• Ik heb al maanden niet geschreven, maar ik wil het heel graag alleen het lukt niet. Ik krijg geen letter op papier. Ik wilde eerst een THG verhaal beginnen, maar ik vond het zo onorigineel en ik wilde wel eens over onbekende personen doen, maar daar heb ik geen inspiratie voor.. GRR.
    Ik snap niet hoe jullie het doen, met zo'n geniale ideeen komen. /jaloers.

    Zeurzeurzeur. Iemand nog tips? =)


    Me so good.

    Ergela schreef:
    Bij mij is het gewoon, ik kijk tv. BOEM.
    Ik kijk naar buiten. BOEM.
    Ik zit de denken over de zin van het leven. BOEM.
    Ik val om van de slaap. BOEM.
    Ik zit in klas op te letten. BOEM.
    Ik wil een verhaallijn bedenken. -- niets --
    Ik ben op reis. BOEM.
    Ik ben bij een vriendin. BOEM.
    Ik heb geen schrijfgerief bij me. BOEM.


    Dit, lol. Vooral die laatste.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hmm. Ik had net muziek geluisterd, en ik kreeg een beetje inspiratie, nog steeds niet een Boem ofzo..
    Maar dan schrijf ik een heel stuk, en dan vind ik het stom en dan verwijder ik het. Ik vind het zo onorigineel en saai en raar hoe ik schrijf. bah. Mag ik iemand z'n schrijf skills lenen?


    Me so good.

    Brutus schreef:
    (...)
    Ik kom nog geeneens aan een schrijfboekje toe, lawl.
    Maar daar heb je wel gelijk in, je kan niet altijd op ieder moment schrijven.

    Mjaa. Ik heb dat boekje eens in een opwelling gekocht. Ik schrijf op de ouderwetse manier. Eenmaal je goed doorschrijft en je wilt het overtypen, wordt het een beetje onoverzichtelijk. Dat boekje is handig en ook makkelijk mee te nemen. Vlug in de rugzak, in de auto, op de kast, in mijn kamer. Gelukkig kijken mijn zus en ouders er niet in. Lol. Ze moeten maar net eens op een folterstukje komen of op een stukje dat ik liever niet heb dat ze lezen. :Y) Het is beter schrijven dan vervelen, vandaar ik het boekje altijd meeneem naar school, als we uitval hebben en niets te doen hebben. Ze kijken je wel malloot aan, maar dat zijn ze al gewend van mij. (cat)
    Eén tipje; wis nooit je dingen uit. Straks vind je dat toch wel nog goed en is het weg. Vandaar dat ik ook (met de hand) schrijf, dan doorkras ik het niet en wis het niet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    FlowerOnFire schreef:
    Lol, je mag één van mijn verhalen wel afmaken.
    Ik heb allemaal story's met een paar hoofdstukken en nooit inspiratie om verder te gaan :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.