• Jup, ook ik wil eens zeiken :3

    Ik ben momenteel vet pissed...we hebben sinds vorige week een afwas rooster...de ene week mijn broertje, de volgende week ik dan...zeiden ze dinsdag ofzo dat we het zouden omdraaien, dus eerst ik en dan de week erop mijn broertje...krijg ik nu opeens te horen dat het deze week mijn beurt is...IK HEB VORIGE WEEK GVD 3 OF MEER KEER AFGEWASSEN TERWIJL HET MIJN BROERTJE ZIJN BEURT WAS DUS....dacht ik dus dat ik met een gerust hart donderdag naar een vriendin kon...niet dus...nou ga ik me weer schuldig voelen dat mijn moeder donderdag moet gaan afwassen...
    mijn moeder heeft reuma in de knieën...

    thank you for reading...

    Om het on-topic te houden....wie heeft ook zulke leuke ouders die het ene zeggen en het andere doen?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Maar soms gaat papa uit zichzelf afruimen en dan houd ik altijd wijs mijn mond :Y)


    Bij ons gaat het zo.
    'Wie zijn beurt is het vandaag?'
    Elke dag weer. Haha :')


    "Ignite, my love. Ignite."

    Unbroken schreef:
    Je kan beter vragen wie er niet zulke ouders heeft.


    My words, exactly!


    Pain is weakness leaving the body.

    Lang leve de vaatwasser. :Y)


    Tell me about it, stud.

    Mijn moeder was altijd af, maar hier in huis ben ik degene met de slechte knieën. Hoewel ik dat van mijn moeder heb, maar die heeft er op dit moment minder last van.
    Mijn broer en ik hoeven eigenlijk niets in huis te doen, hoewel ik af en toe wel help.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik help vrijwillig al met de tafel op- en af- dekken, en als ik te laat thuis ben dan doe ik wel mijn bord en de pannen enzo in de afwasmachine. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Kunnen jullie dan niet om de dag doen?
    Mijn zusje doet het maandag, woensdag en vrijdag, en ik dinsdag, donderdag en zaterdag. Zondag hebben we vrij en doen mijn ouders het.


    Food.

    Yep. Ze zeggen dat ze me willen helpen en sturen me naar een hulpverlener die me niets anders dan de grond in getrapt heeft. Dan zeggen ze dat ze je tijdens een gesprek gaan STEUNEN en gooien allerlei argumenten tegen je probleem in en zo kan ik nog wel doorgaan, maar dan zitten we hier volgend jaar nog.


    26 - 02 - '16

    Uh, als je je ouders daar al stom voor noemt. XD Bij mij is het bijna altijd zo.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Myrddin schreef:
    (...)

    Nee....helaas niet...mijn moeder vind dat de keuken dan te onordelijk is...=='

    Balen, een afwasmachine was een van de eerste dingen die mijn ouders kochten want volgens mijn vader heeft zo'n ding al menig huwelijk gered. Ik heb weer gedoe over andere dingen thuis.

    Over afwassen en kleine dingen in het huishouden: ja, vaak.
    Anders niet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Eh, die van mij zegt momenteel helemaal niks.


    No growth of the heart is ever a waste

    de afwasmachine doet voor ons het werk.
    heb wel last van overbezorgde ouders, mag niet meer in het donker fietsen enz..
    ook echt super irritant.