• Ik ben nu Sims 2 aan het doen en ik had een vraag. Hoe weet je wat de wens van je sims is? Dat wanneer je die wens haalt dat je dan zoveel geld krijgt. Ik wil ze een baan laten geven maar wil dan wel dan wel solliciteren aan de hand van hun droombaan.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Uhm. Te lang geleden dat ik dat nog eens gespeeld heb op de pc.
    Maar normaal als je naar de eigenschappen van de sim gaat, kan je dat zien bij 'levenswens'. Het is niet altijd een job.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als het goed is staan al die wensen toch gewoon daar bij die balkjes?

    Flemish schreef:
    Uhm. Te lang geleden dat ik dat nog eens gespeeld heb op de pc.
    Maar normaal als je naar de eigenschappen van de sim gaat, kan je dat zien bij 'levenswens'. Het is niet altijd een job.
    Maar ik heb in het begin al een wens gekozen, maar volgens mij krijg je dan ook altijd een aangewezen droombaan bij..


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Idyllic schreef:
    Als het goed is staan al die wensen toch gewoon daar bij die balkjes?
    Ja maar niet je eindwens, of zoiets. (:


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Volgensmij staan die bij invloed.
    Maar het hoeft niet altijd een baan te zijn.


    Tell me about it, stud.

    Snor schreef:
    (...) Maar ik heb in het begin al een wens gekozen, maar volgens mij krijg je dan ook altijd een aangewezen droombaan bij..

    Niet altijd.
    Bij familie kan je droomwens bv. zijn: 'drie kinderen zien trouwen'.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Maak eens een printscreen? Dan kan ik me even weer wat beter oriënteren, het is namelijk een lange tijd geleden dat ik op de Sims 2 zat. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sims 3, niet? lol ik ben echt wakker vandaag... Dan moet mijn beschrijving nog steeds kloppen...
    Dan moet 'verborgen' zijn, naast je 'gewone' wensen... Staat wrs een uitklaptekentje langs dat ding..
    Maar dat weet ik ook niet zeker, omdat het voor mij ook al een tijdje geleden is, dat ik de Sims 2 heb gespeeld... (Ik heb namelijk ook een tijdje diehard de Sims Middeleeuwen gespeeld :Y))

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 17:51 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    klik

    Zie je onderin dat groene mannetje met twee zakken geld? [Naast het gezichtje van de actieve sim] Op die plek staat je droomwens ;d

    Zet je muis erop en voíla je krijgt hem te zien ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you