• Yup, ik zoek iemand om mee samen te schrijven omdat ik vaak alleen schrijven gewoon niet kan.

    ~Ik heb wel een verhaallijn bedacht maar er moeten wat dingen veranderen.
    ~Ik ben wel alleen in de weekend actief op Quizlet
    ~ Er komt misschien wel bieber er in voor.

    Als jij misschien mee wil schrijven, dan hoef je alleen maar een stukje verhaal te posten. En vertellen hoevaak je op Q bent :')

    Harry en ik hadden elkaar een paar maanden geleden ontmoet in L.A. toen ze hun eerste videoclip, What Makes You Beautiful, op aan het nemen waren. Die tijd was ik gewoon een andere fan. Maar toen ik de jongens ontmoette kon Harry zijn ogen niet van me afhouden. Aan het einde van de dag dat ik hem mocht ontmoeten vroeg hij mijn nummer. Hij belde me de volgende dag, vroeg of ik mee ging lunchen en vroeg daarna of ik zijn vriendin wilde zijn.

    Het was zwaar, hij in Engeland, ik hier in California. En al die roddels over hem. Eerst Madison, toen Caroline. Maar we hadden het toch voor elkaar gekregen om bij elkaar te blijven ondanks alles. Telefoontjes elke dag. Skypen wanneer we maar konden.

    Miranda leunde dichter naar Harry en Harry hief langzaam zijn hoofd naar haar. Het hele ding maakte me misselijk. Hij net doen alsof hij ziek was terwijl zij voor hem zorgde. Ik wist dat het onderdeel van het script was maar het deed me pijn. Ze bleef dichterbij komen. Louis keek me even aan vanaf ergens anders op de set en ik wist dat hij wist hoe ik me voelde.

    Ik kon het niet meer aan. Ik stormde de set af, de deur liet ik met een klap achter me dicht vallen. Ik vond een bankje en ging zitten, ademde een keer diep in en uit en meteen voelde ik me schuldig hoe ik had gedaan. Ik had misschien hun kans op de show wel verpest. Ik haalde een hand door mijn blonde lokken en nam nog een hap adem. Elke adem die ik nam ging ik meer trillen en trillen totdat stille tranen hun weg over mijn wangen vonden, mijn mascara meenemend.


    Ik ben meestal elke dag online.
    x


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    xIbiMalik schreef:
    (...)

    Ik ben meestal elke dag online.
    x

    Ik vid je chrijfstijl wel fijn lezen :') Is het okay als Bieber erin voorkomt?

    Ja hoor, heb ik geen probleem mee.
    x


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    'Liefje kom we moeten gaan' roept mijn moeder van onder aan de trap. Vandaag ging ik met mijn moeder en broer naar LA verhuizen. Ze heeft daar een goede baan gevonden. Als laatste keer kijk ik nog rond in mijn kale kamer. In dit huis zitten al mijn herinneringen. Ik loop met mijn fel roze koffer naar beneden. En daar staat mijn vriendin. Ik loop naar haar toe en geen haar een knuffel. 'We bellen, skypen en whatsappen elke dag!' 'Caroline kom we moeten nu echt gaan!' roept mijn broer Damon. Snel geeft Damon Karen een zoen. Karen is mijn beste vriendin, haar ken ik al sinds de kleuterklas. Damon is mijn grote broer hij is 18 jaar. De liefste broer dat je maar kan wensen!.





    Ik ben best wel vaak online
    x

    "Niet zo snel!" riep ik hem lachend na. Hand in hand renden we door de gangen van school. Nou, hij trok mij meer vooruit. "Kom, opschieten." jaagde hij me op. Ik zuchtte diep. Maar als nog besloot ik toch door te rennen. Terwijl we de bocht om renden, keek ik om. Ik zuchtte opgelucht. We waren bijna bij de deur aangekomen en de kust was, tot nu toe, veilig. Hij duwde de deur met een flinke duw open. Ik knikte vriendelijk. Hij schudde wild zijn hoofd. "Rustig maar," bromde ik en ik liep de school uit. "Schiet nou op," zuchtte hij. Ik maakte een 'calm down' gebaar. Wat had die gast toch. Ik grinnikte. Vast zijn eerste keer dat hij spijbelt. Het was niet zo moeilijk, spijbelen. Alhoewel ik het meestal anders deed. Ik deed het lopend, op mijn gemak. En hij? Hij renden alsof de FBI achter hem aanzat. "Kom je nog?" verward schrok ik uit mijn gedachten. Vlug knikte ik. Ik zag dat hij al op zijn brommer zat. Gosh, die jongen was vlug. Ik nam de helm aan die hij me aangaf. Ik zette de helm op en vlug ging ik achter op zitten. Ik sloeg mijn armen om zijn middel. Hij keek naar links en rechts en reed toen de weg op. Ik glimlachte voorzichtig. Ik liet mijn hoofd op een van zijn schouders rusten. Ik snoof zijn heerlijke Boss parfum in en uit. Hij rook heerlijk. Ik sloot mijn ogen en liet de wind door mijn haren razen.

    Nou, dit is m'n stukje. Ik wist niks anders haha. Ik ben meestal in weekenden online voor te schrijven. Maar ik kan altijd door de week op mijn ipod even snel schrijven maar een hoofstuk activeren kan altijd. (: xo

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 17:18 ]


    Swag,♥ Van Inge(L)