• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 21:40 ]


    El Diablo.

    Annabeth December Claire

    'Zoiets als Tyler? Zie je dat weggaan? Als ik iemand neer moet knallen, of bang moet maken, het is nu het moment, ik zie er eng uit met verse wondes,' zuchtte ik, ik kende zijn neef, dat werd oorlog...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    "Erger als Tyler" antwoord ik. Mijn telefoon gaat weer. " Heey bro met mij" zegt mijn neef. "Yo ik wou net komen" zeg ik. "Niet nodig, niet nodig ik heb wat kunnen regelen. Maar kunnen de twee vannacht bij je slapen? Morgenmiddag kom ik ze weer halen" zegt hij. Ik kijk demi aan. "Kunnen de kleintjes vannacht bij mij slapen? Morgenmiddag worde ze weer opgehaalt. Ze slapen bij mij in bed" ergens anders willen ze toch niet.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'is goed,' zuchtte ik, wie maakte ons nu kwetsbaar met kleintjes binnen te halen. Toch hield ik wijselijk mijn mond om verdere ruzies te vermijden.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    "Nee man dat gaat niet werken" zeg ik. Ik houd Demis blik vast. "Bro dat meen je niet" zucht mijn neef. "Sorry man, ik heb de honden van me pa zijn hier en je kleintjes zijn er bang voor toch?" Zeg ik. "Maar ik kan wel nachtje bij jou pitten als het je helpt" zeg ik. "Nee bro, hier moet ik het doen daarom moet ik ze weg hebben" mijn neef zucht. "Het is oke bro, ik snap je wel. Je heb zo veel gedaan voor me. Ik breng ze naar me ma ik begrijp het wel" zegt hij. "Sorry homie" zucht ik. "Het is oke, ik bel je morgen ja? Ik moet gaan. Ai?". Ik knik. "Is goed" antwoord ik. Ik sta op, pak mijn vest em loop door naar mijn slaapkamer


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December claire

    'Wat is er net gebeurd?' vroeg ik verward.
    Ik taste langs de randen van de wonde, ik kon er amper bij...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Omg dit gaat echt snel :o Wat is er allemaal wel niet gebeurd bij CM?]

    Coast schreef:
    [Omg dit gaat echt snel :o Wat is er allemaal wel niet gebeurd bij CM?]


    [ Ehh...Nou Destiny moest janken, toen kwam ze Tyler tegen en hebben ze weer gepraat want het zijn nu eenmaal best buddies toen hebben ze gezoend en ehh is ze even meegegaan naar LK huis, daarna ehh kwam er ruzie tussen haar en Dante en toen is ze weer terruggegaan. Ze viel in slaap kreeg een nachtmerrie die Alex ook kreeg, alleen hij weet van het tripje naar LK huis en ehh..ja..die twee zijn nu in een auto en gaan zo even een ergens naar toe aan het rijden het is nu trouwens al best laat, 3u dacht ik. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    [ Ehh...Nou Destiny moest janken, toen kwam ze Tyler tegen en hebben ze weer gepraat want het zijn nu eenmaal best buddies toen hebben ze gezoend en ehh is ze even meegegaan naar LK huis, daarna ehh kwam er ruzie tussen haar en Dante en toen is ze weer terruggegaan. Ze viel in slaap kreeg een nachtmerrie die Alex ook kreeg, alleen hij weet van het tripje naar LK huis en ehh..ja..die twee zijn nu in een auto en gaan zo even een ergens naar toe aan het rijden het is nu trouwens al best laat, 3u dacht ik. ]


    [Okee, dus ik kan even niks met Leah?]

    Coast schreef:
    (...)

    [Okee, dus ik kan even niks met Leah?]


    Je kan achter Alex en Des aangaan ofzo weet ik veel, ze zijn nog niet weg staan alleen buiten. xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Catelinn

    Ik voelde me langzaam in slaap vallen, dus stond op en liep naar de badkamer. Ik poetste mijn tanden even, en nam de pil in. Ik zag dat ik die van gisteren was vergeten, dus- Wait. What? Dat zal vast niet, toch? Ik vloekte even, maar bedacht me dat het een kleine kans was, dus ik ging naar bed.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leah Taylor Blairs
    Ik loop naar buiten en zie Des en Alex staan. 'Waar gaan jullie heen?' vraag ik nieuwsgierig. Het was al best laat en ik had niet gedacht dat er nog iemand buiten zou zijn. Ik kon niet slapen, dus wilde ik maar even buiten gaan lopen. En ik weet zeker dat Des en Alex niet hetzelfde hadden.

    Dante Emilio Reyes
    Met een glimlach leun ik tegen de deurpost. Ze zou bij mij slapen maar ze slaapt al. Ik doe het licht uit en sluit haar deur. Ik zal haar maar niet zeggen dat ik er over zit te denken om weg te gaan. Ik zucht diep en loop de gang over. Word een nachtje niet slapen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alexander Julian Rodriguez

    'Waar gaan jullie heen?' hoor ik achter me. Ik draai me om en zie Leah staan, 'Weten we niet,' geef ik eerlijk toe. 'Wat doe je nog zo laat op? Je sliep toch al?' zeg ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Coast schreef:
    (...)

    [Okee, dus ik kan even niks met Leah?]

    [Wat kan ik met Luca doen xd]

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 18:24 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Leah Taylor Blairs
    Ik grinnik even en schud dan mijn hoofd. 'Ik kon niet slapen. Dus ik wilde even wat gaan lopen. Maar wat doen jullie hier dan?' vraag ik dan aan Alexander en Destiny.