• '
    Alexander Ludwig

    VS


    Tony Oller

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 13:06 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    EHhhhh... Hoe the fuck is ie dan een footballspeler? D: Want als je American Football bedoelt, die mensen zijn frigging vierkante topzware spierbundels D:


    Nouja, Alwin. Geen mietje, maar iemand die er een beetje buitenvalt en niet op cheerleaders geilt. Plus, ze zitten op high school(nerd)

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 15:45 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Harries schreef:
    (...)

    Nouja, Alwin. Geen mietje, maar iemand die er een beetje buitenvalt en niet op cheerleaders geilt. Plus, ze zitten op high school(nerd)


    I don't care about that, ik vraag me vooral af hoe iemand die er zo uitziet in het american football team gekomen is.


    Kijk hoe gespierd american footballers zijn D: Dat moet je ook zijn, want het is een van de ruigere sporten. Dus ik vroeg me af hoe iemand die zo mager en iel is een american footballer zou kunnen zijn (puh)


    quidquid excusatio prandium pro

    Yoda schreef:
    Voor een footballplayer vind ik ze beiden eigenlijk er uit zien als zwakke mietjes.. x] maar als ik moet kiezen, dan toch de tweede.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    I don't care about that, ik vraag me vooral af hoe iemand die er zo uitziet in het american football team gekomen is.


    Kijk hoe gespierd american footballers zijn D: Dat moet je ook zijn, want het is een van de ruigere sporten. Dus ik vroeg me af hoe iemand die zo mager en iel is een american footballer zou kunnen zijn (puh)


    Haha, je hebt gelijk. But kay, American Football is leuker dan normaal 'soccer'. En lang leve de highschoolfilms waarin alles kan. (krul)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Escritura schreef:
    De eerste.
    Ookal vind ik persoonlijk dat het uiterlijk van een personage uit je eigen hoofd hoort te komen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Tweede, zonder twijfel ;3


    effort never betrays you