• Jah jullie zien de titel goed, Ik denk dus echt dat mijn leerkracht T.O een pedo is, als hij op de speelplaats loopt tijdens de pauze loopt hij de hele tijd naar de meisjes te kijken vooral als ik langs kom, en dan mijn vriendin en andere vriendinnen van mij hun naam kent hij van de eerste keer en bij de rest niet, Dus ik denk dat hij een Pedo is en mijn vriendinnen denken dat ook wat vinden jullie pedo of niet?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Yuk. Wat een enge leerkrachten ;O


    One man's fun is another's hell.

    Wij hebben ook een Pedo, voor Muziek. Die kerel loopt steeds naar de kont van meiden te staren. En als je een topje aanhebt die wat dieper uitgesneden is kan hij zijn ogen al helemaal niet meer van je lijf houden...


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Bij m'n vorige leerkracht MO kreeg je 20/20 als je een shirt met diepe uitsnijding aanhad.


    One man's fun is another's hell.

    Verplaatsing naar School. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    volgens mij heef idd iedere school wel zijn eige pedo xD echt waar hoor het is niet leuk maarja... volgens mij is het wel waar.. en nja diej gastjes zijn niet bepaalt leuk maar veel doe j er niet aan.. tenzij hij echt heeel erg handtastelek word.......
    mjaa engerds zijn het wel


    A Noble was Born in Chaos

    bleh maar kan het ook niet gewoon zijn dat hij je aardig vind? Bij mij is dat wel het geval maar misschien komt dat omdat mijn naam niet zo moeilijk is als de rest :D

    Maar k denk dat als zo'n ventje bij me in de buurt komt dan kan hij een mep gratis ontvangen xD

    *sorry ben melig xD*


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    ik niet

    ik heb maar twee meneren en de rest zijn allemaal mevroeuwen. Die kijken mij niet aan.

    de een lijkt wel een janet en de andere heeft altijd een maatpak aan. Ik denk dat ze bijden getrouwd zijn.


    maar mijn baskettrainer sloeg wel een keer op mijn kont :$


    What would Emma do?

    By ons op school hebben wij niet echt een pedo.

    De leerkracht engels noemt mijn klas zelfs oversext x')


    We'll never be as young as we are tonight

    By ons op school hebben wij niet echt een pedo.

    De leerkracht nederlands noemt onze klas zelfs oversext x')


    We'll never be as young as we are tonight

    bij osn heel erg ik had zeg maar in kijk en ik wist het neit en die leeeraar kijekn en kijken dus ik op zijn utrechs.. wat ken je megool.. ging de leraar staan had hij een stijve.. door mijn inkijk en sinds dien kon ik die les niet meer in zonder sjaal of wat dan ook


    Some angels have no wings.

    niet dat ik weet op school,maar bij LO hebbben bij een vrouw en volgends mij is zij lesbies(ik heb er niks op tegen hoor) maar nu zit ze steeds aan me en aan mij vriendin,Gaat ze steeds tegen men kont aan schoppen en knipogen O.o en laatst viel mijn vriendin bijna van zon toestel en toen ving zij mijn vriendin op en ze hield haar nog dikke 2 min vast O.o en ook moest ik op zon bank lopen die hing aan die ringen dus die bewoog en ik durfde er niet meer af ging ze me helpen kwam ze met zon stok aan die moest ik vast pakken en daarna pakte ze mijn hand.En nu vraagt ze steeds of wij(vriendin en ik) bij haar langs komen in Druten,dus bij ouwehoeren dn blijven we ook slapen,zegt ze : Jah is goed maar ik heb maar 1 bed O.o ik vind het nu een beetje eng worden...


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Myn leerkracht van natuur wetenschappen lykt me wel n Pedo ;D


    Let's do this poo

    wat een creeps xD
    de enigste dat wij hebben is die van aardrijkskunde, die spuwt ,die zijn rits staat altijd open , die heeft maar 1 broek , en die kijkt altijd naar de meiskes als ze inkijk hebben

    OMG xD

    Bij ons op school hebben we 1 zo'n oud Mannetje en die krijgt een stijve als je appeltaart zegt (Jhaa, I knOw, WEIRD xD), en onze leraar NV is fackiing pedo xD


    xShinToyZx

    Op deze school waar ik nu zit was dr een pedo en op de vorige ook. Op de vorige meerdere zelfs.
    Het is heel simpel. Zodra ze me met een vinger aanraken, krijgen ze een mes tussen hun ribben.


    Elegance is refusal.