• Ik probeer maar eens wat, ik weet niet of het wat word





    De indianen aan de noordelijke kant van de rivier leven van het jagen op dieren en gaan bijna allemaal harmonieus met elkaar om terwijl het leven van cowboys aan de zuidelijke kant van de rivier bestaat uit paarden races en het uitbreiden van hun bestaan.

    Jaren lang leefden de indianen en de cowboys gewoon in vrede naast elkaar, iets wat veranderde toen de cowboys de indianen proberden uit de drijven. Maar nu vechten de Indianen terug, en harder dan ooit. Gedreven door hun geloof en godin Hyitcha (de godin van liefde, passie en trouw) stormen ze het land van de cowboys in.




    Indianen:

    Gereserveerd voor - TheRumIsGone
    Cineál Santasja - xJohnnyDepp
    Tala Kilimoli - Leannan
    Gereserveerd voor - KatjaBell
    Gereserveerd voor - HurtedHeart
    Gereserveerd voor - TheRumIsGone
    Iowa Kilimoli - Leannan
    Neylin Mea Wakan - Space
    Elyana Wakan - Frodo
    Juaneño Wintu Nakipa. - Password

    Graag ook een paar jongens :Y)

    Cowboys & Girls

    Clayton Moore - TheRumIsGone
    George ''Rocky'' Morris - xJohnnyDepp
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Annabelle 'Anna' Hope Everheart - xHeavenlyx
    Dakota McBee - Leannan
    Lord' Percy Marshall - Cheops
    Gereserveerd voor Space
    April Dawn Jillian Denali - Tisiphone



    Regels:

    - Bij ooc je bericht graag tussen haakjes : [] () {}
    - Geen one-liners, minimaal 5/6 regels
    - Naamverandering graag doorgeven in het Rollentopic
    - Iedereen mag maximaal 3 persongage's
    - 16+ en schelden mag



    Invullen:

    naam:
    Soort: (Indiaan/Cowboy)
    leeftijd:
    uiterlijk:
    karakter:
    Goed in: (Bijv paardrijden, jagen enzovoord)
    Extra: (Niet verplicht)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 19:33 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik wil een vrouwelijke indiaan reserveren...en ik vroeg me af of een cowgirl ook mocht :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil een vrouwelijke indiaan reserveren :)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Leannan schreef:
    Ik wil een vrouwelijke indiaan reserveren...en ik vroeg me af of een cowgirl ook mocht :')


    Sure ^^ Vrouwen kunnen het net zogoed als mannen toch? :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    Jullie staan erbij ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Mag ik een Cowboy en een indianen meisje reserveren?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Mag ik een Cowboy en een indianen meisje reserveren?


    Je staat erbij ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Mag ik een cowgirl reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xHeavenlyx schreef:
    Mag ik een cowgirl reserveren?


    Jes, You can :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    naam:Tala Kilimoli
    Soort: Indiaan
    leeftijd: 17
    uiterlijk:

    Tala is 1m60 groot en erg slank. Ze heeft ravenzwarte haren die tot aan haar kont reiken en ogen die zo donker zijn als de nacht. Haar ogen zijn zo diep als de zee en er ligt een groot verhaal in verscholen. Dankzij haar kleine gestalte, is ze een kei in het verstoppen aangezien ze in elke kleine ruimte past.
    karakter: Tala is een erg rebels iemand met een passie voor de natuur. Alles wat haar verboden is, vindt ze erg leuk om te doen. Ze is een redelijk gesloten meisje, maar eens ze je kent is ze erg vrolijk en grappig. Af en toe geeft ze wat sarcastische commentaar, maar het is sterker als zichzelf.
    Goed in: Boogschieten en rennen.
    Extra: Tala betekend wolf, ze kreeg die naam bij de geboorte omdat mensen haar zien als de wedergeboorte van Honovi, de leider van een wolvenpack in het bos aangezien ze als kind een hechte band had gevormd met de wilde wolven.



    naam: Dakota McBee
    Soort: Cowgirl
    leeftijd: 18
    uiterlijk:

    Dakota is een slanke jongevrouw van 1m75 en heeft blonde krullen met bruin er in verwerkt door de zon. Ze heeft lichtgrijze ogen die wel licht lijken te geven en gevulde lippen.
    karakter: Dakota is een erg nieuwsgierig iemand met een lichte arrogantie. Als je op haar tenen trapt, moet je al erg goed je best doen om haar vergeving te krijgen. Ze is erg koppig en opstandig, maar als het er op aan komt, kan ze wel zelf haar eigen boontjes doppen. Ze is erg zelfzeker en kan niet tegen onrechtvaardigheid.
    Goed in: Paardrijden en schieten
    Extra: Dakota is een wees...Haar ouders zijn vermoord door enkele Indianen toen ze zelf nog maar 3 was. Nu wil ze wraak.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Als het moet kan ik ook een mannelijke Indiaan maken?
    Aangezien daar alleen maar vrouwen zitten :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    Als het moet kan ik ook een mannelijke Indiaan maken?
    Aangezien daar alleen maar vrouwen zitten :W


    Graag ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Is goed, dan maak ik dadelijk nog een jongen, de broer van Tala dan :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    naam:Iowa Kilimoli
    Soort: Indiaan
    leeftijd: 25
    uiterlijk:

    Iowa is 1m82 groot en erg gespierd. Hij heeft net als zijn zus, Tala, ravenzwarte haren die tot aan zijn schouders reiken en dezelfde ogen zoals zijn zus die zo donker zijn als de nacht. Hij is een erg indrukwekkende jongeman dankzij zijn uiterlijk.
    karakter: Iowa is, in tegenstelling tot zijn zus, een brave kerel. Hij houdt zich netjes aan de regels, jaagt zoals het hoort en is opzoek naar een geschikte huwelijks kandidate. Hij is erg bescheiden en lief ondanks zijn ruigere uiterlijk, maar ook hij is niet perfect. Hij heeft namelijk een kort lontje en weinig geduld.
    Goed in: Jagen en zwemmen.
    Extra: Is de oudere broer van Tala

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 19:05 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zou ik een Cowboy kunnen bespelen?


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Ik wil graag twee kleine meisjes reserveren, een voor indianen en een voor cowboys. (:


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.