• Die stomme rotdeur. Geloof me of niet, maar het spookt hier écht. Dingen die niet kunnen gebeuren, gebeuren de hele tijd. En nu schrik ik me weer rot van de haldeur die ineens dichtklapt. Maar dat komt namelijk omdat de buitendeur weer eens openstond. Die gaat op magische wijze steeds vanzelf open. Ik ben alleen thuis en ik liet net mijn kat binnen, deur gecontroleerd nadat ik hem dicht heb gedaan omdat hij soms niet goed dicht gaat. Nou, alles goed, deur zat dicht. Ik hoorde wel steeds de haldeur kraken dus ik ga nog eens kijken en voelen, deur goed dicht. Net klapt de haldeur weer dicht, buitendeur staat wagenwijd open.
    Ik word er niet goed van soms. Er zijn wel meer deuren die vreemd doen in dit huis, daarom slaap ik altijd met mijn kamerdeur open. Vroeger deden mijn ouders altijd mijn slaapkamerdeur dicht als hun naar bed gingen en ik al sliep. Dan kwam mijn moeder naar boven, deed ze de deur dicht, een halve minuut later komt mijn vader boven, is de deur ineens weer open en moet hij de deur weer dicht doen. -terwijl ik sliep- Zelfde verhaal met lichten, die gaan opeens aan midden in de nacht. Spullen die uit zichzelf verplaatsen. -dat heb ik constant en mijn ouders ook, waar mijn zusje en ik vaak de schuld van krijgen terwijl wij nooit wat aanraken- en soms word ik er echt schijtziek van.
    Zo, dat moest ik kwijt.


    Your make-up is terrible

    Omg, dat lijkt me dus zo eng! Ik heb ook wel een paar onverklaarbare dingen meegemaakt in het verleden, in het vorige huis dan lol, maar als ik er aan denk schijt ik al in me broek xd


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    FighterBeat schreef:
    (...)


    Ik zou denk ik spontaan twee jaar jonger leven, als ik zoiets mee zou maken. Zou het aan m'n hart krijgen. :'D Hier moet ik soms ook even twee keer kijken om iets zeker te weten. Dan hangt er echt een freaky sfeertje, terwijl ik gewoon op mijn eigen kamer zit. Maar over het algemeen houd ik wel van mijn huis en ik denk dat dat helpt. :')
    Al zijn ik en mijn zus als kind wel allebei op vreemde manieren van de trap afgevallen. Die trap is al vrij link, omdat hij krullend langs een steile muur omhoog gaat. Er glijden behoorlijk wat mensen af die er nog nooit overheen gegaan zijn, maar ik heb ook wel eens het gevoel gehad dat mijn voeten onder me geschopt werden of dat ik geduwd werd. Ik ben niet ontzettend bijgelovig en ik geloof ook niet in alle spookdingen. Maar er is overduidelijk meer dan sommige mensen kunnen bevatten. Dat is moeilijk te ontkennen als je zelf ervaringen hebt ermee.


    Nu heb ik echt kippenvel, lol.
    Ik zal wel nooit bij jou de trap op lopen, ik vind die van mij al eng haha. De laatste treden ren ik altijd omdat we een open trap hebben en ik altijd bang ben dat iemand mijn voeten vastpakt. -als ik als laatste naar bed ga en alles donker is beneden dan-


    Your make-up is terrible

    FighterBeat schreef:
    Ohh, ik wil een keer in jouw huis zijn dan! Ik schijt waarschijnlijk 7 kleuren in mijn broek en ben beslist niet van plan iets te verstoren, maar daar krijg je volgens mij een shitload aan inspiratie vandaan. :'D


    Helemaal mee eens met hierboven zo. (1 of 2 nachtjes, niet meer:) )


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Assassin schreef:
    (...)

