• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place



    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's

    Jongens.
    1) Max Lawson by SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xHeavenlyx - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Joan (Marie) Rein door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow by SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:18 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Morticia schreef:
    Mordacious is mijn zus dus ik kan haar makkelijk een trap onder der reet geven. :Y)

    Pfft, pardon? Stom wijf, ik doe mijn best hoor. Heb wel meer dingen aan me hoofd. Maar ik zal nu meteen gaan posten. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Surviving High School
    Naam: Joan (Marie) Rein.
    Leeftijd: 18 jaar.
    Karakter: Joan heeft een sterke wilskracht, behalve als het aankomt tot een van haar verslavingen. Haar verslavingen maken haar tot wie ze is, vind ze.
    Joan hecht veel waarde aan haar geld en haar eigen bezittingen. Als iemand aan haar spullen komt wordt ze hier nijdig om. Eerst zullen ze dit aan haar moeten vragen om haar goedkeuring.
    Als Joan iets niet wilt dan wilt ze dit niet. Ze is erg koppig, en ze wordt snel jaloers. Vooral als mensen met een van haar goede vrienden omgaat, en Joan ziet dat ze het leuker met hun hebben dan met haar. Hierdoor gaat ze vaak negatief denken.
    Voor de rest is zij een warmhartig en lief meisje, en kan ze goed naar je luisteren. Je kunt je dingen kwijt aan Joan, want ze is een erg betrouwbare en rechtvaardig iemand.
    Ze heeft een sterke en scherpe geest, dus je kan allerlei scheldwoorden naar haar toe gooien of wat dan ook, ze wordt hier niet door geraakt. Behalve als je over haar familie begint, dan is ze zichzelf niet, en kan ze je zo aanvallen. Ze heeft namelijk een erg kort lontje. Als iemand Joan heeft gekwetst, dan kan ze lang een wrok koesteren voor diegene, en zich blijven vasthouden aan de pijn die diegene heeft veroorzaakt.
    Joan heeft een hekel aan verstoord worden of te hard gepusht worden voor dingen die ze moet doen voor mensen. Dit alles weigert ze dan ook. Ze haat het om opgejaagd te worden, en om binnen te zitten. Ze moet wat doen, en ze houdt van de buitenlucht. Ze is dan ook meer buiten te vinden dan binnen.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...): Joan heeft een enorme verslaving aan alcohol, drugs, roken, tattoeages en gokken en ze is verslaafd aan een adrenalinekick. Hiervoor gaat ze altijd enorm domme dingen doen. Ze denkt er niet aan. Nee, Joan doet het.
    Waarom Verslaving?: Joans ouders zijn drukbezette mensen, elke dag hadden ze geen tijd voor haar. Daarom zag ze ook meer de oppasser dan haar eigen ouders. Ze voelde zich zo eenzaam, ze had namelijk het gevoel dat haar ouders niet van haar hielden en dat ze maar een vergissing was. Joan heeft nooit echt geweten wat haar vader voor werk deed, haar moeder was een zakenvrouw. Totdat er op een dag, de politie aan de deur stond. Het schijnt dat haar vader drugsdealer was. Sommige klanten van Joans vader waren niet blij met sommige regels, en ze hebben hem vermoord. Joan was zeven jaar, toen haar vader vermoord was.
    Sindsdien is haar moeder het slechte pad opgegaan: drinken, telkens andere mannen, niet genoeg slaap, etc. Elke avond dronk ze zichzelf helemaal kapot. Jankend, nacht na nacht viel ze in slaap. Joan ruimde haar flessen alcohol op, de vieze sigaretten die ze overal op uit drukte - zelfs op haar eigen huid. Joan begon op 12-jarige leeftijd te roken.
    Op een avond kwam haar moeder thuis met een merkwaardige man, die het hele huis rondkeek zodra hij binnen kwam lopen. Toen hij het hele huis had bekeken, observeerde hij Joan van top tot teen. Alsof hij haar scande, en meteen haar zwakke en sterke punten wist. Joan wist niet wat voor iemand het was, of wat hij van plan was - maar ze vertrouwde hem niet. Jammer genoeg, gingen ze trouwen. Joan was nog ongelukkiger geworden, en voelde zich nog eenzamer. Ze begon steeds meer buiten rond te hangen met de foutste mensen/ vrienden, en begon steeds meer peuken/wiet, etc te gebruiken.
    Na een tijdje vertrok Joans stiefvader, en hij nam Joans moeder mee. Toen wist ze dat ze haar moeder nooit meer terug zag, en sinds jaren lang heeft ze nachtenlang gehuild. Ze begon de routine van d'r moeder te volgen; drinken, discotheken bezoeken, foute vrienden/mensen, telkens andere jongens, niet genoeg slaap, wiet/drugs/roken, etc. Ze ging er aan kapot. Maar ze laat sindsdien geen enkele emotie's meer zien.
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Haar haren zijn mooi donkerbruin met een mahonie-achtige gloed erover. De diepe blauwe ogen alsof je er de zee in kunt zien past mooi bij haar bleke huid en zachtroze lippen.
    Ze is zeker een 1.75 meter en haar kleding is meestal baggy met een tintje rock. Ze doet meestal maar wat aan en het staat haar dan ook. Al heeft ze soms ook wel eens de 'wat-moet-ik-aan-crisis.' Ze is en blijft een meisje. (;



