• Rollentopic!

    Op een doodnormale dag kregen tien studenten - vijf jongens en vijf meisjes - een brief. Het was een brochure van een universiteit: FreeHope University. Een universiteit gelegen in Californië. De school had vele goede commentaren gekregen, zo zei de brochure. Maar als de studenten uiteindelijk toekomen op de campus, blijkt dat iedereen andere informatie heeft gekregen over de school. Voor de ene was het een sportschool, voor de andere een architecturale school.
    Nog voor de studenten verdere uitleg konden vragen aan de mentor, bleek die verdwenen. En de poort was gesloten, kon op geen enkele manier meer opengemaakt worden...

    Er sluipen vreemde mensen rond op de campus, die helemaal verlaten bleek. Mensen die uit verschillende tijden komen. Gevaarlijke mensen, bevroren in de tijd waar ze nu in leven, met vreemde gaven. Hoe die mensen hun gaven hebben gekregen, of hoe ze hier terecht zijn gekomen, blijft nog steeds een raadsel... De campusbewoners zelf weten ook niet meer hoe ze hier terecht gekomen zijn.

    Zullen de studenten samenwerken om weg te geraken uit FreeHope? Of zullen ze elkaar nog meer wantrouwen, dan ze in het begin al deden? Zullen de vreemde mensen ze tegen elkaar opzetten of zullen ze allemaal dikke vrienden worden?
    Ze hebben geen voedsel, geen water en kennen elkaar helemaal niet. Hoe zullen ze het overleven?

    De campus:

    De campus bestaat uit studentenhuizen, café's, restaurants en klaslokalen in blokken. Alle ramen en deuren zijn echter dichtgetimmerd. Er is ook een bos op de campus, met een prachtige rivier en waterval. Als je het bos helemaal doorkruist, kom je terecht op een strand.
    De campus veranderd met de tijd mee. Oorspronkelijk waren het allemaal gebouwen uit de 18e eeuw, maar de gebouwen lijken op de een of andere manier te leven, en passen zich aan aan de tijd.


    Personages:
    -Studenten
    -Danielle "Danny" Evanthe Constantine - Tolkien
    -Thamera "Tem" Kenway - Citizen
    -Amelie Milla Bradley - OwlEyes
    -Lana Dainne Haley - RainbowShine
    -Josephine Ambrose Cooper - Password

    MEISJES ZITTEN VOL.

    -(Gereserveerd door FingerNiall)
    -Sean "Sean, Rens" Lawrence Howard - Password
    -Liam Oliver Sanz - Chaim
    -Lucas Jhonson - TheRumIsGone
    -


    -Campusinwoners
    -May Violet Grey - FingerNiall
    -Ciara McCean - ThoseWords
    -Nicole Blackie Allman - GelaarsdeKat
    -Farelea Mea Blessim - Space
    -Crystal Kimberley Trevino - RainbowShine


    MEISJES ZITTEN VOL.
    -Avan Alistair Freehope Tolkien
    -Macky Oryan Elsey - Citizen
    -Mischa Alain Rhine - OwlEyes
    -Cole Highway - GelaarsdeKat
    -Jhon Samuwel McAlistar - TheRumIsGone

    JONGENS ZITTEN VOL.

    (Kunnen eventueel nog rollen bijkomen)

    Rules:-Maximum 2 personages (liefst jongen en meisje).
    -Enkel Tolkien en ik maken topics aan, anders wordt het een warboel.
    -OOC graag tussen haakjes: () [] {}


    -By Tolkien & Citizen


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cole
    Ik zucht en loop wat rond. Naar wie zou ik gaan. Dan zie ik een student. Ik wilde met iemand praten. Ik loop naar jaar toe 'Hallo. Hoe heet je?' vraag ik aan haar, ze ziet er best leuk en aardig uit.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jhon

    Ik knik als ze vraagt of ik niet blij ben met mijn weerwolfen gedaante en kijk dan weer in het water, ergens zag het er best raar uit, normaal zou ik gewoon mezelf zijn inplaats van wat ik nu was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Josephine Ambrose Cooper.

    Hij knikt even met zijn kop. Ik beschouw het als een ja, dat betekend dus dat hij er niet blij mee is.
    "Waarom breng je me hier naar toe?" Vraag ik opnieuw, nu ongeduldiger. Het voelt niet goed hier..

    Jhon

    Ik houd mijn hooft scheef, ik had hier niet mee moeten nemen, waarschijnlijk was ze bang voor mij, ik had er niet echt een reden voor gehad om haar mee te nemen en had er spijt van.


    Don't be like the rest of them, darling

    Danny
    Ik kijk op van het gras. "Hallo", mompel ik. "Ik ben Danny", voeg ik toe.


    help

    Cole Hihgway
    'heey.' Ik ga naast haar zitten. 'ik ben Cole.' Ik had bijna mijn oude naam gezegd, maar die kende iedereen en ik wilde niet bekend zijn of arrogant overkomen. 'Wat doe je hier?' vroeg ik vriendelijk.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Danny
    "Zitten", zeg ik, fronsend omdat hij zo vriendelijk doet. Die jongen van daarnet had me geen blik waardig gekeurd en dat meisje viel me bijna aan.


    help

    Cole Highway
    'Ik weet het, ik ben anders dan de anderen. Ik ben aardig tegen je. Ze zullen me wel haten. Maar ik zie geen reden om tegen jou gemeen te doen?' ik zuchtte en streek met mijn hand over het gras. 'Ze hebben je zeker afgekat?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Danny
    "Nah, maak je niet druk", mompel ik glimlachend.


    help

    Cole Highway
    'Nouja ze zijn gewoon gemeen tegen nieuwelingen...' zucht ik en pak wat grassprietjes, waarmee ik snel een lange strook vlecht. 'ga je hier ook studeren of ga je niet studeren hier?' vraag ik, er waren mensen die gewoon gingen studeren, hoe raar het ook was dat ze opeens in een wildvreemdgebied terecht waren gekomen. Ik vond dat niet echt raar, iedereen zo zijn eigen gedachtes.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Danny
    "Hoe kun je hier studeren als alles dichtgetimmerd is en er geen docenten zijn?" vraag ik, een wenkbrauw opgetrokken.


    help

    Cole

    'Alles kan.' Zeg ik grijnzend. 'Geesten dokter Benedictus staat tot uw beschikking.' ik kijk haar heel serieus aan.

    Dan lach ik even. 'Sorry, ik ben nogal gestoord in mijn hoofd let niet op mij.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Danny
    "Tuurlijk, alles kan. Koffie kan, thee kan", mompel ik grijnzend. "Zelfde hier. Wat is er trouwens aan de hand tussen die twee. Die zeemeermin en die Avan?", mompel ik.


    help

    Cole Hihgway
    'Hmm... Weet ik niet precies. Volgens mij zijn ze verliefd op elkaar naar kunnen ze her niet uitstaan dat de ander dat niet zegt.' zeg ik dan. 'Ik bemoei me niet zo met liefde. Ben op het moment ook niet verliefd. Was er weer ruzie dan?' vroeg ik toen


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Danny
    "Mjah", mompel ik. Het was eerder verdediging vanwege mij, maar dat zeg ik hem niet.


    help