• Mijn verhaal.
    Life isn't fair. [ft. Harry Styles.]

    Dump hier jouw verhaal en wie weet heb je er binnenkort een abbo bij! :)

    What I like;
    * 1D
    * lovestories
    * The Hunger Games
    * Twilight
    * Glee
    * Fantasy
    * Iets met dromen najagen ofzo. xp

    What I don't like;
    * Harry Potter
    * Justin Bieber
    * Moordverhalen of bloederige dingetjes.

    x anne.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 18:40 ]


    Stay strong, things will get better. It might me stormy now, but it can't rain forever.

    Ik heb verschillende 1D stories op mijn profiel, helaas kan ik vanaf mijn telefoon geen link posten. Maar neem gerust een kijke :) x


    Give the love around and back around it goes.

    MissCurly schreef:
    Ik heb verschillende 1D stories op mijn profiel, helaas kan ik vanaf mijn telefoon geen link posten. Maar neem gerust een kijke :) x


    Zal ik doen! :)


    Stay strong, things will get better. It might me stormy now, but it can't rain forever.


    Aiolos


    Raja is met haar ouders en broer op vakantie in het oude Athene. De symboliek van de stad is magisch, de zon schijnt, de inwoners van de stad lachen haar toe. Maar door het noodlot beland Raja in een café in de haven Piraeus. Dit café zorgt er niet alleen voor dat haar vakantie veranderd, het verandert haar leven, en dat van de mensen om haar heen.
    De tijd leert, en naar een paar maanden onderzoek zijn de vragen van de wetenschappers beantwoord. Zij zijn tevreden. De enige die achterblijf is Raja. Precies twaalf jaar later keert ze terug naar de haven, om haar reis nog een keer te maken. Zal ze antwoord vinden? Zal ze hem vinden?

    Ik begin binnenkort met activeren (dit weekend)


    Mijn Nieuwe Wereld ~ Glee


    Lora is een mooi meisje, blond haar, blauwe ogen, en bíjna hoofdaanvoerster van de Cheerios. Altijd stond ze achter Quin, Britney en Santana, maar nu wil ze zelf stralen, kosten wat het kost. Maar er breekt een nieuwe tijd aan wanneer een Ierse student op school verscchijnt...

    Bijna afgelopen, maar er komt een vervolg aan :)


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Trailer
    ~ Klik op het plaatje voor de story
    ~ Dit is deel één van een driedelig verhaal, waarvan deel één nu is afgerond. De volgende delen zullen spoedig verschijnen.



    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Er zitten nu al geweldige verhalen tussen! Heeft er iemand nog iets in de aanbieding? ^^


    Stay strong, things will get better. It might me stormy now, but it can't rain forever.


    I got to know where I belong
    I got to know where I came from
    I got to know the reasons why I'm here
    The way I am
    Feeling the things I feel



    Hailey Jane Delaney lijkt een heel normaal meisje van 16. Alleen werd ze door haar ouders ernstig verwaarloosd. Als ze uit huis wordt geplaatst en een pleegmoeder in La Push krijgt, lijkt alles beter te gaan maar niets is minder waar..


    #A xExpression & Ceetje production
    Nothing may be copied without our written premission!
    #Soundtrack
    #Dit is onze eerste echte story, dus graag tips!
    #Started on 11//04//2012

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 19:39 ]


    If we can't live together, we are going to die alone.

    xExpression schreef:
    You're my Oxygen, You're my World, You're my Everything. ||Jacob Black

    (...)



    Hailey Jane Delaney lijkt een heel normaal meisje van 16. Alleen werd ze door haar ouders ernstig verwaarloosd. Als ze uit huis wordt geplaatst en een pleegmoeder in La Push krijgt, lijkt alles beter te gaan maar niets is minder waar..


    #A xExpression & Ceetje production
    Nothing may be copied without our written premission!
    #Soundtrack
    #Dit is onze eerste echte story, dus graag tips!
    #Started on 11//04//2012


    + abbo, geweldig verhaal! ^^


    Stay strong, things will get better. It might me stormy now, but it can't rain forever.

    Vampire Direction


    nothing is true, everything is permitted.

    http://www.quizlet.nl/stories/82918/how-life-can-change--niall-horan/
    Niall Horan / 1D story <3


    It's a shot in the dark, but I'll make it!


    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!

    de trailer:

    -fantasy, in een andere wereld


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    When you know you’ve got nothing left to live for. When you know you won’t live that long anyway. When you know there won’t be anyone to cry over you. Would you give your own life up to save others? Even if you have never even talked to them? Even if you know that they might kill you? I know it sounds stupid. But that’s my plan.
    ~Quince Parsley, District 4



    Jasmine Primrose Mellark - 94th HungerGames - Quince Taro Parsley
    http://www.quizlet.nl/stories/79680/i-will-always-watch-your-back--the-hunger-games/

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 17:49 ]


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    De brievenbus • Louis Tomlinson

    Drunken carrots • One Direction


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zit op m'n iPod dus ik kan geen link zetten, maar hij staat op m'n profiel en het is een 1D story hij heet perfect is not the Same en vanavond activeer ik hoofdstuk 1 (proloog staat al online)


    Can't control my second personality

    This is War! • One Direction


    The truth may be orange!

    The fiftieth annual Hunger Games || Haymitch Abernathy

    You think it's simple to survive.
    Murdering and fight, and play it clever.
    The only thing you'll have to do.
    Actually, it is similar to hunting.
    And who can't do thát.
    But you forgot one thing.
    You don't know what the new challenge is.


    MAKE YOURSELF READY FOR THE SECOND QUARTER QUELL




    MAY THE ODDS BE EVER IN YOUR FAVOR