• De laatste tijd heb ik het gevoel dat mijn vriendin me na-aapt.
    Ik weet niet wat het is, maar ik zal even een paar punten opnoemen waarom ik dat denk.
    - Ze kopiert soort van mijn tweets. Als ik zeg: Autsj, ik heb mijn teen gestoten (ja random) Dan tweet zij: Auuuuuu dit doet pijn, mijn hoofd bonkt. Dit klinkt nogal ongeloofwaardig, maar dit komt de laatste tijd erg vaak voor.
    - Als ik een dag een rokje met een panty aan heb dan zegt ze: oh dit is een rare panty, je ziet je moedervlekken erdoorheen. Vervolgens draagt ze de volgende dag hetzelfde idee (je weet wel, simpel: tshirt rokje met zwart topje) met een panty waar je ook haar moedervlekken erdoorheen ziet.
    - Als ik mijn mening geef dan zegt zij: nee dat vind ik niet. Maar als vervolgens de hele klas het er over heeft dan geeft ze mijn argumenten aan.
    - Ze maakt mijn reacties. Dus als ik bijvoorbeeld mijn wenkbrauw optrek naar een jongen doet zij het vervolgens ook als ze leuk wilt overkomen op een jongen.

    Het klinkt nogal slap, maar heeft iemand anders dit gevoel ook wel eens? Ik vind het nogal vervelend, want af en toe heb ik het gevoel dat zij mijn dingen nog leuker maakt. Wat kan ik er tegen doen?

    Ik wil er nog even bij zeggen dat het een schat van een kind is en echt geen aanstellerig typje, of een huppel.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 19:55 ]


    EGYPTIAN GOD

    Zeggen dat je het niet leuk vindt


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ajj,, ik ken je gevoel ik had 2 jaar geleden ook een ''hondje'' om het even bot uit te drukken.
    Praat er eens met haar over, mischien heeft ze het zelf wel niet door op sommige punten dan.


    “All those fairytales are full of shit.”

    Citadelle schreef:
    Zeggen dat je het niet leuk vindt
    Ja, dit heb ik dus ook gedacht, en dit is simpel op het eerste gezicht. Maar zeg dat maar eens tegen iemand die helemaal niet opvallen kopiert en ook nog eens je beste vriendin is.


    EGYPTIAN GOD

    Nog nooit gehad, maar het lijkt mij heel vervelend. Ik heb ook geen idee wat je er tegen zou kunnen doen, misschien gewoon met haar praten? Er bestaat een kans dat het helemaal niet zo bedoelt is.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik haat het als mensen mij na-apen. Ik had er een tijd geleden ook last van. Ik was niet erg slim en wachtte totdat het overging, maar dat ging het uiteindelijk ook.
    Het beste is om het te zeggen.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Bes schreef:
    (...) Ja, dit heb ik dus ook gedacht, en dit is simpel op het eerste gezicht. Maar zeg dat maar eens tegen iemand die helemaal niet opvallen kopiert en ook nog eens je beste vriendin is.
    Tja, ik heb er geen ervaring mee. Anders moet je gewoon echt iets heel raars doen, en als ze dat kopieert (wat eigenlijk niemand zou doen, omdat het heel raar is) dan weet je zeker dat ze je echt kopieert (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb een na-apende vriendin gehad. Het hangt er natuurlijk totaal vanaf wat voor vriendin die vriendin van jou is (is ze stil en verlegen, ziet ze jou als beste vriendin of niet,....)
    Maar goed, ik denk dat het probleem er bij mij aan lag dat ik het iets dominantere type was van de twee, en in het begin deed ze me op een paar dingen na, maar na een jaar ofzo deed ze alles hetzelfde. We zijn nu niet echt vriendinnen meer en dat komt denk ik vooral ook omdat we constant bij elkaar waren dus misschien kan het bij jou helpen om wat te minderen in dingen samen doen?
    En ik zou het haar ook zeker eens zeggen. En misschien ook best nogal rechtuit en duidelijk, is misschien wel hard maar zal waarschijnlijk wel efficiënter werken.


    effort never betrays you

    Zeg het tegen haar, of negeer het. Waarschijnlijk weet ze zelf niet hoe ze zich moet gedragen, en doe daarom jou maar na. Zie het als een complimentje (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Subtiel zeggen dat je dat niet zo leuk vind?

    Voel je vereerd dat ze je na-aapt, dat wil zeggen dat ze naar je opkijkt. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zeg gewoon dat je het niet meer wilt.


    26 - 02 - '16

    Ik heb net hetzelfde probleem! Ik heb meer een indie-kledingstijl, en zij aapt dat gewoon na, terwijl ze vroeger altijd sportievere kledij droeg. :')
    Ook vindt zij altijd de jongens leuk die ik leuk vind.

    It's annoying.

    Scandal schreef:
    Subtiel zeggen dat je dat niet zo leuk vind?

    Voel je vereerd dat ze je na-aapt, dat wil zeggen dat ze naar je opkijkt. :Y)


    comfort in c h a o s

    aap haar naxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Jezabels schreef:
    Ik heb net hetzelfde probleem! Ik heb meer een indie-kledingstijl, en zij aapt dat gewoon na, terwijl ze vroeger altijd sportievere kledij droeg. :')
    Ook vindt zij altijd de jongens leuk die ik leuk vind.

    It's annoying.

    eh? Indiestijl is onzettend in de mode, dus als ze al iets doet, is hete gewiin de trends volgen.
    OT: gedrag na apen is over het algemeen een onderbewust teken van affectie. Ik zou er niet teveel achter zoeken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Gewoon elke keer er iets van zeggen. Als zij je nadoet de volgende dag in kleding, merk het op. Als je iets ziet wat ze naar een jongen doet vraag dan aan haar of ze goed heeft opgelet bij jou, zo wijs je haar erop en krijgt ze het zelf ook door.


    Your make-up is terrible