• Ik ga al naar een psycholoog maar toch hou ik de onrust in mezelf. En daardoor krab ik mezelf ' s nachts maar ik merk dat k het ook overdag doe. Gister zat een vriendin naast me en ze zei ineens 'wat doe je?' ik keek naar mijn arm en zag dat ik mezelf begon te krabben. In plaats van dat ik zeg wat er aan de hand is begin ik gelijk onbewust. Ik durf dingen niet te zeggen omdat ik eigenlijk niemand vertrouw. Ik ben altijd al gepest tot vorig jaar en ik ben nu inmiddels al 18 jaar. Zelfs toen ik een peuter was, dat vertelde mijn moeder en heel vaag kan ik het me nog herinneren. Als ik iets in vertrouwen zei werd het gelijk tegen me gebruikt. Mijn moeder kan ik soms ook al niet vertrouwen, die verteld alles ook door. Ik ontplof ook en dan loop ik meestal weg om niemand pijn te doen. Vaak zegt een stem dan dat ik een mislukkeling ben en allemaal van dat soort dingen. En mijn moeder zegt ook vaak dat ik van alles fout doe dus dat helpt ook niet. Ik voel me vaak verdrietig, zoals nu maar ik durf niet te huilen. Ik wil geen zwakte laten zien en mezelf ook niet opsluiten en in bed huilen of in de badkamer terwijl ik douche. Ik wil weer vrolijk zijn en niet elke keer een last op mijn schouders hebben door te zorgen voor mijn moeder en soms voor mijn oma. Ik heb nu tegen mijn vader gezegd dat ik dat niet aankan. nu vraagt hij minder vaak of ik haar wil helpen. Maar mijn moeder ligt vaak op de bank en vraagt mij voor het huishouden te zorgen. En als ik het niet doe begint ze tegen me te schreeuwen. Zij kunnen mij niet helpen. Dat doet de psycholoog meer. Alleen haar kan ik nu vertrouwen. Er is veel meer maar dat kan ik nu niet zeggen. Ik heb er zelfs moeite mee om dit te typen. Sommige mensen waarmee ik bevriend ben en mn ex denken maar dat ik alles slik en makkelijk vergeef. No. En ik heb ruzie met mijn 'beste vriendin' zij heeft ruzie met vriendinnen van mij uit de klas en doet dan bitchy tegen mij. Dat pik ik niet. En dan zeggen ik mis je. Fuck off. Dus tot nu heb ik geen echte beste vriendin gehad. Ik kan mijn verhaal wel kwijt aan 4 goeie vrienden maar ik wil niet overkomen als de grote zeikerd. pff i just don't know it anymore.


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Ik vind niet dat je zeikt. Als jij het zo ervaart is het voor jou een probleem. Maakt niet uit wat anderen ervan vinden. Misschien moet je er toch eentje in vertrouwen nemen, dat lucht vaak heel erg op en samen staan je sterker dan alleen. Verder zou ik het ook niet weten. Succes en heel veel sterkte!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn moeder - de wijsheid haarzelf- zegt altijd: Het maakt niet uit wat er gebeurd, maar wat het met je doet. Dus nee, ik vind niet dat je zeikt. Ik ken -soortvan- je probleem. Misschien kun je met je psych erover praten? Over hoe je mensen (eerder) leert/durft te vertrouwen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dankjullie wel ik ga zeker wat met de tips doen (:


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Ik vertrouw ook bijna niemand, en ik weet hoe moeilijk dat is omdat je zoveel wilt vertellen, maar je ook al weet dat ze misschien vanalles doorlullen. En dat is dan gewoon zo moeilijk, je kunt niemand meer iets vertellen omdat je te bang bent. En je kunt me altijd PB'en.

    Je moet alles eens opschrijven, van begin tot nu. Dat zal even pijn doen, maar daarna opluchten. Daarna kan je het nog aan iemand laten lezen als je dat wilt.


    26 - 02 - '16

    @cacophony, dat is zo. Thanks! It really means alot :)

    @chartreux dat heb ik gedaan en naar m'n psycholoog gemaild

    Voel me vandaag zo kut met allemaal zelfmoord gedachtes.. Moet daar vanaf


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    iBeliebe schreef:
    @cacophony, dat is zo. Thanks! It really means alot :)

    @chartreux dat heb ik gedaan en naar m'n psycholoog gemaild

    Voel me vandaag zo kut met allemaal zelfmoord gedachtes.. Moet daar vanaf


    Ik heb nu precies hetzelfde, ik denk gewoon dat alles beter is zónder mij, en ik ga kapot van binnen van élk klein foutje dat ik maak, ik denk er áltijd op terug. Dan doe ik iets verkeerd, en dan heb ik het gevoel van:'Ohja, zij deed dat, hahahaha' Dus je mag me altijd PB'en.



    Cuz I like this song :Y)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 21:00 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    <3


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Eleos schreef:
    (...)

    Ik heb nu precies hetzelfde, ik denk gewoon dat alles beter is zónder mij, en ik ga kapot van binnen van élk klein foutje dat ik maak, ik denk er áltijd op terug. Dan doe ik iets verkeerd, en dan heb ik het gevoel van:'Ohja, zij deed dat, hahahaha' Dus je mag me altijd PB'en.
    ]

    wow we lijken best veel op elkaar.. thanks jij kan mij ook altijd pb'en


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Morgoth schreef:


    Cuz I like this song :Y)


    dankjewel :)


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    JustYouAndMe schreef:
    <3

    <3 thanks


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Waarom zou je niet mogen huilen? Huilen betekent niet dat je zwak bent, het betekent dat je heel lang heel sterk bent geweest en dat het nu allemaal te veel is.


    What by Zeus' beard is going on????

    ten eerste, waarom doet je moeder zo $:
    en ik herken dat van weglopen zodat je niemand zeer doet, ik ben ook gepest en ben daardoor heeeeeel agressief enz, ik wens je sterkte!
    ik heb dat ook van huilen, dat ik em dan zwak voel, ik heb het zelfs met als iemand iets bij mij doet en ik niets terug doe...
    sterkte meid! je komt er wel


    even a white rose has a black shadowx