• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place



    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's

    Jongens.
    1) Max Lawson by SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xHeavenlyx - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Joan (Marie) Rein door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow by SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:18 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Ik reserveer een meisje alvast.
    ik ga het wel zo invullen


    -

    -Nvm

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 19:35 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    mag ik een meisje reserveren? Vul het zo in


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een jongen reserveren :Y)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Naam: Judy Fox
    Leeftijd: net 17 jaar geworden
    Karakter: Judy heeft veel charisma, en gaat altijd in op gevaarlijke uitdagingen. Ze kan erg gemeen uit de hoek komen met gemene opmerkingen, maar mensen vergeven haar altijd snel. Ze heeft mensen gauw door, maar niet altijd. Haar broer waar ze een goede band mee had is overleden, vandaar dat ze niet snel meer mensen écht bij haar in de buurt laat komen. Ze wilt niet weer een dierbare verliezen.
    Soort Verslaving: kickverslaving (van hoogtes het diepe inspringen etc.)& een lollyverslaving.
    Waarom Verslaving?: Judy houdt van gevaarlijke dingen, ze houdt van de kick. Dan voelt ze zich goed. En de lollyverslaving komt doordat die haar doen denken aan vroeger. Toen ze samen met haar broer altijd veel lolly's at.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).



    Op het plaatje zie je hoe ze eruit ziet ^^ Eigenlijk voeldoet ze er perfect aan ^^

    Extra: Ze is 1.76 lang, ze draag nooit hakken. Ze doet kleding aan die ze lekker vind zitten, maar ziet er toch stijlvol uit. Ze draagt geen make-up, ze gaat veel liever voor naturel. Dat is minder gedoe. Ze is linkshandig. Ze kan gitaar spelen, ze heeft ook haar eigen gitaar. En kan ook goed zingen, maar dat durft ze niemand te laten horen, omdat ze zelf denkt dat ze niet goed zingt.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 20:50 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naam: Mallory Tracy
    Leeftijd: 18
    Karakter: Mallory kan je alleen beschrijven als vreemd en anders. Voor zover ze weet is ze in niets hetzelfde als anderen, ze is afstandelijk en stil. Maar dat is niet het enige, het is gewoon bijna onmogelijk om normaal contact te krijgen met haar. Ze praat niet graag over zichzelf en zal dan ook gewoon geen antwoord geven op vragen die over haarzelf of over haar gevoelens gaan. Door haar stilte is ze wel een goede luisteraar met oog voor details. Ze heeft niet lief, gewoon uit gemak. Ze is iemand die zichzelf nooit als slachtoffer zal beschouwen en gaat huilen om zulke dingen, hoewel ze wel graag wraak neemt.
    Soort Verslaving: Computer/hacken. Ze kan er uren mee zoet zijn, haar hele slaapritme is erdoor aangetast, soms slaapt ze overdag en zit ze er 's avonds achter.
    Waarom Verslaving: Er is weinig waar ze goed in is, ze is zo anti-sociaal als het maar kan en daarom doet ze vooral dat.
    Uiterlijk:Mallory is klein, 1,54 en weegt ongeveer 40 kilo. Ze ziet eruit als een anorectisch meisje, van ver af kan ze zelfs doorgaan als een spichtige jongen, niet dat ze weinig eet want dat is eerder het tegenover gestelde. Als ze haar hier zien, denken ze vaak dat ze hier zit vanwege anorexia. Vaak denken ze dat ze veel jonger is dan ze werkelijk is, ze kan zo doorgaan voor een veertien of vijftien jarige. Ze heeft zwart haar dat redelijk kort is, tot boven haar schouders. Ze draagt weinig make-up en heeft een piercing door haar neus en door haar lip. Ze beschouwt zichzelf als alles behalve aantrekkelijk, hoewel jongens en vooral mannen graag gebruik van haar lichaam maken. Ze heeft verschillende tatoeages over haar lichaam verspreid. Ze draagt altijd een zwartleren versleten jack.