    Nu heb ik echt kippenvel, lol.
    Ik zal wel nooit bij jou de trap op lopen, ik vind die van mij al eng haha. De laatste treden ren ik altijd omdat we een open trap hebben en ik altijd bang ben dat iemand mijn voeten vastpakt. -als ik als laatste naar bed ga en alles donker is beneden dan-


    dat doe ik al sinds ik me herinderen kan. :Y)xD


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Assassin schreef:
    (...)

    Nu heb ik echt kippenvel, lol.
    Ik zal wel nooit bij jou de trap op lopen, ik vind die van mij al eng haha. De laatste treden ren ik altijd omdat we een open trap hebben en ik altijd bang ben dat iemand mijn voeten vastpakt. -als ik als laatste naar bed ga en alles donker is beneden dan-


    Haha, op is meestal nog makkelijker dan af eigenlijk. Meestal glijden ze weg bij het afdalen, ergens in die bocht. :'D
    Heb me al heel wat keren blauw gelachen om hoe sommige mensen dan ineens besluiten het laatste stukje af te gaan in stijl. :'D

    En ik ken dat, ik slaap ook altijd als laatste. Als ik het ganglicht uitdoe, laat ik ook altijd nog het licht in mijn kamer aan. Zo hoef ik alleen nog maar in mijn bed te springen als het donker is. 8D
    Maar ik slaap nu al weer jaren met de deur open.


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Haha, op is meestal nog makkelijker dan af eigenlijk. Meestal glijden ze weg bij het afdalen, ergens in die bocht. :'D
    Heb me al heel wat keren blauw gelachen om hoe sommige mensen dan ineens besluiten het laatste stukje af te gaan in stijl. :'D

    En ik ken dat, ik slaap ook altijd als laatste. Als ik het ganglicht uitdoe, laat ik ook altijd nog het licht in mijn kamer aan. Zo hoef ik alleen nog maar in mijn bed te springen als het donker is. 8D
    Maar ik slaap nu al weer jaren met de deur open.


    Haha, ik ben zó blij met het lichtknopje boven mijn bed hé. Maar ik wil die mensen ook wel eens de trap af zien gaan, lijkt me best grappig.
    Ik slaap ook al weer héél lang met de deur open. Ook al kan ik dan alles horen en zien en die engerds zien op de overloop, het voelt toch minder opgesloten enzo.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, ik ben zó blij met het lichtknopje boven mijn bed hé. Maar ik wil die mensen ook wel eens de trap af zien gaan, lijkt me best grappig.
    Ik slaap ook al weer héél lang met de deur open. Ook al kan ik dan alles horen en zien en die engerds zien op de overloop, het voelt toch minder opgesloten enzo.


    Precies. Ik krijg het zo benauwd als mijn kamerdeur dicht is. D:
    En als Val er niet is heb ik toch niks te verbergen. 8D


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Haha, op is meestal nog makkelijker dan af eigenlijk. Meestal glijden ze weg bij het afdalen, ergens in die bocht. :'D
    Heb me al heel wat keren blauw gelachen om hoe sommige mensen dan ineens besluiten het laatste stukje af te gaan in stijl. :'D

    En ik ken dat, ik slaap ook altijd als laatste. Als ik het ganglicht uitdoe, laat ik ook altijd nog het licht in mijn kamer aan. Zo hoef ik alleen nog maar in mijn bed te springen als het donker is. 8D
    Maar ik slaap nu al weer jaren met de deur open.
    Ha! Ik ben nog nooit gevallen daar. :Y)


    Life is hard and then we die

    Beckett schreef:
    Het lijkt me erg creepy, maar toch denk ik dat er voor alles een logische verklaring is. Ik geloof dan ik ook niet in al die paranormale dingen.


    comfort in c h a o s

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ha! Ik ben nog nooit gevallen daar. :Y)


    Nóg niet, nee. 8D


    Til hug og blod.

    lijkt me leuk om bij je te logeren:Y)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Jemig dat lijkt me zó eng he! Ik heb nu al kippenvel :|


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Stoeer :3


    26 - 02 - '16

    Als die geesten mij zien, rennen ze gillend weg (cat)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    Als die geesten mij zien, rennen ze gillend weg (cat)