• dus als je iets leuks weet:

    wat ik leuk vind:
    harry potter
    onbekende personages
    twilight
    hunger games


    wat ik niet leuk vindt:
    justin bieber
    th
    1D

    dus als je iets leuk vind, post het maar hierzo

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Miep



    Hailey Derane is a young woman, that to her teeth grinding displeasure still gets called 'young lady'. By way too many people, on a much too daily basis. The ones who didn't call her so gave her a stamp that called her 'poor little rich girl'. And there was little to nothing to say that would possibly change their mind. She was told many times to not care about any of it. Those words came from the working class and the Cockneys after all. Who knew nothing about how the world really went around.
    They would complain about as good as anything to satisfy themselves.
    Especially about politics they had no idea and they should leave our king alone, instead of spitting on the good man so much. Our king was seen as a great leader, who was bringing England to the best it could become. But if that was really so true, why did so many of them disagree and call him a dictator? Why did their faces with deep lines of worrying and scars turn so hatefull if we were around? Losing their smiles and letting their conversations die out. To look at us with anger, hate or even fear sometimes. And why did there have to be so many soldiers on the streets, if all went so well with our country? She doubted highly the truth in what she was told to believe. Determined to find out for herself and to change the view people have on her, she sets out to East End London to find work. Ignoring the anger of her father and shame of her mother, to find out a rougher part of the city. To find out parts about people and herself she was never told about. And to find an end she had never expected or had wished for, carried by the Cockney Violin.



    Leeftijdskeuring:
    16+

    Genre:
    Onbekende personen, Drama, Oorlog/Misdaad, Romantiek/Erotiek





    Een 76-jarige vrouw kijkt op haar sterfbed, anno 2069, terug op haar verleden als jonge vrouw in Californië. Haar leven is lang niet altijd even gemakkelijk verlopen. Zo heeft ze op jonge leeftijd haar eerste kindje verloren en vond zichzelf vervolgens onmenselijk alleen op de wereld. Ze maakte lange en inspirerende reizen, waarbij ze probeerde met zichzelf te leren leven. Na een aantal lange jaren vonden ze elkaar plotseling toch weer. Hoewel de liefde weer bijna net zo snel terugkomt als bij de eerste ontmoeting, was het toch niet zo makkelijk als het leek om weer terug te keren. Ze besloot na lang overwegen om toch terug te gaan naar Amerika, maar ontdekte daar echter al snel dat hij er niet was om haar op te halen. Een aantal dagen wachtte ze tevergeefs op hem in de omgeving, voor ze haar eigen weg koos. Toen ze er achter kwam wat de daadwerkelijke reden was voor zijn afwezigheid, kon ze hem eindelijk toch vergeven. De twee kregen uiteindelijk nog een kind samen, een dochter. Het meisje werd blind geboren, maar bleek een waar natuurtalent te zijn om op een andere, creatieve manier haar wereld te verbeelden. Al met al is het leven van de oude vrouw Lana nooit echt saai geweest. Ze vertelt nu voor de allerlaatste keer over haar leven aan haar dochter, haar kleindochter en haar beste vriendin.


    1

    Maandag, 27 mei 2069. Long Beach Memorial Medical Center. Een patiënte die haar allerlaatste operatie opwacht. In een klein kamertje op een van de hoogste verdiepingen van het ziekenhuis, dat haar een bevredigend uitzicht gaf op haar omgeving. Ze heeft voor de derde keer in alleen al dit jaar een hartaanval overleefd en zal nu eindelijk de bivenctriculaire pacemaker krijgen, waar ze onderhand al bijna twee jaar op wacht. De natuur heeft ondertussen al vele malen aangegeven dat haar klokje bijna klaar is met tikken en ze betwijfeld dan ook of het nu nog veel zin heeft.


