• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MORNING, SUNSHINES

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 12:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    [Liberty dus? Okay, gimme ten minutes.]


    Ik laat Liberty wel even naar de kantine gaan voor eten ofzo.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liberty April Ramirez

    Ik liet Amen maar voor zo als het was. Ik dacht na over het gesprek, het voelde goed. Ik had met hem een gesprek die Taylor nooit zou kunnen begrijpen. Ook al is hij mijn tweelingbroer. Ik zuchtte en voelde mijn maag rammelen. Ik stond op en liep rustig naar de kantine waarna ik wat bestelde en eventjes ging zitten. Wat voelde ik me duizelig en vermoeid. Na zo'n uitbarsting had ik meestal geen energie meer voor iets anders. Ook ik kon goed mijn emoties verbergen. Dat deed ik nu al mijn hele leven lang maar op dit moment kon je gewoon zien dat één verkeerde blik, opmerking of houding me uit kon laten barsten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ry schreef:
    Chayenne

    Ik grinnik als ik het sleuteltje zie, 'vroeg me al af van wie die was' grijns ik. 'Trouwens, ik heb honger dus jij gaat mee iets eten,' zei hij. 'Natuurlijk Ramirez' lach ik, en strik snel mijn all-stars. 'Let's go!' lach ik.


    Taylor Nathaniël Ramirez

    Ik lach even, 'Net alsof je een keuze had,' zeg ik dan. We lopen richting de kantine en mijn maag begint verschrikkelijk hard te knorren, 'Ik ga dood,' zeg ik dan zielig. 'Ik heb honger,' mompel ik nog zieliger erachter aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nana Shizuko Rose
    Ik gaf als in blijdschap dat het nablijfuur voorbij was een knuffel aan Christian en Nevil en rende de deur uit, terwijl ik riep. ‘I see you later, guys!’ En ik zou Chris nog wel krijgen met zijn grote mond, om die gedachte moest ik grinniken, maar halverwege de gang begon mijn maag te rammelen. ‘Fuck a duck.’ Mompelde ik geïrriteerd en bedacht me eigenlijk dat ik ook redelijk moe was. Er waren veel dingen gebeurd vandaag en ik wist niet hoe ik dat om moest zetten naar mijn “eigen ik”. Amen zou me helpen, hij zou bij me blijven… toch? Ten minste, dat had hij gezegd…
    Met die gedachtes liep ik de kantine binnen en haalde twee tosti’s, een flesje cola en een bord spaghetti. Ik had bijna de hele dag niet gegeten dus liet ik mijzelf dit opeten, ik wilde net gaan zitten totdat ik Liberty zag. Ik keek even naar haar en dan naar de rest van de kantine, op ons twee na waren er nog enkele andere, maar er waren er niet veel. Zal ik gaan of niet? Ze lijkt geen zin te hebben in gezelschap, en zeker niet in die van mij…


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chayenne

    Ik lach, 'je klinkt echt heel zielig' grinnik ik. Ik koop snel twee broodjes, en geef er een aan Taylor. Ik plof neer op een stoel, en kijk hem even aan. Vervolgens neem ik een hap, en kijk weer naar mijn handen.


    El Diablo.

    Taylor Nathaniël Ramirez

    Ik grinnik en kijk de kantine rond waarna ik Liberty alleen zie zitten, 'Bedankt,' zeg ik nog maar trek haar mee naar Liberty, 'Ik moest haar die sleutel geven en anders zit ze alleen,' Liberty mompelt verontwaardigt en ik grinnik. Ik werp nog één blik op de kantine en zie Nana twijfelend staan. Ik wenk haar naar me toe zodat ook zij bij ons kan gaan zitten, 'Jou heb ik een tijdje niet gezien,' glimlach ik dan, ik kijk Chay aan. 'Dit is dus mijn zusje,'

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 23:37 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chayenne

    'Ow hey' glimlach ik, ik ga zachtjes op de tafel zitten en eet verder. Ik laat mijn blik door de kantine glijden en kijk even naar Nana. Daarna richt ik me weer op mijn eten, ik eet het snel op en kijk de rest aan.


    El Diablo.