    Extra: Sinds haar twaalfde zat ze in pleeggezinnen, maar geen één hield het langer dan twee weken uit met haar. Na een tijdje besefte ze dat het slimmer was voor zichzelf om langer op één plek te blijven en bleef dan ook. Niet volledig zoals het hoorde, vaak was ze dagenlang weg van huis, gebruikte ze drugs en nam ze veel alcohol tot zich. Psychiatrische en psychologische onderzoeken hebben nooit wat opgeleverd, het enige wat ze deed was ze aankijken en negeren, zelfs een beleefde goedemorgen kon er niet vanaf.


    Your make-up is terrible

    Ik reserveer een sexy leerkracht (liefst een lerares) ^^ mag die ook een verleden hebben?

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 19:40 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mag ik een leerkracht reserveren?


    Don't be like the rest of them, darling

    Space schreef:
    Ik reserveer een meisje, mag ze misschien zwanger zijn?


    is goed ;d


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Mag ik een jongen en een meisje reserveren?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Lowie Neville
    Leeftijd: Lowie is zeventien jaar oud. Ze verjaart op negen mei.
    Karakter: Lowie is perfectionistisch. Ze wilt alles perfect voor elkaar hebben en kan absoluut niet samenwerken. Alles moet volgens haar manier en niet anders. Ze is best een moeilijk mens om op die manier mee om te gaan. Maar toch is ze aardig en bezorgd. Ze is een spontane meid en maakt makkelijk vrienden. Al laat ze die ook wel weer verwateren door haar verslaving. Ze vindt het moeilijk om mensen bij zich te houden. Ze wilt zich niet te veel aan anderen hechtenwant ze bang om teleurgesteld te worden. Door anderen maar vooral door zichzelf.
    Soort Verslaving: Lowie is een workaholic. Ze heeft haar eigen bedrijfje en werkt hier eigenlijk altijd aan.
    Waarom Verslaving? Lowie is eigenlijk pas verslaafd geworden aan haar werk toen haar bedrijfje succesvol werd. Ze is erg perfectionistisch en wilde haar bedrijf op en top in orde hebben. Omdat ze al eigenlijk met school was gestopt heeft ze zichzelf hier uren lang mee bezig gehouden en het liep ernstig uit de hand. Lowie was er dag en nacht mee bezig. Zelf heeft ze er eigenlijk niet zo’n last van maar vooral voor haar omgeving is het zeer vervelend. Lowie laat namelijk iedereen vallen, alleen haar bedrijf telt nog.
    Uiterlijk:


    Lowie heeft lange benen in verhouding met haar lichaam. Ze zijn lang en slank. Haar echte lengte is 1.67 m dus de grootste is ze sowieso niet. Ze heeft lange blonde krullen die hoe verder naar boven donkerder worden. Ze is er erg trots op. Haar blauwe ogen springen echt uit haar gezicht.
    Haar kledingstijl is over het algemeen netjes met een vintage tintje. Dit is namelijk haar werkoutfit. Ze maakt zichzelf vaak naturel op. Geen gedoe met rode, blauwe en groene kleurtjes alles nude is haar oplossing.
    Extra: Lowie is een wees. Haar ouders overleden kort na elkaar door kanker. Sindsdien woont Lowie bij haar oom en tante die niet heel veel aandacht aan haar geven. Erg vindt ze dit niet. Lowie heeft geen verantwoordelijke nodig, ze kan alles prima zelf.


    Haar karakter komt eraan.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 20:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ik zet jullie er allemaal bij, check je even of de namen kloppen enzo?

    @Frodo: Tuurlijk, alleen hebben leerkrachten geen verslaving! ; )


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Kan ik nog een meisje reserveren?
    Dan ga ik deze straks aanmaken :9~

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 19:56 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn meisje heb ik ook geplaatst, yeah, i'm in ;D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    kan ik nog een jongen reserveren?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''