• Nieuwsgierig
    hebben jullie ook miljonairs in jullie familie?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ja, maar die is aangetrouwd en de hele familie mag hem niet. (Heel lang verhaal)
    En iemand van mijn vaders kant heeft een beetje veel geld, maar hebben ook weer niet zo veel :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn vader's nicht's neef.

    Nee.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    de oom van mijn vader heeft wel aardig wat geld, hij deelt het uit aan de familie x'D

    nee, maar wel een tante en oom die flink sparen en hun kinderen overdreven verwennen.


    -

    volgens mij wel... maar ik ken de helft van mijn vaders familie niet... dus het zou kunnen^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Niet dat ik weet :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rijke mensen in de familie? Ja.
    hele rijke mensen in de familie? Ja.
    Maar miljonairs? Nee, daar zijn wij niet rijk genoeg voor, misschien als ze het allemaal zouden samen leggen :W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nope. Maar de broer van mijn aangetrouwde oom is erg rijk. Maar miljonair? Niet echt.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    De broer van mijn vader, dus mijn oom. Hij woont niet in Europa, maar wanneer zijn kinderen willen shoppen zorgt hij er wel voor dat ze voor een dag of twee naar Londen of Italië kunnen.


    The odds are néver in our favor.

    Voor zover ik weet niet, maar het zou best wel zo kunnen zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Jep in Canada ofsuw. xD

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 19:33 ]


    everything is love, but what is everything? <3

    Niet dat ik weet, mijn naaste familie heeft juist veel last van de crisis, ik denk dat wij het rijkst zijn van de familie. En daar voel ik me soms best wel schuldig over, want twee goede vriendinnen van mij hebben het thuis ook niet zo breed en wij hebben geld genoeg, mijn ouders werken allebei, goede banen ook.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one