• Weet iemand waar ik powerpoint kan downloaden? Ik heb het namelijk nodig voor school. We hebben hier thuis 4 computers, en op alle 4 zit geen powerpoint..

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 15:40 ]


    Music is the new sex

    -facepalm-
    Als je een PC koopt of iets dergelijks krijg je er toch altijd zo'n CDtje bij met al die programma's? Die moet je kopen.

    Althans, voor zover ik weet..
    En op 3 van de 4 zit geen powerpoint, waarom ga je dan niet op die ene die het wél heeft?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Volgens mij als je gewoon microsoft office download maar als je wil kan je ook een presentatie maken op een site, prezi. Bij mij op school mag dat dus dat is misschien ook wel een oplossing


    Physics is awesome

    Je kan via hotmail als je op Skydrive klikt powerpoint-presentaties maken, good luck!


    “Love is a contradiction.”

    Endure schreef:
    -facepalm-
    Als je een PC koopt of iets dergelijks krijg je er toch altijd zo'n CDtje bij met al die programma's? Die moet je kopen.

    Althans, voor zover ik weet..
    En op 3 van de 4 zit geen powerpoint, waarom ga je dan niet op die ene die het wél heeft?

    Ik heb een oude computer. En ik had een foutje gemaakt. Op alle computers zit geen powerpoint. Anders was ik natuurlijk naar die ene gegaan met wel powerpoint. Zo slim ben ik dan ook nog wel


    Music is the new sex

    Tiana schreef:
    Je kan via hotmail als je op Skydrive klikt powerpoint-presentaties maken, good luck!


    comfort in c h a o s

    Download open office, daar zit een powerpointprogramma bij. Moet je wel opletten dat je het als ppt opslaat.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Download open office, daar zit een powerpointprogramma bij. Moet je wel opletten dat je het als ppt opslaat.

    Le this. Open Office is net zo goed als Powerpoint en het kost geen cent.

    heb je niet zo'n cdtje waar al die office bestanden zoals; word, powerpoint, exel ect. op staan? die kun je altijd, meerdere keren gebruiken.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    The Pirate Bay.