• Ik heb een idee voor een story maar nu heb ik nog een vraagje aan jullie:

    Waar zou jij je verstoppen als je emotioneel in de war bent (verdrietig) en thuis is geen plek om je af te sluiten, eigenlijk ook niet naar vrienden?

    mijn story gaat over iemand die dus vermist is :) (nog niet geactiveerd)

    Alvast bedankt!


    Life is hard, just break it with your head <3

    Dichtbij bij mij zijn er zandbergjes (Bedaf) en daar ga ik altijd heen.

    Hm, ik zou naar het bos gaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bos/park


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarschijnlijk zou ik gaan joggen, zo kan ik mijn verdriet meestal kwijt. Niet echt een plek, maar ja, er zijn hier niet echt plekken waar ik heenga als ik verdriet heb.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik zou alvast naar een plek gaan waar er niet veel mensen komen. Dan hoef je de schijn niet op te houden en zijn er ook geen irritante mensne die vragen of je okay bent.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik zou denk ik door de stad gaan dwalen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eh, de keer dat ik echt zo emotioneel naar de tering was dat het er uit moest, heb ik de deur opengerukt en ben ik gaan rennen tot ik niet meer kon.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik lees dan altijd een boek /:
    Of begin te schrijven, niet perse een plek waar ik naar toe vlucht.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Toen ik boos was, echt boos, ben ik naar buiten gegaan, mijn fiets gepakt en ongeveer 20 kilometer gefietst. Toen pas was ik rustig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hm... Ik ga meestal naar- oh shit, vrienden/vriendje zijn uitgesloten...
    Hm... Ik zou gaan paardrijden. Ik rij de laatste tijd héél anders dan voorheen en ik train nu een paard van mijn oom - een Engels paard - dat hij naar Nederland heeft laten brengen om het bij de - uitzonderlijk kleine en afgelegen - renbaan van mijn andere (Nederlandse) oom te trainen. En daaruit put ik mijn energie, ik word meestal echt warm van binnen als ik daarmee bezig ben. Gewoon even lekker alles vergeten en gáán.
    Of ik ga joggen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Bos/park ergens met bomen of struiken.
    Of een boom wat goed te beklimmen is.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dan sleep ik weer een weerloos vrouwmens naar mijn duistere kelder om deze op brute wijze dood te martelen (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    MyFairyKing schreef:
    Ik zou denk ik door de stad gaan dwalen.

    RainbowDash schreef:
    Dan sleep ik weer een weerloos vrouwmens naar mijn duistere kelder om deze op brute wijze dood te martelen (cat)


    Dat valt me tegen, ik dacht dat je voor aanranden o.i.d zou gaan. :Y)


    Til hug og blod.

    RainbowDash schreef:
    Dan sleep ik weer een weerloos vrouwmens naar mijn duistere kelder om deze op brute wijze dood te martelen (cat)


    Meh, niet gewoon tieten grijpen in een of andere seksclub? :C


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!