma slapen. dat was toen ik rond een jaar of 4/5 was? misschien iets jonger? ik weet niet meer.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.