• Dus ik ging gisterenavond samen uit met een paar vriendinnen, naar de bierfeesten (dat is hier best wel iets 'groot').
    En ineens kwamen we daar mijn oude leerkracht latijn tegen ;p Dat was echt raar. Ik heb haar 2 jaar na elkaar gehad (vorig en overvorig jaar), en eigenlijk was ze echt geen goede leerkracht (eerste jaar dat ik haar had, was ook nog maar het eerste jaar dat ze les gaf) en na die twee jaar werd ze ontslagen.
    Uiteindelijk zijn we even met haar gaan praten en ze was precies echt gelukkig om ons nog eens te zien :'D

    Zijn jullie ook weleens leerkrachten tegengekomen tijdens uitgaan? ;p


    effort never betrays you

    Nee nog nooit :'D gelukkig


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    niet tijdens uitgaan
    ben wel eens leerkrachten op straat tegengekomen
    en op mn stage zag ik ook een oud-lerares, want bij ons waren er 2 snuffel-stagiaires en die zaten op dezelfde ideelbare school als waar ik op zat

    Hahaha, klasgenoten van me zijn wel eens mijn lerares Engels tegen gekomen, maar ik nog nooit.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Met mijn lerares Engels in de bus. Een uur lang.

    aldskjfals;kfjkasf NOOIT MEER aldskjfasl;fjalsf.

    Niet tijdens uitgaan,maar ik ben mijn biologie- en franslerares in de winkel tegengekomen. En eentje toen ik juist van de bus uitstapte. Het was zo raar. Ik had haar 6 jaren niet gezien en ze herkende me nog steeds. :3


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb mijn leerkracht wiskunde, mijn leerkracht technische opvoeding én de directeur op 'Vlaanderen zingt' tegengekomen.

    Hé, da's dat mens van TO!
    Vijf minuten later: Serieus? Piskunderixck? (bijnaam) Dat meen je niet.
    Twee seconden later: WTF? De directeur? Cool. (Hij is zeker al meer dan 60 jaar en zijn naam is Cool, maar uitgesproken als kool)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik kom ook vaak leerkrachten tegen in mijn dorp!
    Hey, Ignace! (haha, lol, hij is de buur van mijn oma) En dan zwaait hij eens vanuit zijn auto, of tuut hij eens ;p
    en dan soms nog eens als ik naar een nabijgelegen dorp ga, maar die leerkrachten kennen mij niet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    niet uitgaan, maar vandaag was ik op een eetfestijn voor een jeugdbeweging en daar kwam ik 4 leerkrachten van op m'n school tegen :|


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn Frans docente woont bij mij in de buurt. Zondags kon ik haar altijd tegen als ik sport maar ze is zo arrogant, verschrikkelijk. Afgelopen maandag kwam ik haar tegen maar ik zag er echt niet uit. Grote gaten in mijn panty, lekker ordinair voor een keertje, kom ik precies haar weer tegen. Dag schoolleven....


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga niet uit..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga nooit uit :3


    Caution first, always.

    Ik ga eigenlijk nooit uit, maar ik was gister bij bevrijdingspop, en dat is ook best groot. En toen kwam ik mijn gymlerares van de basisschool tegen x'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Een keer een Nederlands leraar van school die ik niet echt ken. Maar hij begon zo enthousiast naar me te zwaaien, best grappig.
    En een Duits stagaire tijdens Carnaval. Dat was best wel awkward aangezien ik nogal uitbundig was aan het dansen en ik hem ineens zag kijken, haha [':


    Me so good.

    Mijn broer ooit, en ik zit op dezelfde school als dat hij zat en dat was best grappig ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Onlangs kwam ik een leraar tegen van mijn school in de cinema toen we beiden naar 'the hunger games' gingen kijken (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.