• Ik voel me al maanden niet zo lekker, veel moe en keelpijn.
    Mijn moeder vond dat ik me aanstelde, maar uiteindelijk zijn we toch naar de dokter gegaan, bloed laten prikken en nu blijkt dus dat ik al lang Pfeiffer heb en waarschijnlijk daardoor bloedarmoede
    Ik had wel aan pheiffer gedacht, maar ik had geen gezwollen klieren en volgens mijn moeder was dat een typisch symptoom van Pfeiffer.
    Mijn moeder heeft nu nog een afspraak met de dokter over die dingen enzo.
    Ik ben wel trots op mezelf dat ik ondanks dat ik dus pheiffer heb gewoon veel naar school ben gegaan, ik bleef nooit langer dan 1 dag thuis en als ik me echt niet goed voelde probeerde ik het eerst een paar uur.

    Wie van jullie heeft het ook gehad?

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 15:19 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb het waarschijnlijk ook gehad, maar ik ben niet zo van naar de dokter gaan en ziek thuis blijven. Daarbij zit ik in mijn laatste jaar dus wilde zo min mogelijk missen. (:


    Believe in yourself.

    * Pfeiffer.

    Niet gehad.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb het (gehad) maar ik ben er nog steeds niet van af. Ik ben van mezelf al moe, en door die Pfeiffer -ik wist niet eens dat ik het had, totdat mn vriend het dus van mij kreeg- is het nog erger geworden.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik had blijkbaar ook al heel lang Pfeiffer.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Nee, eigenlijk niet.
    Beterschap.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik niet, maar op dit moment heeft een vriendin het ^^. Beterschap!

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 15:43 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ik weet eigenlijk niet wat dat is ... is het zoiets als klierkoorts ?

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 15:46 ]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Aurelia schreef:
    Nee, eigenlijk niet.
    Beterschap.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Brooklyn schreef:
    ik weet eigenlijk niet wat dat is ... is het zoiets als klierkoorts ?

    Het wordt ook wel de kissing disease genoemd omdat het wordt overgebracht via speeksel
    en je bent er heel veel moe van, zere keel.
    En het kan lang duren
    En er zijn geen medicijnen voor
    en als je het 1 keer hebt gehad kan je het niet meer krijgen

    Dat is alles wat ik ervan weet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one