    Liberty April Ramirez

    Ik grom zachtjes als Taylor Nana erbij roept maar krijg dan al een dodelijke blik van Taylor. 'Ow hey,' hoor ik het jonge meisje dan zeggen. 'Hey,' zeg ik afwezig terug maar tover toch een gemeende lach op mijn gezicht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nana
    Niet veel later zie ik ook Taylor verschijnen, hij gaat naar Liberty en geeft haar het sleuteltje terug. Van het zwembad? Ik kijk even naar beneden en dan weer naar boven, met nog steeds het blad in mijn handen. Er komt nog een meisje bij, ze kwam me vaag bekend voor, maar haar naam wist ik niet of niet meer.
    In ieder geval, dit waren weer veel te veel mensen om bij te zitten. Ik wilde me net omdraaien om in mijn eentje te gaan eten als Taylor me wenkt. Even kijk ik om me heen of hij iemand anders misschien bedoelt, maar merk dan dat hij mij bedoeld en loop langzaam naar ze toe. 'Hey,'


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Taylor Nathaniël Ramirez

    'Hey,' zeg ik dan met een glimlach en schuif een stukje op zodat ook Nana kan zitten. Liberty staart even voor zich uit en groet haar niet. Ik zucht en neem een hap van mijn broodje, 'Finally, food,' mompel ik uitgehongerd en kijk Nana aan, 'Vertel hoe was nablijven,' zeg ik dan nonchalant terwijl ik door eet. Liberty's blik veranderd alweer maar ze blijft stil.

    Liberty April Ramirez

    Ik zucht even als ze erbij komt maar staar afwezig voor me uit, 'Hey,' hoor ik Taylors stem en ik antwoord of groet niet. Als ik Nana één blik gun zie ik Alexis hoofd weer en draai me dan weer snel om. 'Dus, hoe was nablijven,' vraagt Taylor dan en ik moet weer denken aan daarnet. In het lokaal en toen bij de piano. Ik mompel wat binnensmonds en probeer hun gesprek een beetje te volgen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Hey,’ zei Taylor met een glimlach, waarna hij een stukje opschuift zodat ik kan zitten en ik ga naast hem zitten met mijn gedachten in de war. Liberty groette mij niet, figures… Ik had haar niet eens wat aangedaan, maar goed.
    ‘Finally, food,’ mompelde hij uitgehongerd en keek mij aan. Ja, ik had vandaag ook bijna niets gegeten, ik was uitgehongerd en daarom had ik zoveel eten bij me. ‘Vertel hoe was nablijven,’ vraagt hij, en ik kijk hem even aan als ik wat sambal in mijn spaghetti dump.
    Er kwam een wazig lachje op mijn lippen. Ik heb voornamelijk over Amen gepraat en gedacht, dacht ik, maar zei ik niet, in plaats daarvan zei ik: ‘Tsja, nablijven hé, net zo stom als ieder ander uur.’ Ik zou ook maar niet zeggen dat ik wilde dat Amen met Liberty ging praten, en ik liet mijn blik even naar Liberty dwalen, terwijl ik spaghetti in mijn mond prop.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liberty April Ramirez

    'Tsja, nablijven hé, net zo stom als ieder ander nablijfuur,' hoor ik haar stem nog zeggen. Taylor knikt en ik laat een minachtend lachje vallen, 'Dat was te merken,' zeg ik met een sarcastische ondertoon. Ik rolde met mijn ogen en stond op waarna ik mijn dienblad wou leegruimen. Ik struikelde over Chayenne's tas en mijn koffie die ik in mijn handen had viel helemaal over Nana heen. Ik keek even verbaasd op, Karma. Since when do you love me?
    Eigenlijk zou ik mijn excuses aan moeten bieden maar het was technisch niet mijn fout. Ik kon er niks aan doen. Een kleine 'Oeps,' kwam nog verbaasd uit mijn mond. Ik was net zo verbaasd als dat Taylors mond open stond.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 0:06 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Vak = uur, en ze bedoeld daarmee het nablijfuur 8D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Changed ;d ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Dat was te merken,’ klonk er vanuit Liberty’s richting met een sarcastische ondertoon. Fine, if she wants it, she can get it. Ik merkte dat ze met haar ogen rolde en toen op stond, maar ze struikelde toen over een tas en de koffie die in haar handen had viel over mij heen. Ze leek nogal verbaasd op te kijken, maar ik was woedend. Ik had haar niet eens iets gedaan of zo, zie je! Alles wat ik doe, komt toch wel op de een of andere manier fout aan. Ik hoopte maar niet dat Amen mij ook zou verbannen of whatever.
    Ze kon toch sorry zeggen of had ze geen tong gekregen? ‘Ja, dat was inderdaad te merken. Jij rende namelijk weg uit het nablijfuur,’ bitchte ik terug op haar. Als ze het zo speelde, kon ze het krijgen ook. Ik propte nog een paar happen in mijn mond en slikte deze door, maar stond toen boos op. ‘Wat is je probleem nu eigenlijk?’


    Quiet the mind, and the soul will speak.