• Mijn hond van bijna 1 jaar (Macho). 9 Augustus hebben we hem 1 jaar, en 7 mei wordt hij 1. Ik ben super blij met hem, en soms is hij enorm aan het puberen. Het is een border collie x berner sennen. :3



    & Om het nuttig te houden, plaats hier een foto van je eigen hond/kat/konijn etc. (krul)


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Mijn 'poepies' (cat)


    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 19:40 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Awh wat een leuke hond! <3



    Dit was mijn kat. Alleen hij is helaas overleden zo'n 2 jaar geleden. Maar hij was wel heel lief <3


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Cute! (cat)
    Mijn poesje wordt op 8 mei ook één jaar oud. :3

    Eloquentia schreef:
    Awh wat een leuke hond! <3



    Dit was mijn kat. Alleen hij is helaas overleden zo'n 2 jaar geleden. Maar hij was wel heel lief <3


    I know how u feel, mijn kat Felix is 17 februari overleden, nadat zijn nieren niet meer werkten, ik was er niet normaal kapot van, hij was mijn aller eerste kat, ik heb nu nog een, alleen die is veel anders qua karakter dan Felix. 3:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    nawh :3

    le miauw 1 - Syb



    le guinea pig - Pluimpje



    Le miauw 2 - Snoes

    cavia is al stokoud en gaat zeer waarschijnlijk binnenkort dood :c imgonnamisher.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 19:40 ]


    Destroy what destroys you.

    Dit is mijn kat, Cozy ;d



    Poezzz(cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stallion schreef:
    (...)

    I know how u feel, mijn kat Felix is 17 februari overleden, nadat zijn nieren niet meer werkten, ik was er niet normaal kapot van, hij was mijn aller eerste kat, ik heb nu nog een, alleen die is veel anders qua karakter dan Felix. 3:


    Ik snap het, een kat is nou eenmaal onvervangbaar. Mijn kat wilde niet meer drinken en we hebben hem laten inslapen, zodat hij niet meer zou hoeven te lijden. Maar ik mis hem wel <3


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Muh, ik zou echt niet zonder m'n twee katten kunnen (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik krijg vrijdag een hondje :]
    Al mijn andere huisdieren zijn bijna allemaal dood -nee ik heb ze niet mishandeld ofzo, lol-


    Me so good.

    is een goldenretriever van bijna vijf jaar oud. Ik heb haar gekregen van mijn oma die vlak daarna is overleden <3

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 april 2012 - 19:43 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Closer schreef:
    [img=https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/556231_3041678687089_1416743201_32214746_953856326_n.jpg]Dobby[/img] is een goldenretriever van bijna vijf jaar oud. Ik heb haar gekregen van mijn oma die vlak daarna is overleden <3


    maybe you should remove the = ... :x

    maar het is een cutie, je hond ;D


    Destroy what destroys you.

    Eeyore schreef:
    Muh, ik zou echt niet zonder m'n twee katten kunnen (no_chears)


    Ik heb nu nog een, Pumba, zwarte kat met witte poten en een wit kinnetje. :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Grijsje (overleden),
    Snuffie,
    Otje (overleden) en Bruno.




    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eloquentia schreef:
    (...)

    Ik snap het, een kat is nou eenmaal onvervangbaar. Mijn kat wilde niet meer drinken en we hebben hem laten inslapen, zodat hij niet meer zou hoeven te lijden. Maar ik mis hem wel <3


    Same, ik denk nog elke dag aan hem.


    Normal girl at day, Catwoman at night.