    'Oma?' weerklinkt de vragende stem van Terra, mijn kleindochter. Het was stil geweest, terwijl we allemaal een slok van onze thee hadden genomen. 'Ja, liefje?' beantwoordde ik haar, mijn blik bevestigend op haar gedaante. Ik moest me hiervoor verschuiven in het ziekenhuisbed, wat enige moeite koste in vergelijking met het verleden. Mijn kleindochter was echter een lief en beleefd meisje, wat geduldig wachtte tot ze mijn volle aandacht had. 'Zou u nog eens over vroeger kunnen vertellen? Weet u wel, zoals u opa hebt leren kennen en over oom Mario en dat soort dingen.' Ze praatte zoals ik dat gewend was van tieners en ik glimlachte. Mijn dochter was enigszins verontwaardigd door de vraag en ik denk dat het vooral te maken had met het feit dat Mario vernoemd werd. Mijn jongste zoon, die slechts drie jaar werd voor hij ziek werd van een virus en overleed. Hij was geen geheim voor haar en ze kende hem zelfs als haar oom, maar er werd weinig over gesproken. Ik kon haar nieuwsgierigheid echter maar al te goed begrijpen. Het was altijd fijn om verhalen mee te kunnen nemen in je leven, die je van je familie mee had gekregen. Met de kans dat ik wellicht ook niet al te lang meer zou leven, vertelde ik haar dan ook alles.

    Lees verder »


    Til hug og blod.

    neem een kijkje op mijn profiel;)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    I will always watch your back ~ The Hunger Games



    Two different stories, two different lifes.
    Faith never ment to bring them together. But they did, because of the choice of a boy and the destiny of a girl.
    Only together they can live, although only one will survive. He has a plan, she doesn’t even want to know. He knows his future, she has no clue.
    The Games have started again. And they will take everything from every one. No exceptions.
    Welcome to the 94’s Hunger Games, and may the odds be ever in your favor.


    x Een deel van boek 2 Vlammen en het hele boek 3 Spotgaai worden buiten beschouwing gehouden.

    Written by Unwind and Pericles


    Take risks and conquer your fears.

    Onbekende personen met drama en romantiek:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn



    With lots of love. The story of two beloved.




    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Trailer
    ~ Klik op het plaatje voor de story
    ~ Dit is deel één van een driedelig verhaal, waarvan deel één nu is afgerond. De volgende delen zullen spoedig verschijnen.



    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Op dit forum staan onbekende personen verhalen, een aantal en hopelijk groet ie nog. (AAN IEDEREEN: PLAATS HIER JE OP VERHALEN EN KUDO EROP LOS!!!)
    Dus, misschien vind je hier wat. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Neem maar een kijkje op mijn profiel, ik heb een 'The Hunger Games' story (krul)

    Klik!
    Een Hongerspelen verhaal uit het perspectief van District 13. Hoop dat je dat leuk vindt!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hier heb ik leesvoer voor je honger (A)

    Toy Soldier


    *Volledig Nederlandstalig.
    *Iedere dag komen er ongeveer 3 hoofdstukken bij van telkens rond de 500 woorden (:
    *Veel wendingen
    *Onbekende personen (16+)
    *Drama, Romantiek en Avontuur verzekerd!


    And I hope.. we'll meet again..



    LEVEN


    Het is negen januari, negen minuten over negen in de morgen. Het is koud, extreem koud, maar op blote voeten sluipt er een meisje door de Drentse bossen. Het is negen januari, 2015, en in Nederland is het oorlog.
    Fenna is een doorzetter, maar ze ziet haar toekomst verdwijnen. Wanhopig is ze op zoek, een zoektocht naar leven.
    'Wie ben jij?' vraagt het meisje, terwijl ze me nieuwsgierig aankijkt. Haar krullend blonde haren dansen over haar schouders terwijl ze naar me lacht. Met haar handen wriemelt ze aan de glinsterende franjes die aan haar roze jurkje zaten. Ik had een brok in mijn keel. Ik wilde hem wegslikken maar het lukte niet. 'Niet praten, Fenna,' hoorde ik de krakende stem van Cobus via mijn headset in mijn oor fluisteren, 'doe heel rustig een stap naar achter.' Ik knikte, al wist ik dat hij het niet zag. Zou hij het merken als ik... Ik keek in de diep blauwe ogen van het meisje, die me langzaam naar haar toe trokken.

