• FIVE BOYS FIVE BOYS,
    make the stars look like they're not shining.





    LOVE YOU ALL GIRLS.
    NEVER CHANGE YOURSELF!
    THANKS 1D,
    THANKS FOR THOSE AMAZAYN LADY'S

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 21:06 ]


    i'm broken, do you hear me.

    blugh. morning.
    ik heb echt gewoon niet geslapen, en besloot toen om 3 uur vannacht maar weer Skins te kijken..


    Some things are changing too much.

    foreverPayne schreef:
    (...)

    Pff, dat ik het zelf niet weet, het is vanalles maar ik ga het topic hier net meer verzieken want het is toch niks. Ben jij weg geweest?


    nope, wij wilden maandag naar de man met koninginnedag maar hij blijkt nu niet open te zijn die dag -___- en dat is echt dom want dan is het hartstikke druk


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HOI JOËLLA !


    i'm broken, do you hear me.

    HOI JOËLLA <3


    What's so bad about being different?

    JOELLAAA <333


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HazzCurls schreef:
    (...)

    nope, wij wilden maandag naar de man met koninginnedag maar hij blijkt nu niet open te zijn die dag -___- en dat is echt dom want dan is het hartstikke druk


    Dat is kutjes,
    Weet je bij mij was het weer even geleden dat ik nog eens weg was geweest, ik ga gewoon niet meer graag omdat ik niet echt goed in mijn vel zit en bam toen begon ik te wenen. Alea ik had gewoon traanogen maar toen een viendin vroeg wat er was kwamen ze. Toen zei ze, 'Oh Chelsea wat is er?' En toen stond ik daar van niks, ik stel me gewoon aan. Achja & dan moet ik zo ook weer gaan werken, in de zaal waarschijnlijk & dat haat ik.


    i'm broken, do you hear me.

    foreverPayne schreef:
    (...)

    Dat is kutjes,
    Weet je bij mij was het weer even geleden dat ik nog eens weg was geweest, ik ga gewoon niet meer graag omdat ik niet echt goed in mijn vel zit en bam toen begon ik te wenen. Alea ik had gewoon traanogen maar toen een viendin vroeg wat er was kwamen ze. Toen zei ze, 'Oh Chelsea wat is er?' En toen stond ik daar van niks, ik stel me gewoon aan. Achja & dan moet ik zo ook weer gaan werken, in de zaal waarschijnlijk & dat haat ik.


    ik moet ook wel is huilen omdat er niks is hoor, het is dan gewoon alles bij elkaar wat je opgepropt hebt, maar het lucht vaak wel op. En ja dat is kut ik moet ook wel is naar de biljard zaal toe en dat haat ik ook, achja klant is koning.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HOI GIRLS.
    Ik kijk maar Skins (:


    Some things are changing too much.

    Bah het is echt een tering zooi in mijn kamer. en heb helemaal geen zin om het op te ruimen.


    What's so bad about being different?

    HazzCurls schreef:
    (...)

    ik moet ook wel is huilen omdat er niks is hoor, het is dan gewoon alles bij elkaar wat je opgepropt hebt, maar het lucht vaak wel op. En ja dat is kut ik moet ook wel is naar de biljard zaal toe en dat haat ik ook, achja klant is koning.


    Maar opzich huilde ik om iets maar het boeit al niet.
    Ik ben door vrienden.
    tot de volgende.
    xxxx


    i'm broken, do you hear me.

    doeg chelss <333


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Doeeeg Chelss <333


    What's so bad about being different?



    ddit waren eerst mijn mooie rode schoenen xd


    What's so bad about being different?

    Bye Chels <3


    Some things are changing too much.


    What's so bad about being different?