• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 21:40 ]


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    Ik zucht diep. Hoe moet ik dit oplossen? We krijgen een kindje samen en we wonen in de gevaarlijkste buurt van de stad. Ik wil eigenlijk niet dat het hier opgroeit maar heb ik een keus? Ik ken niks of niemand buiten de stad..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik dacht even na. Ik heb veel mensen rond zien lopen met hun kind hier in deze wijk, maar is dat wel zo'n goed idee? Ik haalde gefrustreerd een hand door mijn haar. Ik dacht teveel na, ik maak mezelf gek op deze manier.
    Ik had mijn bord leeggegeten en zette die op het aanrecht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik zucht nog een keer. "Ik zeg je eerlijk" zeg ik. "Ik wil niet dat het hier opgroeit en risceert neergeschoten te worden" zeg ik. "Maar ik denk niet dat we een keus hebben" ik zucht nogmaals. "Ik ken niks of niemand buiten de stad maar ik wil hun hier ook niet zomaar achterlaten"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik kromp automatisch ineen. Het zou verschrikkelijk zijn als het werd doodgeschoten.. "Ik ben het met je eens" begon ik. "Ik wil hier dolgraag weg" mompelde ik er achteraan. Het zou perfect zijn; Dante en ik, samen met het kindje. Een gelukkig gezin.. Maar het was onmogelijk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "Ik kan hier niet zomaar weg, ik kan demi niet zomaar achterlaten ik heb mijn zaken mijn familie" ik zucht diep. "Of we moeten geen moment uit zijn of haar zijde gaan. Dan gebeurt er niks" ik zucht diep en haal mijn handen gefrustreerd over mijn vlechten. Ik wil hier niet weg en ik wil hier weg voor het kindje.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik zuchtte. "Op een gegeven moment groeit hij of zij op, wordt ouder.. We kunnen hem of haar niet constant binnenhouden, op een gegeven moment wordt hij of zij zelfstandig" mompelde ik. "Ik wil niet dat hij of zij een leven krijgt zoals ons; constant op je hoede zijn, mensen vermoorden.." Ik schudde zwakjes mijn hoofd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "Misschien zijn we hier wel weg, tegen de tijd dat het zelfstandig word. Zij of hij gaat niet zo'n leven krijgen want ik slap et als het in aanraking komt met drugs of wapens hoe hypocriet het ook is" ik zucht. "We blijven niet voor altijd hier. Misschien zijn we hier wel weg over een paar jaar. Maar ik kan de mensen hier nu niet achterlaten, niet hoe het er nu aan toe gaat. Ik bied niet alleen aan jou en het kindje bescherming maar ook aan andere mensen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik knikte. "Ik heb er begrip voor, en wacht tot we er klaar voor zijn" glimlachte ik, en pakte even zijn hand vast. "Ik ben gelukkig, hoe dan ook" zei ik toen. "Het is altijd mijn droom al geweest om moeder te worden" voegde ik er aan toe, en glimlachte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik druk een kus op haar hand. "Het komt goed, we blijven voorlopig hier en we zien wel hoe het loopt" ik zucht zachtjes. "Het komt wel goed. Jij bent gelukkig, ik ben gelukkig, het kindje gaat gelukkig worden. Het komt goed" ik knik nogmaals. "Alleen nog aan de rest vertellen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik knikte, en glimlachte even. Ik drukte mijn lippen even op de zijne, terwijl ik nog steeds zijn hand vasthad. Ik had nog nooit zoveel van een jongen gehouden..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik kus haar terug en houd haar hand tegen mijn gezicht terwijl mijn wenkbrouwen fronsen van het denken. Ik moet iets vinden om dit op te lossen. Hier blijven en mijn kindje veilig houden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik beet zachtjes op zijn onderlip, en probeerde mijn gedachten voor een paar minuten uit te schakelen. Ik sloeg mijn armen om zijn nek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik trek haar op mijn schoot. "Het komt wel goed" glimlach ik. "Laten we maar beginnen met Demi" ik frons weer even mijn wenkbrouwen. Als ze echt van me houd is ze blij voor me. Maar ik denk dat ze zich ook zorgen gaat maken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik knikte even. "Waar is ze?" Mompelde ik, terwijl ik even rondkeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik haal mijn schouders op. "Ik weet het niet" antwoord ik. "Of slapen of in de woonkamer"

    [Is ze online? :p:'D]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]