• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane =
    xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en
    xFlyy

    Alyssa Zarah Blades= xFlyy
    Nana Celeste Cartwell=
    Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere


    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 15:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ maak niet uit]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [lolz een hele plotselinge geslachtsverandering]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Dominic is geen meisje...]

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 19:48 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [het is een jongen, ik zei niks tegen jullie want dan kon ik zo leuk momentje doen van 'eh, ik ben een jongen xD]

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 19:49 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    [toch wel?]:X


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dominic
    'Ik ben Dominic' stelde ik me voor aan James. Was het zo erg dat ik niet kon helpen? Al had het meisje wel wat vriendelijker kunnen zijn, ze heeft denk ik een roos karakter. 'hoi' hoor ik opeens voor me. Een knap meisje was voor me zitten 'Ben je nieuw?' vraagt ze aan me. Lachend keek ik haar aan 'Nee, ik was er uit gestuurd en deze klas is leuker dan de gangen'.


    We're all mad here. ~Cheshire

    [ niets gezegd dan xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [dus is het nou een jongen of meisj:P]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Lachend keek hij me aan, waardoor ik even moest blozen.
    'nee, ik was er uit gestuurd en deze klas is leuker dan de gangen' zegt hij.
    Ik trek een vragende blik. 'je bent eruitgestuurd en je komt niet uit deze klas?' vraag ik lachend.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [jongen]


    We're all mad here. ~Cheshire

    lilly
    Moon was amper te kalmeren en uiteindelijk liep ik zuchtend naar buiten waar ik om het hoekje van de deur ging zitten. De gangen waaren kaal. "Moon alsjeblieft. Ga nog even iets leuks doen. Begrijp dat ze ook weer naar huis wilt en ze komt snel genoeg oké" vraag ik haar zacht en ik probeer mijn brok weg te slikken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oki]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dominic
    Vragend kijkt ze me aan. Wat me eigenlijk wel een beetje lied grinniken 'Je hebt gelijk, die oude vent heeft gewoon iets tegen me'. Dat was denk ik de reden, want wat is erg aan kletsen als zijn lessen toch saai zijn? 'Mag ik zo onbeschoft zijn om te vragen wat er met dat meisje aan de handt was?'


    We're all mad here. ~Cheshire

    Jane
    'oh Lilly bedoel je? Die reageert bot op iedereen, trek je er maar niets van aan' zeg ik en haal mijn schouders op.
    'en mag ik nu zo onbeschoft zijn om te vragen waarom je eruit bent gestuurd?' praat ik hem glimlachend na.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dominic
    Dus Lily was haar naam, goed dat ik dat weet, het kan nog van pas komen.
    'Of course My lady, ik was aan het praten met wat meiden en toen werd ik er uit gestuurd' verteld hij het meisje. Niet begrijpend haalde hij zijn schouder op en ging wat rechter zitten.


    We're all mad here. ~Cheshire