    Extra:
    Vroeger kwam ze langs bij een tattooshop (en blijft daar een paar uur chillen) om daar een paar klanten te tattoeëren. Ze werkt hier niet, maar de mensen die daar werken kan ze goed mee omgaan & zijn haar vrienden. Zelf heeft ze daar ook haar eerste tattoo laten zetten, toen ze 14 jaar was: een soort lotusplant dat over haar rug siert. Ze heeft nog een tattoo; deze bevindt zich op haar sleutelbeen. Een laatste tattoo heeft ze op haar linker bovenbeen zitten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeah, heb nog niet het begin gemist, rot school met zijn rotvoorstellingen
    -.-'

    tot vanavond C:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik mis alleen over twee weken, een hele week ;o
    Proefwerkweek ;o


    That is a perfect copy of reality.

    Ik kan waarschijnlijk alleen morgen niet reageren, want dan zit ik deels in het vliegtuig naar Turkije, en deels in de bus omdat we een transfertijd van 2 uur hebben 0.o maar goed, in de avond kan ik waarschijnlijk wel komen ^^ maar dat is niet zeker.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Morgen kan ik mss even in de voormiddag, zondag weet ik niet, en dinsdag ben ik internetloos tot zondag.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    NightShot schreef:
    Naam. Chayenne Sharona Avery, maar ze wordt meestal Chay genoemd.
    Leeftijd. Ze is net 17
    Karakter. Ze is heel bitchy en arrogant naar anderen toe, en ze weet altijd wel een weerwoord. Alleen als ze je mag doet ze lief tegen je. Ze weet wat ze wil, en doet alles om haar doel te bereiken. Zelfs al moest ze daar anderen voor verwonden. Ze heeft een echte i-don't-care additude. Dit alles is om haar onzekerheid te verbergen.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...). Ze had niet alleen een gevaarlijke combinatie aan alcohol en drugs verslaving. Ook gebruikte ze de creditcards van ouders en vriendjes om nieuwe kleding te kopen. Dit moest ze telkens opnieuw doen omdat de kleding die ze had steeds te groot was. Dat komt omdat ze ook anorexia heeft.
    Waarom Verslaving?. Ze was al op vroege leeftijd een "party queen". Daardoor dronk ze al op haar 13e veel alcohol. Omdat ze met slechte vrienden omging kwam ze ook in aanraking met drugs. Omdat ze ook model wou worden dacht ze dat ze te dik was, en spuugde altijd haar eten uit. Het geldprobleem omdat ze haar 'mooie' lichaam wou laten zien. En dat kon niet door te grote kleding. Dus kocht ze steeds nieuwe kleding om haar magere lichaam goed te laten zien. Op een gegeven moment was haar geld op, en stal ze de pasjes van haar familie en vrienden. Want ze wist de code's.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).


    Wat bij Chay meteen opvalt zijn haar volle lippen en blauwe ogen. Ze is heel mager, maar ze heeft mooie vrouwelijke rondingen. Ze heeft donkerbruin haar, dat is heel dik. Er zit ook een mooie slag in. Ze heeft een licht getinte huid.
    Extra. /


    No offence maar is het niet een beetje onrealistisch? Ik bedoel, als je anorexia ben je niet te vreden met je lichaam en die wil je dat ook niet laten zien. Ze dragen dan lijkt me eerder wijdere kleren. En als je anorexia hebt kan je ook niet echt rondingen hebben...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xHeavenlyx schreef:
    (...)

    No offence maar is het niet een beetje onrealistisch? Ik bedoel, als je anorexia ben je niet te vreden met je lichaam en die wil je dat ook niet laten zien. Ze dragen dan lijkt me eerder wijdere kleren. En als je anorexia hebt kan je ook niet echt rondingen hebben...


    Oow juist ja...

    Ik verande rhet wel even naar drugs en alcohol verslaving dan..


    El Diablo.

    Veranderd..


    El Diablo.

    NightShot schreef:
    (...)

    Oow juist ja...

    Ik verande rhet wel even naar drugs en alcohol verslaving dan..


    Het is niet lullig bedoelt hoor :$ Maar het is gewoon niet heel erg realistisch


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het gaat bijna beginnen ;D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hmm, het is nu al 18.08... zou het niet om 18.00 geopend worden?


    That is a perfect copy of reality.

    Jongens, ze is niet online. Heb gewoon wat geduld, het topic komt er vast nog wel.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Maar ik heb gewoon weinig geduld :X


    That is a perfect copy of reality.

    xFlyy schreef:
    Maar ik heb gewoon weinig geduld :X

    Geduld is een schone zaak.


    Quiet the mind, and the soul will speak.