    Net begonnen :)


    Aiolos


    Raja is met haar ouders en broer op vakantie in het oude Athene. De symboliek van de stad is magisch, de zon schijnt, de inwoners van de stad lachen haar toe. Maar door het noodlot beland Raja in een café in de haven Piraeus. Dit café zorgt er niet alleen voor dat haar vakantie veranderd, het verandert haar leven, en dat van de mensen om haar heen.
    De tijd leert, en naar een paar maanden onderzoek zijn de vragen van de wetenschappers beantwoord. Zij zijn tevreden. De enige die achterblijf is Raja. Precies twaalf jaar later keert ze terug naar de haven, om haar reis nog een keer te maken. Zal ze antwoord vinden? Zal ze hem vinden?

    Ik begin binnenkort met activeren (dit weekend)


    Mijn Nieuwe Wereld ~ Glee


    Lora is een mooi meisje, blond haar, blauwe ogen, en bíjna hoofdaanvoerster van de Cheerios. Altijd stond ze achter Quin, Britney en Santana, maar nu wil ze zelf stralen, kosten wat het kost. Maar er breekt een nieuwe tijd aan wanneer een Ierse student op school verscchijnt...

    Bijna afgelopen, maar er komt een vervolg aan :)


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.


    Symphony of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevind. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    De Orde van Korpel


    ''She hypnotize with her eyes.
    Everyone is scared for it,
    but nobody can fear the desire.
    Even they know they'll die.''

    Prinses Sophia, jagers Godgell en Salomé, heks Esmeralda, commandant Herp en schrijver Hugo, te saam De Orde van Korpel. Gevormd wegens gevaren van buitenaf tegen Symphonia en eigen mensheid, opdat er geen ondernemerschap uit ging vanuit autoriteiten. Landverraders zonder recht, gerechtigde gezien als landverraders. Een voor alle, alle voor een!

    ''Ik haat mensen die liegen, ook niet als het tegen hun zelf is. Ja, ja ik haat jullie ook, mam en pap!'' Prinses Sophia van Symphonia.
    ''Alsjeblieft zeg, onopgemerkt zijn als een schaduw is niet opvallen als een bekendheid, of een van de meest gezochte criminelen. Dus, geliefd prinsesje, gewoon binnen blijven en niets doen of binnen blijven in de muren van Calypso. Vragen?'' Salomé.
    ''Zo stil als the wind, niemand kan zo zijn. Zelfs de wind kan niet zo stil zijn, ja, ze maakt geluiden. Maar alleen de wind is in staat geluiden te maken zonder dat mensen het merken. Dus, in dat opzicht kan de wind alleen zo stil zijn, maar gelijkertijd ook niet. Is dat logisch of niet?'' Godgell.
    ''Ga zitten, houd je klep en doe wat ik van je vraag, niets meer, niets minder. Wanneer je dat niet, zal ik er persoonlijk voor zorgen dat de rest van je bestaan je wordt achtervolgd door nachtmerries van mij in mijn ondergoed. Begrepen?'' Herp.
    ''Dat is een gedicht, ooit van gehoord?'' Hugo.
    ''Wees een met de natuur en met jezelf, met je naasten en vijanden. Om te overleven moeten we in vreedzaamheid en harmonie leven, anders zullen wij mensen uitsterven. Wees een met al de kinderen van Moeder Natuur, jij goddelijke schoonheid van pure Natuur.'' Esmeralda.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 20:34 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mmmh, ik weet niet of je die van mij echt 1D kunt noemen, aangezien er op dit moment nog niemand van hun is voorgekomen in mijn story.
    Je kunt misschien kijken? ^^
    Life isn't fair. [ft. Harry Styles.]


    Stay strong, things will get better. It might me stormy now, but it can't rain forever.



    I got to know where I belong
    I got to know where I came from
    I got to know the reasons why I'm here
    The way I am
    Feeling the things I feel




    Hailey Jane Delaney lijkt een heel normaal meisje van 16. Alleen werd ze door haar ouders ernstig verwaarloosd. Als ze uit huis wordt geplaatst en een pleegmoeder in La Push krijgt, lijkt alles beter te gaan maar niets is minder waar..


    #A xExpression & Ceetje production
    Nothing may be copied without our written premission!
    #Soundtrack
    #Dit is onze eerste echte story, dus graag tips!
    #Started on 11//04//2012


    If we can't live together, we are going to die alone.