• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 17:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:19 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Peeta schreef:
    (...)

    Nou eigenlijk is het vrij duidelijk, maandag gaan ze het afleveren en daarna gaat het inprincipe met een briefje bij een afhaaldepot opgehaald worden.


    Oké. Ik ben namelijk niet echt ervaren met pakketjes verzenden xD. Staat er ook bij waar het opgehaald kan worden dan?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Oké. Ik ben namelijk niet echt ervaren met pakketjes verzenden xD. Staat er ook bij waar het opgehaald kan worden dan?


    Niet bij jou denk ik, niet precies in details, maar zij krijgt een briefje waarmee ze het kan ophalen enzo :)


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    (...)

    Niet bij jou denk ik, niet precies in details, maar zij krijgt een briefje waarmee ze het kan ophalen enzo :)


    Hallelujah . Dank je dank je dank je! ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    PostNL is het nieuwe TNT, dus het komt niet terug?

    Ja, mar alles behalve de vlaggen is bij ons nog gewoon TNT, dus ik zeg altijd TNT. Nee het komt niet terug, we moeten het bezorgen. Dus zoals ik al zei of ze leveren het bij haar af, of bij de buren of ze moet het afhalen op een depot(een postkantoor of Bruna ofzo, maar dat staat dan op het briefje wat ze in je brievenbus stoppen)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als ze niet thuis is, komt er een briefje bij haar door de brievenbus waarmee ze op de site moet aangeven op welke tijd ze het bij haar af mogen leveren, dus wanneer ze wel thuis is :].
    Had ik ook wel eens. Er is namelijk best kans dat ik er zelf niet ben als mijn pruik vanuit China bezorgd wordt, en het zou ook een beetje balen zijn als ze die ineens terugsturen naar Azie x'D.
    But anyhow, je krijgt dus zo'n brief.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Als ze niet thuis is, komt er een briefje bij haar door de brievenbus waarmee ze op de site moet aangeven op welke tijd ze het bij haar af mogen leveren, dus wanneer ze wel thuis is :].
    Had ik ook wel eens. Er is namelijk best kans dat ik er zelf niet ben als mijn pruik vanuit China bezorgd wordt, en het zou ook een beetje balen zijn als ze die ineens terugsturen naar Azie x'D.
    But anyhow, je krijgt dus zo'n brief.


    Wat ben je toch lief door dat eventjes zo uit te leggen zonder dat ik me meteen een dom blondje voel (bloos)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Het komt niet terug, dat bewaren ze twee weken en in die tijd kan ze het ophalen. Dus maak je maar niet druk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nuh, ik werkte bij een ophaalpunt en als het daar afgeleverd word, bewaren ze het zéker twee weken, vaak nog langer, voordat ze het met TNT -nu postNL- terugsturen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nuh, ik werkte bij een ophaalpunt en als het daar afgeleverd word, bewaren ze het zéker twee weken, vaak nog langer, voordat ze het met TNT -nu postNL- terugsturen.


    Hoe was de EFF trouwens? Ik mocht niet weg van mijn moeder omdat ik hier al een week met voorhoofdsholteontsteking en bronchitis zit, dus ja...
    Bedankt voor jullie hulp nog, ook Mitchell trouwens. Voel me echt een stuk beter nu.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Hoe was de EFF trouwens? Ik mocht niet weg van mijn moeder omdat ik hier al een week met voorhoofdsholteontsteking en bronchitis zit, dus ja...
    Bedankt voor jullie hulp nog, ook Mitchell trouwens. Voel me echt een stuk beter nu.

    Leeeeeeeuk, je hebt echt wat gemist xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Leeeeeeeuk, je hebt echt wat gemist xd


    Ik weet het, ik vind het echt rot dat ik niet weg kon. Maar ja, dat ziet er ook niet uit, Princess Zelda die haar longen uit haar lijf hoest. (mijn oorspronkelijke jurk is geknapt... Dat bustier, weet je wel? Dus toen dacht ik; 'oh, dan ga ik in mijn Animecon kostuum'. Mooi niet, dacht God D; )


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    EVEN EEN UPDATE: vandaag zou het bezorgd worden tussen 12:00 en 16:00 en het is NOG STEEDS NIET aangekomen. Kan het zijn dat het later komt? Er staat al uren "postbezorger is onderweg" maar het is vooralsnog niet aangekomen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat kan heel goed, als er problemen zijn op het depot(de machines willen nog wel eens kuren hebben) dan kan het wat later zijn. Daarbij is het maandag, dat is sowieso een vreemde dag voor postbezorgers.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MyFairyKing schreef:
    Dat kan heel goed, als er problemen zijn op het depot(de machines willen nog wel eens kuren hebben) dan kan het wat later zijn. Daarbij is het maandag, dat is sowieso een vreemde dag voor postbezorgers.


    Maar die site, trackandtrace.nl, zegt nu dat de postbezorger onderweg is... En dat zegt hij al ongeveer drie uur lang. Dus ik vermoed dat die postbezorger ergens onder een auto ligt te creperen ofzo.
    Hoeveel later is "iets later"? Weet jij dat? Het zou me ontzettend helpen!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Maar die site, trackandtrace.nl, zegt nu dat de postbezorger onderweg is... En dat zegt hij al ongeveer drie uur lang. Dus ik vermoed dat die postbezorger ergens onder een auto ligt te creperen ofzo.
    Hoeveel later is "iets later"? Weet jij dat? Het zou me ontzettend helpen!

    Een postbezorger neemt heeeeel veel pakketjes in z'n auto en hij is onderweg, tot je pakketje is afgeleverd. Kan best zo zijn dat je als laatste van misschien wel vijftig pakketjes aan de beurt bent. (: